دیگر بس است. این جانیان را باید راهی زباله دانی تاریخ نمود.

بار دیگر جلاد خون ریخت. باردیگر بهترین فرزندانمان به جوخه های اعدام سپرده شدند. دیگر بس است. دیگر نباید اجازه داد که این جنایتکاران؛ بهترین فرزندانمان ، پرچم داران آزادی و برابری را به خاک و خون کشند. اعدام فرزاد کمانگر، علی حیدریان،فرهاد وکیلی،شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان باید جواب بگیرد. باید به این آدمکشان نشان داد که دوران چماقداران و چاقوکشان اسلامی بسر آمده است. اعدام این عزیزان فقط نشان از عجز و ترس از خروش انقلاب است. صدای انقلاب را شنیده اند. صدای انقلاب هراس به جانشان انداخته و خواب را از چشمانشان ربوده است.

مردم مبارزکردستان !

تاریخ  ۳۰ ساله مبارزه شما علیه حکومت اسلامی تاریخ پر از افتخار و آزادیخواهی است. صدها نفر از عزیزترین فرزندان شما از همان روز اول روی کار آمدن این جانیان تا اکنون قربانی شده اند. تاریخ شما تاریخ مبارزه برای آزادی و برابری بوده و خواهد بود. اکنون وقت آن رسیده که بار دیگر در مقابل این گروه قمه کش و آدم کش ایستاد و نشان داد که خانواده ی این قربانیان تنها نیستند. که هر خانه ای در کردستان و ایران خانه ی فرزاد است و هر کلاسی کلاس درس فرزاد است و هر دانش آموزی معلمش فرزادی است. روز ۲۳ اردیبهشت را باید به روز اعتراض و اعتصاب علیه این قداره کشان آدمکش تبدیل نمود. باید در مقابل زندانها و اماکن نهگداری از زندانیان سیاسی اجتماعات اعتراضی برپا نمود.

          مرکز آموزشی و کار را تعطیل نمود و در خیابانها و میادین اجتماع نمود و خواهان آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی در سراسر ایران شد.

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹