مردم مبارز کردستان ، مردم مبارز سنندج

همانگونه که اطلاع دارید، رژیم جنایتکار اسلامی در تاریخ ۹ مه پنج نفر از زندانیان سیاسی:  فرزاد کمانکر، شیرین علم هولی، علی حیدریان ، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان را در قتلگاه اوین، به دار کشید.
این رژیم از گوربرخاستگان قرون وسطایی بیش از سه دهه است که با براه انداختن حمام خون و کشتارهای صد هزار نفری و ترور وقتل وحذف فیزیکی مخالفان خود در اوین ها، قزل حصارها و کهریزک ها توانسته است حاکمیت مشتی انگل و چاقوکش اسلامی  را در قدرت حفظ کند. اعدام فرزاد کمانگر و یارانش از جانب شما مردم مبارز کردستان و مردم مبارز سنندج نباید بدون جواب بماند.

سازمان کردستان حزب کمونیست ایران – کومه له در اعتراض به این عمل وحشیانه رژیم جنایتکار اسلامی فراخوان اعتصاب عمومی در  روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت داده است. من از این فراخوان اعتصاب عمومی، مستقل و صرفنظر از هر اختلاف بر سر مواضع سیاسی با کومه له، قویا پشتیبانی می کنم.

درخواست من از تمام رهبران جنبش های اجتماعی، فعالان جنبش کارگری، زنان مبارز، معلمان، جوانان و کلیه انسانهایی که خواهان دنیایی فارغ از اعدام و هر نوع ستم و نابرابری هستند، این است که به این فراخوان جواب مثبت دهند و به این رژیم سی سال قتل و جنایت و آدمکشی  بفهمانند که با آتش خشم مردم بازی می کند.

شکی نیست که اعدام این عزیزان در ادامه سرکوب  مبارزات اخیر مردم ایران و حربه ای ضد انسانی برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است. رژیم اوباشان اسلامی با چنین جنایتی می خواهد از مردم کردستان که تاریخ مبارزات روشن همچون جنگ ۲۴ روزه سنندج را پشت سر دارند، زهر چشم بگیرد و در برابر مصاف های عظیم که در روزها و ماههای اخیر مردم تهران و شهرهای بزرگ ایران وحشت سقوط و فروپاشی را بالای سر سرکردگان حکومت خونین به نمایش گذاشت، به انتقامجوئی های اسلامی دست بزند.

اما این بار مردم در سراسر کردستان باید با برپایی اعتصاب عمومی چنان درسی به این جلادان دهند که دیگر جرات نکند براحتی انسان های در بند را سلاخی کند. موفقیت در انجام این اعتصاب مناسبترین شکل همبستگی مبارزاتی مردم کردستان با همه مردم در سراسر ایران در تقابل با رژیم اسلامی است.
به امید بر گزاری یک اعتصاب عمومی سراسری و موفق
غفار غلامویسی ۱۱ مه ۲۰۱۰