به: مردم مبارز کردستان! به: مردم مبارز سنندج!

اعدام فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان نباید بی پاسخ بماند. رژیم جمهوری اسلامی، رژیم خلخالیها و لاجوردیهاست که فقط چند ماه پس از به قدرت رسیدنش صحنه های تیرباران وحشیانه سنندج، مریوان، سقزو بانه و پاوه را به عنوان شناسنامه خونین خود به شما نشان داد. این رژیم طی این سی سال، فقط  با گردش ماشین آدمکشی و سی سال قتل زنجیره ای توسط مشتی طفیلی و لومپن های اسلامی در قدرت مانده است.

به دار آویختن ۵ زندانی سیاسی در روز یکشنبه گذشته گوشه ای از سیاست زهر چشم گرفتن از مردم ایران بویژه بخاطر حضور میلیونی شان در روزها و ماههای اخیر بود. این رژیم همیشه طی این سی سال با براه انداختن نسل کشی و قتل عام ها و ریختن خون شهروندان، از بحران ها و رعشه مرگ خود “عبور” کرده است.

اما رژیم حمهوری اسلامی باید بار دیگر از شما درس عبرتی بگیرد تا در لحظات ضعف و زبونی بیش از این  جان فرزندان شما را قربانی نکند.
 
مردم مبارز شهر سنندج!

شهر ما، شهر حماسه ها و مقاومتها؛ و مردم آن دارای سنتهای گرانقدری در دفاع از آزادی و برابری و سوسیالیسم است. سنندج، شهر مقاومت حماسی ۲۴ روزه، شهر بنکه ها و شوراها، شهر مهمانداری بازدیدکنندگان شهرهای دور و نزدیک ایران از فضای انقلابی و نظاره گران مناظر شکوهمند تسلط اراده مردم آزاد بر سرنوشت خودشان بوده است.

با پاسخ دادن به فراخوان کمیته مرکزی کومه له، روز پنجشنبه ۲۳ اردسبهشت را به روز نفرت از جنایت کاران اسلامی تبدیل کنید.
در این روز مردم کردستان باید نشان بدهند که آزادی خواهی و برابری طلبی و انسانیت ماندنی است و ذریه های خلخالی و لاجوردی و چاقوکش ها و لمپن های جلاد رژیم اسلامی رفتنی اند.

مردم سنندج باید بار دیگر پیوستگی تاریخ انقلابی خود را به حکام قاتل و آدمکش نشان بدهند و به مغر علیل آنها فرو کنند که “کمانگر” ها، شیرین ها و فرهادها و مهدی ها ماندنی و جاودانی اند و دژخیمان و راهزنان اسلامی رفتنی.

روز پنجشنبه چشم تمام  مردم ایران، به تصمیم و اراده شما خیره میشود. در سرتا سر دنیا، همه انسانهائی که جنبش اسلام سیاسی و محصولات بلافصل آن: بمب های انتحاری و عملیات جنون آدمکشی و جنایت و سر بریدن ها را به کنج خانه ها و بر صفحه تلویزیونهایشان آورده اند، چشم انتظار حرکت و پاسخ شما به آخرین جنایت رژیم اسلامی در به دار آویختن۵ زندانی سیاسی در زندانهای مخوف رژیم تبهکاران اند.

افکار عمومی جهان، همه نهادهای انسان دوست و مدافع حقوق مدنی انسان ها میدانند جنگی که بین مردم ایران و کردستان و جنایتکاران  حاکم در جریان است، جنگی سرنوشت ساز است که میرود تا تکلیف یک حرکت و جنبش ضدانسانی و جنایتکارانه اسلام سیاسی را  در کل منطقه و به اعتباری در جهان، یکسره کند. بگذار صفحه دیگری در دفاع از آزادی و انسانیت به نام شما نوشته شود و بار دیگر کردستان به سنگر دفاع از آزادی و آزادیخواهی و حرمت و عزت  انسانیت؛ و به محل امید و نقطه قدرت جنبش مردم ایران در مصاف با رژیم جمهوری اسلامی و جلادان و دژخیمان و دم و دستگاه بیدادگاههای انقلاب اسلامی تبدیل شود. بگذار این روز به صفحه دیگری از تاریخ وحدت مبارزاتی و اتحاد و همبستگی بر علیه هر تفکر ارتجاعی، تنگ نظرانه و ستمگرانه اضافه شود.

در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، با پیوستن به اعتصاب عمومی به فراخوان کمیته مرکزی کومه له متحدا و یکپارچه پاسخ دهید و جنایتکاران را سر جای خود بنشانید.

درود بر شما و درود بر قهرمانان و فرزندان جان باخته تان که در در روزهای سخت و دشوار استبداد و خفقان اسلامی،  سنگر و لنگر اعتماد به نفس و امید به ساختن دنیائی شایسته انسان آزاد و برابر بودند. 

۲۱ اردیبهشت ۸۹، ۱۱ مه ۲۰۱۰

ایرج فرزاد