امروز سران رژیم اسلامی دست به جنایتی دیگر زدند! … تسلیت به دایه سلطنه رضائی

صحرگاه امروز ۱۹ اردیبهشت ۸۹ فرزاد کمانگر، علی حیدریان٬ فرهاد وکیلی٬ شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان در زندان اوین اعدام شدند.

اعدام این عزیزان در اوج بی رحمی، اما در نهایت ترس و وحشت از اعتراضات مردم و بدون اطلاع خانواده و وکیل مدافع آنها اجراء گردید.

طی سالهای اخیر صدها هزار انسان در سراسر جهان و از جمله مردم کردستان و بخصوص مردم شهرهای سنندج، کامیاران، مریوان و مهاباد با ارسال نامه های اعتراضی به سران رژیم سلامی و همچنین در شکل تجمع اعتراضی خواهان لغو حکم اعدام و آزادی بدون قید و شرط فرزاد کمانگر و دیگر زندانیان سیاسی شده بودند.

اجرای حکم اعدام فرزاد کمانگر و چهار نفر دیگر تنها به جرم مخالفت سیاسی، نهایت بی شرمی حکومتیست که کوچکترین مشروعیت سیاسی بر مردم ایران را ندارد. اما پایه این رژیم با آدم کشی بنا شده و طی سه دهه اخیر یک روز را بدون اعدام، بدون سرکوب، بدون نقض حقوق بشر به شب نرسانده است. اجرای حکم اعدام فرزاد و چهار نفر دیگر دهن کجی سران رژیم اسلامی به درخواست ملیونها نفر در سراسر جهان برای لغو حکم اعدام بود.

اجرای حکم اعدام های امروز برای زهر چشم گرفتن از اعترضات کارگران و اقشار مردم ایران و کردستان بود.
مردم حق دارند، در اعتراض به اجرایی احکام جنایکارانه اعدامهای امروز اعتراض کنند! مردم کردستان نباید ساکت شوند نباید خانوادهای اعدام شدگان را تنها بگذارند! به هر شکل ممکن دست به اعتراض بزنید و خانواده های عزیزان اعدامی را حمایت کنید و در آغوش بگیرید!
مردم کامیاران: فرزاد عزیز، مطعلق به همه ما مردم این شهر است! خانواده فرزاد امروز بیش از هر زمان احتیاج به حمایت ما مردم این شهر دارند! به یاری این خانواده و مادر فرزاد بشتابید و به هر شکل ممکن دست به اعتراض بزنید!

تسلیت به دایه سلطنه! (مادر فرزاد)
جنایتکاران امروز در روز جهانی مادر،  قلب تو را پرپر کردند! اما همانطور که قبلا میگفتی فرزاد تنها متعلق به تو نیست فرزاد میلونها مادر، پدر، خواهر و برادر دارد. فرزاد متعلق به نسل اعتراض به نابرابری اجتماعی، متعلق به اعتراض به بی حقوقی کودکان، زنان و مردم کارگر و زحمتکش جامعه بود. امروز جنایتکاران قلب تو و میلونها همنسل فرزاد را پر پر کردند اما فرزاد به خان علی، بهمن عضتی و خاوران و هزاران دیگر پیوست است. ولی فرزاد همچنان معلم نسل امروز و آینده و ستاره سرخ کردستان است و توهم تنها مادر فرزاد نیستی تو مادر اعتراض به حکم اعدام در سراسر جهان هستی.

دایه سلطنه عزیز، صمیمانه به تو و تمام خانواده تسلیت میگویم و خود را درغم اندوه مردم کردستان و بخصوص مردم کامیاران شریک میدانم.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد اعتراض مردم به اعدامهای امروز!
زنده باد جنبش لغو حکم اعدام
رضا کمانگر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹