تحلیل سیاسی نوید اخگر از رادیو اسرائیل ١٩ دسامبر ٢٠٠۶

نوید اخگر

خانم فرنوش رام رئیس بخش فارسی رادیو اسرائیل
تریبون آزاد این هفته دیدگاهی است از آقای نوید اخگر تحلیل گر امور ایران

وقتی  دانشجویان می بینند که بقول خودشان رئیس جمهور فاشیست که جایش در دانشگاه نیست در عرض ۲ ماه تنها در رابطه سکت مذهبی حماس ۴ میلیاردو هشتصدو ده ملیون تومان از پول کلیه فروشان و دختران خانه های عفاف و کودکان و زنان خیابانی و زاغه و بیغوله نشین ها  و کارگران حقوق نگرفته ایران را بلاعوض به  محمود الزهار و اسماعیل هنیه مزد بگیران ولی فقیه در فلسطین می بخشد پولی که صرف پاشیدن بنزین بر روی  زندگی گُر گرفته فلسطینان  بد بخت خواهد شد و در عوض اعتراضات کارگران اتوبوس رانی را برای تقاضای دو قران حقوق بیشتر  به اتم و جه سرکوب میکند، با شعار های سرخ رنگ دانشجو کارگر اتحاد اتحاد به میدان نبرد میشتابند و با سرنگون کردن عکس سمبل فاشیزم مذهبی و به آتش کشیدن آن و با فریاد بسیجی برو گمشو و مرگ بر دیکتاتور چنان درسی تاریخی را به رژیم  میدهند که شایسته خونهایی باشد که عرصه دانشگاه را در طی  دهه ها گلگون کرده است.

امروز وقتی به همت مردم و اپوزیسیون ترقی خواه ایران بسیاری از پرده ها از روی سیاست های ملایان در ایران و خاور میانه میافتد افقی که بر روی جامعه جهانی و مردم ایران گشوده میشود افقی است روشن برای تصمیمات آتی روشن تر. برای  ساختن جامعه ای دمکرات و آینده ای بدون دخالت مذهب و  بدون رژیمهای مذهبی و با پایگاه مستحکمی برای نهادینه کردن سکولاریزم در سطح داخلی  که باز دیگری نتواند با فرود آوردن قمه و زنجیر اسلام بر سر و پیکر مردم و فرو بردن زنان ایران در چادر و چاقچور و حجاب و محکمات اسلامی تسمه از گرده خلق برکشد.

 دیگر برای مردم ایران و جامعه جهانی خیمه شب بازی های انتصاباتی نظیر انتصابات خبرگان  از کوچکترین مشروعیتی برخودار که نیست هیچ جای خالی آنرا در تحلیل تحلیل گران معتبر سیاسی جهان مشاهده میکنید. و  آنکه مردم را به رای دادن به انتصابات این رژیم فرا میخواند شب زده ایست که سرنوشت و آینده اش را با امراض  مبتلا به رژیم گر زده است، رژیم ایران به  امراض لاعلاجی نظیر سرطان ، ایدز و تیفوس ، شانگ گرفتار آمده است خوراندن یک قرص آسپرین انتصاباتی به این مریض اگر دردی از درد های لاعلاجش را  علاج میکند که نمی کند به فتوای این قلم آسپرین های انتصاباتی جهان را به حلقومش سرازیر کنید!.

 با کار مداوم اپوزیسیون در طی ۲۸ سال پرده از روی سیاست های  رژیم بر علیه مردم فلسطین برداشته شده است. دیگر مخفی کاریهای رژیم در فرستادن کشتی های کارین (ای) و انتقال تجهیزات نظامی و پول و مهمات برای مبارزات به اصطلاح ضد صهیونیستی روباز تر اداره میشود و در این نقطه تاریخی است که هیچ نیروئی نمی تواند( از چپ ترین تا راست ترین) بعنوان پشت جبهه مبارزات به اصطلاح ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی جاده برای پیشروی ارتجاع مذهبی ملایان اسفالت نماید.

آنکه تاریخا دل برای مردم فلسطین  میسوزاند و میسوزاند اگر چیزی در چنته ایدئولوژیک و سیاسیش باقی مانده است باید به میدان بیاید.
 مردم فلسطین باید بفهمند و بدانند که دوستانشان در لحظات خطیر چه کسانی هستند. سالیان نیروهائی  در پس شعار های ضد صهیونیستی بعنوان پشت جبهه سیاست های رژیم اسلامی و وزارت اطلاعات بر علیه مردم فلسطین همپای مزد بگیران و مرتجعینی نظیر اسماعیل هنیه و محمود الزهار و حسن نصرالله عمل میکردند، پس از افتادن تمامی پرده ها و برداشته شدن ماسک از چهره ضد فلسطینی ولی فقیه و نظام اسلامی که امروز در تنور جنگ و برادر کشی و جنگ داخلی در بین فلسطینیان  میدمد، یا بایستی در کنار رژیم عکس حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و خامنه ای و احمدی نژاد را بعنوان رهبران و سردمداران مبارزات ضد صهیونیستی بالا ببرند و در همایش های هولوکاستی در کنار رابرت فرویسون ها و کوکلوکس کلان ها و نئونازیست ها شرکت کنند و یا باید با پنجه در پنجه شدن با رژیم اسلامی در کنار مردم محروم فلسطین قرار گیرند زیرا مبارزه برای رسیدن به حقوق فلسطینیان از طرفی و امنیت برای مردم بی گناه کلیمی در اسرائیل از طرف دیگر گویا از کانال سرنگونی رژیم اتمیزه شده اسلامی میگذرد.

آتش زدن عکس احمدی نژاد در لبنان توسط نیروهای استقلال طلب لبنانی بعنوان پادزهر مزدوری حسن نصرالله.

ایستادگی نیروهای فتح در مقابل ترور  ولی فقیه و مزدبگیرانش در فلسطین بعنوان پادزهر مزدوریهای هنیه و الزهار
 افشاگریهای روزانه نیروهای عراقی  در زمینه  مداخلات تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در آن کشور که به گفته  عربستان سعودی دولتی در دولت عراق بوجود آورده اند بعنوان پادزهر مزد بگیران رژیم نظیر مقتدا صدر

 اعتراضات رنگین پوستان مسلمان امریکائی به کنفرانس هولوکاست در تهران که زخم تجاوزات کوکلوکس کلان های امریکائی را بر جسم وجان خویش حمل میکنند همه و همه پیش درآمد همان افق روشنی است که باید با تمام وجود به آن ایمان آورد.
 افقی که رسیدن به دمکراسی در ایران و  صلح و ثبات در خاور میانه را با برافتادن نظام دینی در ایران نوید میدهد.
 
دست آورد کنفرانس هولوکاست  در کوتاه مدت برای رژیم اسلامی قطع رابطه ۴۰  موسسه مهم سیاست گزاری در دنیا  بود، تحریم بانکهای جهانی کار را به جائی رساند که بانک مرکزی دیروز تبدیل دلار به یورو را در سیستم بانکی کشور اعلام کرد، آگاهان اقتصادی وضع اسف باری را برای رژیم در آینده نزدیک که تحریم های شورای امنیت نیز دامنگیرش شود پیش بینی میکنند.
اپوزیسیون و مردم ایران میبایستی  هر چه بیشتر بروی خواست تحریم پای بفشارند و از جامعه جهانی بخواهند که ایران را همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید تحریم کنند.

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/
سه شنبه ۱۹ ماه دسامبر سال ۲۰۰۶ میلادی سوئد استکهلم