طوفان خنده ها !

این یارو احمدی نژاد که رفت نیویورک و در سازمان ملل حرف زد و اعلام کرد اتم یعنی چه …!؟ و بعد عده ایی از نمایندگان دولتها به عنوان اعتراض سالن را ترک کردند و بعد تلویزیونها بارها صحنه ترک سالن را نشان دادند…اما هیچکس بقیه اش را نشان نداد که نمایندگان به اصطلاح معترض بعد از ترک سالن در گوشه ایی دنج و به دور از چشم همگان با هم دست دادند و به هم تبریک گفتند به خاطر اجرای موفقیت آمیز چنین نمایشی و کرکرکر ، خندیدند ! خنده این جماعت سیاستمدار را اگر با دقت موشکافی کنید آنوقت نوبت خنده شما خواهد شد …به هزار و یک دلیل ! 

اولین دلیلش این است که آنها فکر میکنند که ما هنوز در قرن ششم هجری هستیم . شاید عده ایی آگاهانه و یا نا آگاهانه دوست داشته باشند در قرن ششم هجری زندگی کنند و نفس بکشند . ارزشها و حتی بعضا ظاهرشان و کاراکترشان ، کوچکترین سنخیتی با دنیای امروز ندارد . مدعی یا رهبر است و یا اپوزسیون سکولار و یا اصلاح طلب و یا خیلی راست و یا کمی چپ نما و تا حدودی میانه ! رسانه هم دارند . فعال سیاسی هستند قلم میزنند و وراجی میکنند….ولی چه فایده ؟ به قول اقا مجید ظروفچی جمعه این جماعت همون جمعه آقاشونه ! 

این جماعت آی کیو لازم را ندارند تا در عمل متوجه بشن که امروز سالهاست از شروع قرن ۲۱ گذشته است . برای این جماعت تاریخ را شرایط تعریف میکند که چطور حرف بزنند و چقدر و کجا و چه وقت ..!؟ 

مدتی پیش مطلبی نوشتم و کمی تا حدودی تشریح کردم آن گلوله ایی که قلب ندا را شکافت چه طول و عرض و عمقی داشت و چه مسیرهایی را طی کرده بود ؟ آخرین حرکت گلوله ، شلیک توسط یک موجودی به اسم  بسیجی بود ! عده ایی ترش کردند و پیام داده بودند که : ای اقا تو چرا اینجوری مینویسی ؟ گفتم : چه جوری جانم ؟ که چیزی نگفتند . ولی من منظورشان را فهمیدم . 

داستان تئوری توطئه و دائی جان ناپلئون و از این حرفا . ولی به جان مامانم من نه این کاره هستم و نه دوست دارم این کاره باشم . طلبکار کسی هم نیستم . فقط تاریخ را روزی یک بار مرور میکنم برای یاد آوری ! نه برای اینکه ماتم بگیرم و یا نعشه بشم . فقط برای فهم ساده تر قضایا ! 

احمدی نژاد چیست و یا کیست ؟ و چرا در سازمان ملل….و اصلا سازمان ملل چیست ؟

ساده و خلاصه بگویم ، احمدی نژاد همه چیز است به جزانسان ! پدیده لزجی به نام احمدی نژاد که ادای آدم را در میآورد و البته یک سمبل  است . سمبل تفکری که ۳۱ سال است در حاکمیت سیاسی است و قرنها در افکار عوام جولان میدهد .  

احمدی نژاد نماینده همان تفکری است که جنایت مقدس برایشان عین ثواب است . دروغ از ذات خود و خدایشان فوران میکند . اوج هنرشان زندان و قتل عام و شکنجه و ترور و فتوا و قرآن است . چه اهمیت دارد که این تفکر با چه شکلی و با چه کسانی و با چه بهانه ایی میآیند و میروند ؟ 

راستی میدونید ندا را کی کشت و چرا بعد از ۳۱ سال حکومت اسلام و قرآن هنوز هم از پیکره جامعه و مردم ایران خون باید جاری باشد ؟ شلیک گلوله توسط موجودات بسیجی آخرین حلقه و شاید بی اهمیترین قسمت این تراژدی باشد . احمدی نژاد نماینده همان تفکری است که در اوج سرکوب مردم ایران توسط اسلام ، باراک اوباما به بالاترین مرجعش نامه رسمی فدایت شوم نوشت و حالا سالن را در اعتراض به احمدی نژاد ترک میکند ..!!! کمری نشید ؟ 

نمایش جالبی است و خیلی کودن تشریف دارند که فکر میکنند هنوز قرن ششم هجری است ! حالا متوجه شدید که چرا بعد از ژست اعتراضی و ترک سالن میروند پشت در و کرکرکر میخندند ؟ ۵ سال است احمدی نژاد میرود و در سازمان ملل میریند و ۳۱ سال است رژیم اسلام حاکم است با کارنامه ایی سرشار از جنایت و فقر و فحشاء و اعتیاد و ترور….که مورد تائید اسلام هم هست ! سازمان ملل هم احمدی نژاد را تائید میکند و احمدی نژاد هم اسلام و قران را ! 

حضور احمدی نژاد و یا هر نمایند ایی از این موجود و تفکر اسلامی در هر مجلس و جلسه ایی….یعنی اینکه همه حاضران در آن مجلس و جلسه این کاره اند . اختلافشان فقط در روشهای جنایت و سهم خواهی بیشتر است ! 

آن گلوله ایی که قلب ندا را شکافت و حداقل ۱۰۰ سال است آزادیخواهان را در ایران به سلابه کشیده است و خون میریزد…. بنگرید که در مسیری طولانی و کثیف توسط چه تفکر و سیاستی تطهیر میشود . احمدی نژاد در محلی به نام سازمان ملل حضور دارد . دعوت نامه رسمی برایش رفته است استقبال رسمی از او میشود . در مکانی به نام سازمان ملل هیچکس با احمدی نژاد مشکلی ندارد حتی برایش دست هم میزنند چون اساسا همه حاضران در چنین مکانی به وجود و حضور یکدیگر نیاز دارند چون همه این کاره اند . حالا هر کس هر اسمی میخواهد رویش بگذارد . برای حاضران در چنین جلساتی اصلا مهم نیست که احمدی نژاد آروق میزند یا میگوزد و یا وراجی میکند . تجمع مشتی جنایتکار سازمان یافته در چنین مکانهایی فقط برای طراحی و سازمان دادن جنایتهایشان علیه بشریت است . 

اگر غیر از این بود مطمئن باشید دنیا شکل دیگری داشت . شاید نباید از یک بابت آنچه که گذشته را فقط  به گردن ” ازما بهتران ” انداخت ! منظورم همان دوران و یا قرن ششم هجری و یا دوران ناصرالدین شاه و یا آن راه آهن معروف رضا خانی و یا نشست گوادلوپ….

اما امروز قضیه کیفا با دیروز فرق میکند !

جامعه امروز ایران از پروسه های سنگینی تا به حال عبور کرده و قیمت خونینی هم داده است مطمئن باشید مردم ایران امروز همه چیز از نشست گوادلوپ میدانند . مردم ایران ربط راه آهن رضا خانی با جنگ جهانی را درک میکند و میداند انقلاب سفید یعنی چه ؟ میداند امریکا هر غلطی دلش میخواهد میکند ! میداند نامه نوشتن اوباما به خامنه ایی یعنی چه ؟ میداند احمدی نژاد چرا در سازمان دولتهای متحد مثل خون در رگ جنایتکاران جاری است ، مردم ایران میدانند چطور جنایت تطهیر و مقدس میشود….! 

ویتنام…عراق…افغانستان….جنگ….واتیکان…کودکان….کهریزک….زنان…تجاوز…..ندا….گلوله…….نوبل….سکولارسبز….اسلام سکولار…..اتمی…..احمدینژاد….آروق….گوز….دموکراسی….اعتراض….سالنها….دوربین….ترک سالن….خنده…..اخبار…مدیا….قانون…..مجری….هجری….روشنفکر…..ریق…..سانسور….خودسانسوری…..سیاست…..جنایت…..جایزه…..نظم نوین…. 

احمدی نژاد در محلی به نام سازمان ملل و به کام جنایتکاران دولتی سخنرانی کرد و بعضی ها اعتراض کردند سالن را ترک کردند . آنها معترض بودند که چرا احمدی نژاد اینطوری رید و اونطوری نرید !؟

سازمان جنایتکاران دول متحد در طوفانی از خنده هنوز و هر روز مشغول است . شما بگید مشغول چه کاری ..!؟

 

 

پنجم می ۲۰۱۰

اسماعیل هوشیار

ژنو

www.tipf.info