“خانه های ایرانیان”: شکست های پی در پی رژیم در خارج و طرفندهای تازه

بدنبال اعلام طرح ” دادسرای ویژه ایرانیان خارج کشور” در تاریخ ۱۴ فروردین (۳ آوریل ) از طرف مرتضی بختیاری وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد،  محمد شریف محمد زاده، دبیر کل “شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور” اعلام کرد که جمهوری اسلامی تا پایان سال جاری در ۱۲ کشور مبادرت به ایجاد ” خانه ایرانیان ” خواهد کرد. این “خانه ها ” قرار است در کشوهای اروپائی، آسیائی و آفریقائی ایجاد شوند.

جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با مخالفین، آزادیخواهان و مردم  معترض در خارج کشور، طرح های متعددی را همواره در دستور داشته است و بودجه های گزافی را از کیسه مردم هزینه کرده است. جمهوری اسلامی نهادها و موسسات مختلفی را در پوشش های گوناگون برای جاسوسی در بین ایرانیان ایجاد میکند. خانه ایرانیان یکی از این طرح هاست. اخیرا یکی از این مراکز که تحت نام ” مرکز مطا لعات ایران شناسی” در تورنتو فعالیت میکرد ، افشا شد و به موضوع داغی در رسانه های کانادا تبدیل شد.   

جمهوری اسلامی ایران روز بروز نزد جهانیان مففورتر میشود و بیش از پیش تحت فشار بین المللی قرار میگیرد. در ماه های گذشته  برنامه های متعدد جمهوری اسلامی در خارج کشور با مقابله قاطع آزادیخواهان روبرو شد و شکست های پی در پی را نصیب این حکومت جانی کرد. این طرفند تازه حکومت آدمشان نیز باید با مقابله قاطع روبرو شود. نباید گذاشت یکی از این مراکز علنی جاسوسی جمهوری اسلامی در اروپا دائر شود!