بی حجابی و زلزله انقلاب!

بالا خره بعد از حدود بیش از ۶ سال طرح بیمه زنان خانه دار هم به بهانه بدهی ١٩ هزار میلیاردی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به لغو شدن انجامید نتیجه ای که چندان هم بعید به نظر نمی رسید و در واقع از حکومتی که اساسش بر زن ستیزی است نمی توان انتظار این را داشت که بیاید و در جهت بهبود وضعیت زنان کاری انجام دهد. حکومتی که از روز اول تحمیل خود در جهت بی حقوقی زنان و جنس دوم  قلمداد کردن  آنان قانون تصویب می کند و به اجرا میگذارد هرگز نمی تواند داعیه ذره ای بهبود وضعیت زنان  را داشته باشد. ماهیت ضد زن بودنش برای همگان مشخص شده است که جمهوری اسلامی در خلاف جهت حقوق انسانها و خصوصاً  حقوق زنان حرکت میکند و همیشه با سرکوب و زندان و شکنجه و تحمیل حجاب  و اجرای قوانین ضد زن ، سعی به کنج خانه کشانیدن و تحقیر آنها کرده است با تبلیغ سنت و فرهنگ ارتجاعی و قوانین عصر حجری بر خاسته از مغزهای پوسیده شان سعی داشته اند که خانه داری را بعنوان وظیفه اصلی زنان معرفی کرده و زنان را به جرم زن بودن خواسته یا نا خواسته در کنج خانه ها محبوس کرده و بردگی خانگی را همانند طوقی بر گردنشان اندازد. آنان را رسماً از دخالت در امور حذف کرده و از بازار کار پس بزنند تا بدینوسیله نصف جامعه را از دخالت در سرنوشت خویش بازدارد و وابسته به نصف دیگر نماید .با زنانه و مردانه کردن بسیاری از مشاغل میخواهد زنان را ناتوان در کار هایی مانند جوشکاری و کار در پتروشیمی ها و… معرفی کند .
اما بیشتر مشکلات زنان از آنجا مضاعف میشود که برای رهایی از زنجیر اسارت آشپزخانه ها و بردگی خانگی و برای کسب استقلال مالی خود و هم تامین خود و خانواده  به بازار کار کشیده میشوند  زن بودن از یک طرف و کارگر بودن از طرف دیگر . ستم جنسی و ستم طبقاتی همزمان زنان کارگر را مورد تعرض قرار میدهند کار مضاعف و دستمزد نصف مردان باز هم پتکی از تحقیر بر سر زنان است و همچنین  نیاز اقتصادی و شرایط سخت و نامناسب کار و در کنارش رسیدگی به امورات خانه و فرزندان یا همان بردگی خانگی و گاهاً حتی سوء استفاده های جنسی و … از جمله آندسته از مشکلات دیگر زنان کارگر است .
با توجه به نز دیک شدن روز جهانی کارگر و حضور نقش فعال و قدرتمند زنان در پیشبرد انقلابی که در ایران آغاز شده است روز جهانی کارگر را باید روز تعیین تکلیف با حکومت سیاهی و ارتجاع حاکم نامید روزی که میتوان همه باهم و در کنار هم با اعتراض و حضور گسترده در خیابانها ، ضربه نهایی را بر پیکر زخم خورده حکومت اسلامی وارد کرد .
بی حجابی که همیشه برای رژیم مسئله بوده وزنان با پرت کردن حجابها در این روز قطعاً می توانند زخمهای کاری تری بر رژیم ضد زن وارد آورند .چیزی که رژیم در برابر آن به شدت نگران است و می ترسد بی حجابی است به همین دلیل هنوز که هنوز است برای آن طرح و برنامه به اجرا میگذارد میخواهد” طرح عفاف ” را دوباره به اجرا گذارد . حجت الا اسلامشان میگوید بی حجابی عامل تشدید زلزله است !
مبارزات اخیر مردم در ایران آنان را به گفتن هر نوع خزعبلاتی وامیدارد ترس از بی حجابی زنان را در لابلای همه اراجیفشان میتوان دید .
واقعا درست میگویند بی حجابی زلرله را تشدید میکند زلرله انقلاب مردم را…
آنها که قبلا در مناسبتهای مختلف  و خصوصاً روز عاشورا پیش لرزه های این انقلاب عظیم را دیدند باید هم نگران باشند و از وحشت اینگونه حرف بزنند.
پرت حجابها و آمدن به خیابانها بدون حجاب  در اول ماه مه، زلرله نهایی است برای سران وحشت زده جمهوری اسلامی.پس پیش به سوی پرت حجابها