در اول ماه مه امسال طبقه کارگر نام دلآرا دارابی را فراموش نخواهد کرد!

یک سال از اعدام دلآرا دارابی دختر نوجوانی که بعد از چهار سال زندان و شکنجه و کابوس اجرای حکم اعدام، سرانجام در صحرگاه اول ماه مه سال ۸۸ بدار آویخته شد میگذرد. اعدام دلآرا در ادامه اعدام صدها نفر دیگر انجام گرفت که در میان آنها دهها نوجوان زیر سن قرار داشتند.

 

دلآرا را در حالی کشتند که جامعه بین المللی همراه با جنبش لغو حکم اعدام در ایران تلاش بی وقفه ای را برای توقف اجرای حکم اعدام دلآر را شروع کرده بودند و اما کشتن وی دهن کجی سران رژیم اسلامی به درخواست میلیونها انسان آزادیخواه در سراسر جهان بود.

اجرای حکم اعدام دلآرا در اول ماه مه که روز دادخوهی جهانی طبقه کارگر در مقابل سرمایه داری است برای زهر چشم گرفتن از جنبش عدالت خواهی و برابری طلبی جامعه بود، برای سیاه کردن جشنهای طبقه کارگر و آزادیخواهان بود که همواره خواهان لغو حکم اعدام بوده اند انجام گرفت.

اجرای حکم اعدام دلآرا دارابی در روز جهانی کارگر اوج بی رحمی و توحش سران رژیم اسلامی علیه طبقه کارگر ایران بود.

سران رژیم اسلامی طی ۳۱ سال گذشته پرونده قطوری از جنایت، آدمکشی و تحمیل بیحقوقی به جامعه ۷۰ میلیونی ایران دارند. بی تردید در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی باید پرونده همه سران و دستندرکاران رژیم آدمکش با همه جناحهایش در دادگاههای مردمی گشوده شود.

امسال در اول ماه مه طبقه کارگر ایران در کنار خواسته های حق طلبانه خود با خواست “نه” به اعدام، یاد سالروز اعدام دلآرا دارابی را گرامی میدارند!

۲۰ آوریل ۲۰۱۰ – ۳۱ فروردین ۱۳۸۹

www.r-kamangar.com