برهان سعیدی، پدرام نصرالهی و کورش بخشنده‌ را تنها نگذاریم

بنابه‌ اخبار رسیده‌، شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر سنندج، حکم چهار ماه زندان تعزیری “برهان سعیدی” را صادر کرده‌ است. از سوی دیگر روز دوشنبه‌ ١۶ فروردین ماه‌ سال جاری آقای”کوروش بخشنده” فعال کارگری به‌ اداره اطلاعات سنندج احضار و مورد بازجویی قرار گرفته‌ و هم چنین روز شنبه مورخ ٢٢ اسفند ماه جلسه محاکمه “پدرام نصرالهی” فعال کارگری به اتهام واهی “اقدام علیه امنیت ملی و شرکت در تجمع اعتراضی برگزار شد.
این اقدامات ضد کارگرى بیانگر این واقعیت است که‌ طبق معمول ھر سال و بخصوص در آستانه‌ اول ماه‌ مه‌ رژیم در تدارک به‌ نمایش گذاشتن‌ چهره‌ى‌ خشن و ضد کارگری خود مى باشد. تھدید، آلوده‌ کردن فضاى جامعه‌ و از سوى دیگر بازداشت ھاى مقدماتى و … گوشه‌ھاى از این توحش را نشان مى دھد. با این حال متوجه‌ مى شویم که‌ امسال نیز در شرایط نامتعارف و پلیسى به‌ استقبال اول ماه‌ مه‌ مى رویم. اما و ھمانطور که‌ سالھاى گذشته‌ نیز ثابت کردیم، امسال ھم از تهدید، شکنجه‌ و اعدام باکى نخواھیم داشت و در سراسر جامعه‌ و بطور مستقل روز جھانى خود را برگزار مى کنیم.
کارگران و مردم آزاده‌
برھان سعیدى، کورش بخشنده‌، پدرام نصرالھى، منصور اسانلو، ابراھیم مددى و … بخاطر دفاع از حقوق حقه‌ى کارگران و زحمتکشان و به‌ بھانه‌ھاى واھى براى نمو‌نه‌ “تبلیغ علیه نظام اسلامى”، “شرکت در تجمع ھاى اعتراضى” و … تھدید، بازجوى، شکنجه‌ و زندانى شده‌ و مى شوند. از این رو، صدور احکام صادره توسط دادگاھاى ضد کارگرى رژیم، اھانت به‌ ھمه‌ى ما کارگران و انسانھاى آزاده‌ و محروم مى باشد. ھمانطور که‌ تجربه‌ ثابت کرده‌، فشارھاى این دفعه‌ ھم تداوم سیاستھاى قبلى سرمایه‌داران است. این سیاست ارتجاعى زمانى با شکست مى انجامد که‌ ما فعالین کارگرى و خانوادھاى آنھا را تنھا نگذاریم و دست در دست ھم در صف میلیونى و ھماھنگ به‌ پیشواز اول ماه‌ مه‌ برویم.

شنبه  ۲۱ فروردین ۱٣٨۹ –  ۱۰ آوریل ۲۰۱۰