سران ژیم اسلامی عامل اصلی پخش مواد مخدر در میان مردم هستند!

اخبار و گزارشات منتشر شده از ایران نشان میدهد که قربانیان تصادفات جاده ای بیشتر از تلفات زمان جنگ ۸ ساله ایران و عراق است و یا آمار خودکشی و خودسوزی در میان مردم بسیار بلا و نگران کننده است. ماشین اجرای حکم اعدام هم یک جبهه دیگر برای ایجاد رعب و وحشت و ضربه زدن به جنبشهای اجتماعی مداوما فعال است. بیکاری و فقر سفره خالی اکثریت مردم ایران را بی رونقتر کرده است.
در کنار همه اینها آمار اعتیاد به مواد مخدر جامعه ایران را در لبه پرتگاه یک تراژدی انسانی قرار داده است! امروز هیولای اعتیاد به مواد مخدر جلوی درب میلونها خانواده ایرانی لم داد و اراده انسان مصرف کننده را در مقابل این مواد تباه کننده سُست کرده است. اکثریت قربانیان مبتلا به مواد مخدر در میان طبقه کارگر و قشر فقیر و کم درآمد مردم رایج است. قربانیان مبتلا به مواد مخدر شامل زنان و جوانان و حتی کودکان هم شده است. تاکنون شیرازه هزاران خانواده مصرف کننده مواد مخدر از هم پاشیده و یا در حال ازهم پاشیدن است.
مصرف مواد مخدر از طرف مردم سود هنگفتی برای رژیم اسلامی و سران آن که به یک مافیای ثروت اندوزی تبدیل شده اند در بر دارد.
باندهای مافیای هم که سران اصلیش به حکومت، آخوند، بیت رهبری، شورای نکهبان، حوضه علمیه و سپاه پاسداران وصل است از یک طرف مشغول توطئه برای کنترول و سرکوب مردم برای ادامه حاکمیت خود هستند از طرف دیگر سازمان دهنده واردات مواد مخدر به کشور برای سود اندوزی و بی تفاوت کردن مبتلایان به مواد مخدر به امور مسائل سیاسی جامعه هستند.
سران رژیم اسلامی طی بیش از سه دهه اخیر در کنار سرکوب جنبش کارگری و کمونیستی، جنبش زنان، جنبش دانشجوی، جوانان و مردم سرنگونی طلب مشغول توطئه در عرصه آموزش و پرورش، تبلیغ خرافات مذهبی در مساجد و مطبوعات و رادیوتلویزیون و غیره…. برای مرعوب کردن جامعه به تمکین برای ادامه حاکمیت ننگین رژیم اسلامی بوده است. در کنار دستگاه عریض و طویل آیت الله، آخوند، مسجد، تبلیغات خرفات در مطبوعات و رادیو تلویزیون و دستگاه خشونت و سرکوب سپاه و بسیج اما جامعه ایران هنوز رژیم اسلامی را بمعنای تصبیت سیاسی در خود حزم نکرده و این رژیم هر روزه کابوس مرگ خود را در اعتصابات طبقه کارگر، در اعتراضات دانشجویان دانشگاه ها، در مدارس و خیابان و محلات نظاره میکشد.
سران جنایتکار رژیم اسلامی علیرغم در دست داشتن زندان، بازجو، شکنجه گر و ماشین اجرای حکم اعدام مشغول توطئه علیه مردم برای ادامه حاکمیت ننگین خود هستند.
وارد کردن مواد مخدر و پخش، توضیع آن در میان مردم یک سیاست با نقشه سران رژیم در راستای سرکوب اعترضات عمومی مردم و به حاشیه راندن صف میلیونی مبتلایان به مواد مخدر از صف دخالت فعال در زندگی و مبارزه اجتماعی است.
سران رژیم اسلامی از شرایط سخت و حاشیه ای شدن مبتلایان به مواد مخدر اطلاع دارند و میدانند قشر مبتلا به اعتیاد توان و انرژی دخالت در امور سیاسی و مبارزات اجتماعی برخوردار نیستند.
همین سیاست در مناطق مختلف با هدف ویژه تری اجرا میشود. برای نمونه در کردستان رژیم اسلامی با نقشه حساب شده تری مشغول پخش و توضیع مواد مخدر با نرخ بسیار ارزانتر از مناطقی دیگر است. در چند سال گذشته شهرهای کردستان جزوه نقشه سران رژیم اسلامی برای آلوده کردن این مناطق به مواد مخدر بوده است، در این راستا سران رژیم اسلامی دست آورد چشم گیری هم کسب کرده اند. مواد مخدر امروز در جامعه کردستان به یک معذل اجتماعی تبدیل شده و اعتیاد به این مواد افیونی بشدت در حال رشد و رایج است و هزاران خانواده را با مشکل جدی روبرو کرده است.
شیرازه هزاران خانواده از هم پاشیده و یا در حال از هم پاشیدن است.
راه حل چیست؟ روشنگری و مقاومت در مقابل این مواد افیونی وظیفه کیست؟ چرا باید  به کمک قربانیان مبتلا به اعتیاد شتافت؟ چگونه میتوانیم جامعه را در مقابل توطئه های سران جنایتکاررژیم اسلامی واکسنه کنیم؟ اینها و ده ها سئوال دیگر روی میز تشکلاات توده ای، نهاد های حقوق بشری، نهاد های  خیریه و سازمان و احزاب سیاسی چپ و مطرقی قرار دارند.
اعتیاد به مواد مخدر جرم نیست! باید به مبتلایان بعنوان یک مریض که احتیاج به معالجه دارند برخورد شود. باید به یک کمپین روشنگری از طریق برگزاری سمینار عمومی و رایگان، تدریس عوارض مواد مخدر در مدارس و دانشگاه ها و تهیه بروشورهای آموزشی برای روشنگری عوارض مصرف مواد مخدر و ایجاد کلینیکهای رایگان در شهرها و محلات برای معالجه مبتلایان در دستور تمام نهادهای اجتماعی، مدنی، سیاسی دلسوز و مسئول قرار گیرد.
افشائی چهره واقعی سران باندهای وارد کننده و توضیع کنندگان مواد مخدر که در راستای سیاست سران جنایتکار رژیم اسلامی عمل میکنند یک وظیفه عاجل صف آزدیخواهی است!
باید به کمک مبتلایان به اعتیاد شتافت! به امید روزی که جامعه را در مقابل مواد مخدر واکسنه کنیم! به زیر کشیدن جمهوری اسلامی اولین قدم در جهت واکسنه کردن جامعه در مقابل هیولای اعتیاد است.
۱۵ فروردین ۱۳۸۹
۴ آوریل ۲۰۱۰
 www.r-kamangar.com