میلیونها انسان در سراسر جهان با شنیدن خبر آزادی نازنین پیروزی انسانیت را بر بربریت اسلامى جشن گرفتند!

١١ بهمن ماه  نازنین فاتحی  آزاد شد. او بدنبال تحمل سه سال زندان و زندگى در شرایط  وحشتناک و غیر انسانى اتاق انتظار اعدام، از زندان آزاد شد! اکنون قلبهاى زیادى براى نازنین و نازنیها میطپد! این همبستگى انسانى را باید به نیروئى بر علیه فلسفه خونخواهى و قصاص عشیره اى و انتقامجوئى به کور تبدیل کرد و آنرا در خدمت جنبش الغا مجازات اعدام قرار داد! این نیرو را باید در جهت سازماندهى گسترده تراعتراض و تلاش براى نجات جان دلارا و شهلا و کبرى و دیگران قرار داد!

جنبش برای آزادی زن در ایران و جهان موفق شد جان یک انسان دیگر را از مرگ نجات دهد و این در تاریخ این جنبش ثبت شد. دیروز افسانه نوروزی آزاد شد،  امروز نازنین فاتحی، و به همت همه ما باید فردا شاهد آزادى دلارا دارابی، شهلا جاهد، فاطمه رحیمی، آمنه معصومه، و همنوعان دیگرى باشیم که حتى اسمشان را هنوز نشنیده ایم!

مردم برابرى طلب و آزادیخواه!
پشت آن دیوارها و عمارتهاى مخوف زندانها، تنها ارابه جنایت نیست که میگردد، بلکه قلبهائى سرشار از امید به فردا و مقاومتى انسانى در مقابل ارتجاع وجود دارد! این امید و مقاومت پشت دیوارها از امید و مبارزه جنبش آزادیخواهانه مردم براى رهائى تفکیک ناپذیر است! هر کسى که آزادى و برابرى انسانها را امر خود میداند و براى تحقق آن مبارزه میکند، هر کسى که از قانون قرون وسطى اى سنگسار و قانون آدمکشى شنیع اعدام بیزار است، هر کسى که با آزادى نازنین احساس کرد که میتوان رژیم اسلامى را عقب گذاشت، باید روز زن صدایش را علیه اعدام بلند کند! روز زن روز نفى هر نوع ستم به زنان و روز نفى هر نوع تعدى دولتى و غیر دولتى به زنان، روز برافراشتن پرچم برابرى بیقید و شرط زن و مرد است!

در ٨ مارس برابر با ١٧ اسفند امسال، در اجتماعات و مراسمهایمان، در معابر و همه جا، بحث و شعار "نه به اعدام"، "نه به سنگسار"، "نه به خشونت علیه زنان" باشد!
 

ستم بر زن موقوف!
زنده باید آزادی زن!
پیش به سوی ٨ مارس گسترده و با شکوه!
١١ بهمن ٨۵
http://8march.blogfa.com/