قطعنامه سازمان ملل و نافیان هولوکاست احتضار سرپل های سیاسی ایدئولوژیک …

 نوید اخگر
قطعنامه سازمان ملل و نافیان هولوکاست احتضار سرپل های سیاسی ایدئولوژیک رژیم با ماسک ضد صهیونیست و نافیان مبارزات قهری مردم .

روز شنبه بیست و هفتم ماه ژانویه، هفتم بهمن ماه، از سوی سازمان ملل متحد به یاد قربانیان نسل کشی یهودیان در جنگ دوم جهانی، روز "یادبود قربانیان هولوکاست" نام گرفته است و بسیاری از یهودیان در سراسر جهان، به یاد قربانیان این حادثه، برنامه های مختلفی را برگزار می کنند.

قطعنامه سازمان ملل در پذیرش نسل کشی یهودیان توسط هیتلر یک پاسخ مستقیم سیاسی است به سران حکومت دینی ایران که با گذاشتن کنگره های به اصطلاح تحقیقی و دعوت از جنایتکارترین و منفور ترین فاشیست های ضد بشر از سراسر جهان نظیر رهبر کوکلوس کلان های امریکائی و نئو نازیست های شناخته شده در کشور های مختلف ملت شریف ایران را شرمسار رفتار های ضد انسانی در قبال یهودیان سراسر جهان و ملل مترقی  دنیا مینمایند.
هر چند که مردم ایران با مبارزات مستمر خود با این رژیم بنیادگرای ضد تاریخی بازوان گره در گره با یهودیان ، مسیحیان، مسلمانان ، بهائیان ، زرتشتیان ،سکولار ها ، سوسیالیست و دیگر ادیان و مذاهب و ملیت ها  میرود تا جرثومه فساد و تباهی را که ۲۸ سال با زور سرنیزه و سرکوب برمردم ایران حکومت کرده را از صحنه سیاسی ایران حذف نماید.

روش مبارزه با این رژیم و روشهای متغیر رژیم در سرکوب اپوزیسیون

طنزی که به حقیقت پیوسته است

در طی این ۲۸ سال که از حاکمیت ننگین  ملایان میگذرد نگاهی بر قفای سیاسی ایران کافیست از  ابتدای ورود خمینی که هوادارانش  از هر شعاری غیر از شعار " خمینی رهبر " جلوگیری میکردند با ادعای" شکاف در صفوف مردم" تا حمله به تجمعات و سازمانهای سیاسی و روزنامه ها ، تا دستگیری و کشتار زندانیان و فاجعه کشتار ۶۷ و ترور های خارج کشور و کشتار و قتل های زنجیره ای داخل و تا امروز که میزبان ابراهیم خدابنده ها و فریبا هشترودی ها و خانم الهه خواننده قدیمی و پر آوازه ایران میشوند و تا مبارزان ضد امپریالیست و ضد صهیونیستی خارج کشوریش که هر روزی به شکلی و با لباسی در صحنه حضور پیدا میکنند.
از تشکیل سازمانهای به اصطلاح زنان تا انجمن های فرهنگی تا رادیو های فارسی زبان و   سایتهای وابسته تا جاسازی مامورین امنیتی خودش در این رادیو ها و سایت ها نظیر همین مورد اخیر در سوئد پاسداری بنام دراز گیسو که بوسیله سازمان امنیت سوئد افشاء گردید که چطور با همکاری وسیع و گسترده با افرادی نظیر مهرداد درویش پور و مصاحبه های رژیم شاد کن با ایشان برای جا انداختن طرح های سیاسی رژیم در سوئد و جاده صاف کردن برای سفیر محترم رژیم در استکهلم در همان رادیو فعالیت مینمودند و امروز هم طنز بسیار شیرین جریان یعنی جلو افتادن همین مهرداد خان درویش پور با فریاد ای دزد ای دزد برای دستگیری همکار سابق.
طنزی است دردناک و خنده ای ایست زهر آلود و پر از آه و اندوه.
آه که سنگ پای قزوین در نزد اینان لنگ می اندازد.

آری بگذارید بجای جدی خوانی و جدی نویسی به طنز روی آوریم تا دلمان از اینهمه نا مردمی و سیاه کاری نترکد.
 آری نگاهی بر قفای این ۲۸ سال حاکمیت مذهبی کافی است که ببینیم اپوزیسیون نماهائی مانند فریبا هشترودی و خانم الهه هر دو از اعضای شورای ملی مقاومت  به ایران سفر میکنند و یادشان میآید که برای فعالیت حقوق بشری باید از ارگانهای دست ساز وزارت اطلاعات بر علیه مجاهدین آغاز کرد، تا رسوخ و رخنه در اپوزیسیون با شعار های گول زننده نظیر استحاله، گفتگوی تمدنها، تساهل و تسامح، یا رفرم و ضد انقلابی گری گنجی وار و یا رفرندام سازگارا با جایزه صلح شیرین و عبادی که میبایستی سازگار تر با ادامه دست یابی به بمب اتم گردد.

سازگاری تساهل و تسامح با ۱۸ سال مخفی کاری اتمی و همزمان تجهیز و بسیج حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبنان آنهم صد هزار صد هزار ( به گفته آیت الله محتشمی) و برنامه ریزی تحت شعار گفتگوی تمدنها برای جنگ با اسرائیل از طریق حسن نصرالله و کسب حمایت از نیروهای به اصطلاح " کمونیست و سوسیالیست" در بالا بردن پرچم حسن نصرالله در کنار تصویر رهبر مسلمین جهان آیت الله خامنه ای و محکوم کردن اسرائیل غاصب که برای جان بی ارزش تنها دو سرباز اسرائیلی لبنان را زیر و رو میکند و نیروهای انقلابی و ضد صهیونیستی حسن نصرالله عزیز را به خاک و خون میکشد و جنگ را بین حماس و فتح راه می اندازد و نمی گذارد چمدانهای ملیون دلاری  رهبر مسلمین جهان سید علی عزیز به تنه کلفت هائی نظیر  اسماعیل هنیه و خالد مشعل برسد تا آنها بتوانند یهودیان و اسرائیل این جرثومه فساد را از روی نقشه جهان حذف کنند تا که اسلام عزیز بعد از بدست آوردن بمب اتم بتواند پرچم حسینی را بر روی گنبد کاخ سفید به اهتزاز در آورد .

البته بایستی در کنفرانس های آینده ضد هولوکاستی در تهران به سازمان ملل اخطار داده شود که دست از اینهمه ننه من غریب برای یهودیان دروغگو که یک کلاغ هولوکاست را ۴۰ کلاغ میکنند برای عاشورای حسینی که ۷۲ تن با تیغ قتاله یزید لعنت الله الیه سر بریده شدند و مسلمانان را ۱۴ قرن به عزایش نشاندند فورا چند قعطنامه پر آب و تاب صادر نمایند.
والا با یک بمب اتم اسرائیل را با دست حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی به تلی از خاک بدل خواهیم نمود.
طنز تاریخ را میبینید؟
آیا میبینید که یک لغت از این طنز وحشتناک حزن آلود و کمر شکن خارج از واقعیات نیست.

حال بیائید با هم به دنیای واقعیات برگردیم و ببینیم آیا واقعا در دنیای واقعی هستند کسانی که دارای چنین مواضعی باشند.؟

  زری عرفانی کیست؟ فردی که من تا همین هفته پیش نمی شناختمش و نمی دانستم که کیست و کجا به لحاظ سیاسی ایستاده ، ایشان پس از فرستادن چند میل و تقاضای همکاری و مصاحبه و دراز کردن دستش به سوی دوستان و رفقای من حال به چه منظوری آنهم در این برهه حس
اس جای سئوال دارد، تنها توانست ۱۰ دقیقه با من صحبت کند و نیمی از آن صحبت ها فریاد های من بود بر سرش با مواضعی که در همین ده دقیقه عنوان کرد و پس از آن از ترس گوشی را رها کرد و گریخت.

 جالب  اینست که امروز کافی است که از گوگل بپرسی که فلانی کیست و تاریخچه و نوشته هایش چیست تا گوگل سفره دلش را برایت باز کند و تو آگاه شوی که با چه موجودات زشت و مهیبی در ارتباط قرار میگری. حُسن اینترنت اینستکه تاریخ مکتوب قرن ماست و کسی نمی تواند زیاد در صحنه های سیاسی آکروبات بازی راه بیاندازد.
هر مقاله ای که نوشته میشود و هر خطی که از کسی در اینترنت درج میگردد مورد ارزیابی هزاران هزار نفر قرار میگیرد و برای مدت مدیدی ثبت میگردد و دست شیادان و متقلبین و سرپل های سیاسی  رژیم را می بندد.

عزیزالله پاک نژاد حرف قشنگی را در مورد فریبا هشترودی نوشته بود.
وی در مورد یک برنامه تلویزیونی که فریبا هشترودی قبل از رفتنش به ایران با تلویزیون فرانسه انجام داده بود مینویسد:
سیتات عزیر پاک نژاد
"در ضمن صحبتهایش از حقوق بشر دم زد و پدرش را یکی از بزرگترین حامیان و مدافعان حقوق بشر نامید و خلاصه دلمشغولی و نگرانیش را در مورد «نقض حقوق بشر» نشان داد. و به رسم همکاسه های رژیم ضد بشری, از اینکه اروپا به اتم رژیم چسبیده و به حقوق بشر توجه نمی کند می نالید. و اینکه احمدی نژاد در حرفهایی که میزند صادق است. همانی را که فکر می کند بیان میکند و خلاصه مثل خاتمی دروغ نمی گوید و اینکه بیخود به خود ایشان می گویند که از آخوندها متنفر است. او از هیچکس متنفر نیست و فقط از بعضی از «ایده ها» متنفر است و از این حرفها " پایان سیتات

امروز پیچیدگی رژیم و سرپل هایش اینقدر تکامل یافته که شما باید لغت به لغت و کُد به کُد کلمات را بشناسی و بدانی تا بفهمی طرف از چه کُد هائی استفاده میکند و به کجا می زند و کجا میخواهد برسد.

زری عرفانی با تحلیل و شناخت من از نوشته هایش یک مسلمان فناتیک و بنیادگراست که در گذشته در کنار مجاهدین کار کرده و از مبارزه قهری و مسلحانه بریده و برای خودش تز درست کرده و امروز میخواهد خود را که آلوده به پاسفیسم مفرط گشته  با شعار هائی نظیر عدالت اجتماعی و سوسیالیسم و در پرتو نزدیک شدن به چهره های سیاسی شناخته شده و مصاحبه با آنان مخصوصا زنان به اپوزیسیون قالب کند.
ایشان در حمایت خونی خاکی از شیرین عبادی از من میپرسید چرا به شیرین عبادی میگویم لب سرخک ارتجاع و مادر فولاد زره؟ این کُد را اینجا داشته باشد تا ببینیم که در مورد مریم رجوی ایشان چگونه کُد میدهد.
زری عرفانی زوریخ آوریل  ۲۰۰۶
سیتات
خانم مریم قجر عضدانلو که ترجیح می دهم استقلال اسمی خود را همیشه حفظ کند، تلاش در این دارد که به کنگرس مردان و دولت های غربی به قبولاند که انتی تز جمهوری اسلامی تز سازمان مجاهدین است.  زمانیکه اعضای آن همچون خواهر فاطمه مسئول روابط عمومی دو جوراب به پا می کند که پایش را نامحرم نبیند و هولیگان های مذهبی پرورش می دهد که به سختترین شیوه اعتراض یعنی خود سوزی دست می یازند  پایان سیتات
کُد مریم قجر عضدانلو کُد وزارت اطلاعات و وابستگان سیاسی آن است، اپوزیسیون منقد مریم رجوی هیچگاه از کُد های وزارتی سود نمی جوید.
زری عرفانی دارای مواضع و گرایشات بسیار شدید به حسن نصرالله و مواضع ضد یهودی  و نزدیک به  نیروهای بنیادگرای مذهبی است و ی تصور میکند با نزدیک شدن به شعار های     به اصطلاح ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی میتواند در صف نیروی چپ قرار گیرد.

زری عرفانی آوریل ۲۰۰۶ در مورد همخوانی با تز های ولی فقیه و احمدی نژاد که میخواهد اسرائیل را از روی نقشه جهان حذف کند  و با حمایت مالی و تسلیحاتی از حماس و جهاد اسلامی شکاف بین نیروهای فلسطین را شدت میبخشند به رئیس جمهور مهرورز اینگونه کُد میدهد و غیر مستیقیم به شعار نفی هوکاست احمدی نژاد میپیوندد.
توجه داشته باشید که ایشان در آن روی سکه حمایت از نفی هولوکاست مریم رجوی را همراه با صدیقه مجاوری هولیگان می نامد در صورتی که کلامی از حمله به تز های احمدی نژاد در مورد نفی هولوکاست نمی گوید.کُد از این روشن تر.
البته ایشان حق دارد نیروی مجاهدین را بنام هولیگان نقد کند ولی هر ناظر بی طرفی از ایشان میپرسد قبل از  نقد هولوکانیستی مجاهدین نقد هولوگانیستی خود را از رژیم و احمدی نژاد نیز نشانمان بده. ولی خبر از نقد هولوگانیستی حسن نصرالله و حزب الله لبنان را در جائی که نمی بینی هیچ در حمایت حزب الله قلم نیز میزند.در زیر بخوانید

سیتات
دولت جنایتکار اسرائیل به بهانه اینکه فلسطینی عقب نگهداشته شده که به نان شب محتاج است میخواهد اسرائیلیان را به دریا بریزد! آتش جنگ را در منطقه همچنان فروزان نگهداشته. آیا این ادّعا سخیف و خنده آور نیست؟ اگر قوم بنی اسرائیل توسط موسی مورد تنبیه قرار گرفت و به دریا ریخته شد حالا باید فلسطین خونچکان تاوان آنرا پس بدهد؟ و نتیجتا مردم ستمدیده ایران؟ مسئله شما ایجاد جنگ داخلی بین حماس و الفتح است؛ نتیجتآ خوردن فلسطین. پایان سیتات
زری عرفانی ژوئیه ۲۰۰۶
سیتات
دولت رژیم نژاد پرست و اشغالگر اسرائیل چهارمین قدرت نظامی دنیاست، این تسلیحات جنگی را باید جائی بکار برد و بازاری برای آنها یبابد. ۱۳ روز است که رژیم به اصطلاح مذهبی اسرائیل کشور لبنان را از طریق آسمان ، زمین و دریا با برنامه دقیق و مشخّصpinpoint بمبا
ران می کندتا کشور لبنان را تضعیف کرده و یکبار دیگر با ایجاد جنگ داخلی در لبنان به مقاصد اشغالگریش دست یابد. غافل از اینکه نخست وزیر لبنان اظهار کرد که  دولت لبنان از گذشته درس گرفته و اجازه نمی دهد دو دستگی در کشور منجر به محقّق شدن این خواسته اسرائیل گردد. حزب اللّه، سرباز متجاوز به خاک لبنان را دستگیر کرده و تقاضای آزادی زندانیان سیاسی فلسطینی از زندانهای مخوف اسرائیلی را دارد. پایان سیتات
میگویند در لبنان زنان حزب الهی را که از حسن نصرالله و خامنه ای حمایت میکنند با نام صیغه های سیاسی حسن نصرالله که ما آنان را لب سرخک ارتجاع مینامیم نام گذاری کرده اند.

 
زری عرفانی در نفی مبارزه قهری  و مسلحانه بر علیه رژیم ملایان و انحلال ارتش آزادیبخش عمق پاسفیسم سیاسیش را به نمایش میگذارد و در تاریخ آوریل ۲۰۰۶ چنین مینویسد: البته قبل انحلال ارتش آزادیبخش ایشان در حمایت از مبارزه مسلحانه حسن نصرالله که سرباز اسرائیلی را ربوده سنگ تمام گذاشته در زیز مطالعه بفرمائید.
سیتات
نمی توان ارتش داشت و نظامی گری نکرد. زمانی که صحبت از انحلال ارتش ها می کنم، اگر به عمق مسئله توجّه شود، خواهید دید که بسیاری از مصائب دنیا از همین ارتشها نشئت(؟) می گیرد.  نمی توان ارتش آزادی بخش را در خارج از ایران بر پا کرد و پیروز شد. پایان سیتات
زری عرفانی به یک تحلیل خنده دار و مجلل فلسفی نیز دست میزند و شعار مذهب افیون توده هاست را کمی تصحیح میکند و برای اینکه شناسنامه خودش و حسن نصرالله را کدر جلوه گر نسازد و آن را به سران حکومتی نشان دهد که دارای چه مذهب و مسلکی است  در آوریل ۲۰۰۶ مینویسد

سیتات
عنصر آگاه بر مذهب سوار است و نه مذهب بر او، میان عنصر نا آگاه و هولیگان های ارتجاعی مذهبی و عنصر آگاه مذهبی تفاوت بسیار است افیون مذهب، همیشه قربانیانش را از توده نا آگاه و هولیگان ها می گیرد که در واقع ابزاری بیش نیستند و توانائی تحلیل کردن و دخل و تصرف از آنها گرفته شده است. پایان سیتات
 اگر مارکس زنده بود حتما ایشان را به سکرتری میپذیرفت و پس از ده دقیقه با شنیدن تز مشعشع افیون توده ها و حمایت از شیرین عبادی و حمله به مریم رجوی و حمایت از تئوری نفی هولوکاست احمدی نژاد در پس پرده حمایت از فلسطین  و قربان صدقه حسن نصرالله رفتن وی را با پس گردنی از خودش میراند و وی را به حرمسرای شیخ حسن نصرالله بعنوان صیغه دائم روانه میکرد.
زری عرفانی قبل از فرار از مصاحبت ۱۰ دقیقه ای تلفنی در  ۲۴ ژانویه ۲۰۰۷ موفق شد به من بگوید که آقای منشه امیر و خانم فرنوش رام بر طبق مدارکی که ایشان در دست دارند ولی هنوز به جائی ارائه نفرموده اند از اعضای موساد هستند .
اینکه ایشان با کدام سازمان امنیتی و کدام وزارت اطلاعات کار میکندکه میتوانند به اسناد موساد دسترسی داشته باشند و یک چنین اراجیف سخیفی را در مورد بانوئی نظیر خانم فرنوش رام رئیس بخش فارسی رادیو اسرائیل عنوان میکند، بانوئی که شب و روزش را برای آزادی مردم ایران با جان و دل نثار میکند و مورد محبت و احترام بی شائبه ملیونها ایرانی در سراسر جهان قرار دارد و همچنین آقای منشه امیر که همیشه بعنوان سنگین ترین وزنه و تحلیل گر امور ایران و خاور میانه از ارج و قرب غیر قابل انگاری در میان ایرانیان برخوردار است هر چند که به لحاظ قانونی این نوع اتهامات در زوریخ و کشور سوئیس قابل پی گیری حقوقی است و میشود این فرد را برای همگامی با رئیس جمهور مهرورزش به دادگاه عدالت اجتماعی فرا خواند، بایستی از وزیر خارجه سوئیس و مسئولین آن کشور سئوال کرد که تائید قعطنامه سازمان ملل بر علیه نفی کنندگان هولوکاست و ضد یهودیان را امضاء فرمودید در عمل سرپل های  سیاسی رژیم که در کشور شما با باز کردن رادیو های اینترنتی به تحرکاتی که خواست رژیم ایران و احمدی نژاد است دست میزنند چه اقداماتی فرموده اید؟ .
 زری عرفانی که معتقد است خانم رام و آقای منشه امیر از اعضای موساد هستند پس از اینکه مورد نقد شدید آقای ایرج مصداقی قرار میگیرد و آقای مصداقی تمامی گفته ها و کردار های زری عرفانی را در مورد زندانیان سیاسی با ذکر ده ها نمونه دروغ و شانتاژ و حقه بازی معرفی میکند که خوانندگان خود میتوانند با مراجعه به آدرس سایت زیر آنرا مطالعه نمایند در جواب به آقای مصداقی برای مشروع جلوه دادن دروغهایش که بخورد دیگران هم داده از رادیو اسرائیل که معتقد است کارکنانش اعضای موساد هستند و همکاری با آنان فاکت میآورد .
آقای مصداقی در مورد زری عرفانی در تاریخ  ۷ نوامبر ۲۰۰۶ مینویسد
سیتات
"با قاطعیت می‌گویم هیچ یک از روایت‌های طرح شده در مقاله «زن ایرانی» واقعی نیست و تأسف آور آن‌که این جعلیات با «هدف» روشن کردن وضعیت زنان ایرانی نشر می‌یابد!
بیچاره ملتی که بخواهد با این دسته خاطرات بخشی از تاریخ خود را ورق بزند. ای کاش هیچ‌گاه چنین خاطراتی و چنین ویژه‌‌نامه‌ای که به نشر آن همت گمارده، انتشار نمی‌یافت. " پایان سیتات

خوانندگان میتوانند با مراجعه با آدرس زیر گفتار آقای مصداقی را در مورد زری عرفانی مطالعه کنند. http://www.didgah.net/maghalehMatnKamel.php?id=15605

اینکه چرا زری عرفانی میخواهد با جعل اکاذیب در مورد زندانیان سیاسی و ایجاد سایت اینترنتی با ماسک سوسیالیسم در حالی که همه بوی معطر اسلام ناب محمدی را از دور دستهای وجود ایشان احساس میکنند و یا اتهام زدن به کارمند