مبارزۀ مشترک نیروهای چپِ رادیکال و پشتبانی سازما نیافته از مبارزات داخل کشور امری حیاتی و ضروی و سر نوشت ساز میباشد

رژیم جمهوری اسلامی و دولت سر کوبگر  مدافع آن پس از سر نگونی نظام  دیکتاتوری سلطنتی ، با ربودن و غصب دستا وردهای قیام ۵۷ و سر کوب کارگران ، زحمتکشان ، کمونیستها ،  مبارزین ، ا قلیتهای مذهبی وزنان ، با یورش و حشیانه به  کردستان و تر کمن صحرا ، خوزستان و دانشگاهها ،  دست به سر کوب وسیع و از بین بردن نیروهای چپ ،مترقی و دمو کرات جامعه زد و از همان ابتدا با تصویب قوانین قرون وسطی ای خود و با اصل ولایت فقیه و پیاده کردن قوانین اسلامی دست به ایجاد  فضایی پر ار رعب ووحشت و سر کوب نمود. در سال ۶۰ و ۶۷ به نسل کشی و سیع و بیسابقه ا انقلابیون پرداخت و به قتل عام زندانیان سیاسی   دست زد. .و با حاکم کردن جو ترور و وحشت باعث خروج و تبعید  میلیونها مبارز و مخالف ایرانی از ایران شد.
رژیم جمهوری اسلامی به مدت ۳۰ سال عمر ننگین خود برای غلبه بر بحران سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی  که این رژیم همیشه  با آن درگیر بوده است ، اقدام به جنگ خا نما نسوزایران و عراق نمود  که به قیمت کشته و معیوب شدن هزاران نفر از جوانان و نو جوانان بیگناه وبی خا نمان  شدن بسیاری از مردم شهرها  که به ” جنگ زدگان ” معروف بودند شد. در ضمن این جنگ خانما نسوز به قیمت خرابی اقتصاد و ویرانی کشور تمام شده بود .این جنگ برای حال رژیم  رها نیدن از بحران عظیمی که با آن درگیر بودبسیار مفید واقع شد ،برای حل بحران خود به جز جنگ ارتجاعی و خا نمانسوز رژیم   دست به  اعدام زندانیان سیاسی و مبارزین و آزادیخواهان در سطح وسیع زد .
این رژیم قوانین قرون وسطی ای با تصویب قوانین قرون وسطی ای ، مثل  سنگسار و قصاص و اجرای احکامی که منجر به سنگسار انسانهای بیگناه شده  را در مورد دستگیر شدگان و کسانی که به زعم او مرتکب عمل “زنا ” و یا سر قت شده بودن اجراء کرده است  ، خصوصا عمل سنگسار در مورد زنانی که متهم به داشتن  رابطه با شخص دیگری غیر از همسر خود  شده بودند ، اجراء گردیده و اجراء میگردد…رژیم جمهوری اسلامی برای  غلبه بر بحرانهای خود دست به سر کوب و کشتار و رعب و وحشت زده و میزند ، غافل از اینکه با  اینگونه اقدامات سر کو بگرایانه هیچ رژیم دیکتاتوری و سر کوبگر نتو ا نسته است به  حکو مت خود برای همیشه ادامه دهد . رژیم جمهوری اسلامی ، رئیس جمهور ( محمود احمدی  نژاد ) و ولی فقیه آن خامنه ای  فاشیست  نتوانستند و  نمی توانند جلوی اعتر اضات وسیع مردمی را سد کند ،از ماه خرداد ۱۳۸۸ ما و تمامی مردم جهان شاهد زندۀ اعتراضات مردمی و سر کوب این اعتراضات به دست نیروهای دولت احمدی نژاد هستیم ..بعد از اینکه مردم  شاهد تقلب دولت احمدی نژاد در انتخابات دهمین دورۀ ریاست جمهوری شدند و با بر خوردهای دولت کودتاگر ایشان مواجه گردیدند  ، باشرکت میلیونی خود در تظاهرات خیا بانی  ، در مقابل دولت کودتاه ، دست به  اعتراض زده و با به خیابان آمدند  و به به نتیجۀ انتخابات اعتراض کرده که در ادامه آن ، اعتراضات شدید تر و همه گیر تر شد و با شعارهای کوبنده و مشخصی مثل ” مرگ بر دیکتاتور ” ” مرگ بر ولایت فقیه ” ” مرگ بر خامنه ای ” و شعارهای بسیاری از این قبیل ، نارضایتی خویش را به دولت سر کوبگر احمدی نژاد بطور رسا وواضع نشان داده و برای نشان دادن این نارضایتی خود ، بهای گزافی پرداختند . یکی از مهمترین اعتراضات ، در روز عاشورا بود  که با سر کوب شدید نیر وهای ارتجاعِ  اسلامی روبرو شدن . نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران ، این مزدوران و حا میان رژیم جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات ، دست به کشتار جوانان و معترضین و تظاهر کنندگان زدند .به تجاوز به دختران و نو جوانان در بازداشتگاه مخوف ” کهریزک ”  اقدام ورزیدند. و در زندانها و بازداشتهای رسمی و غیر رسمی ، به اعدام بازداشت شدگان و دفن مخفیانۀ آنان در گورهای نا شناخته دست زدند. .به دادگاهای فرمایشی روی آوردند ، دادگاهایی که متهمان را پس از شکنجه های فراوان و غیر انسانی وادار به اعترافات بر علیه خود متهمان  نمودند. دادگاهایی که در مدت ۳۰ سالی که از حکومت این رژیم ددمنش میگذردبیشترین  احکام اعدام برای مخا لفین خود و حتی کسانی که فقط به یک راهپیما یی آرام دست زده اند صادر کرده است
مردم در ضمن اعتراضات خویش به قهر مانیهای بیسابقه در خیا بانها دست زدند و تمامی جهانیان ، خصوصا بعد از کشتن بیر مانه و بیشر مانۀ زن جوانی به نام  ” ندا آقا سلطان ” که در تظاهرات آرام شر کت کرده بود  . به  تحسین این مبارزان مردمی پرداختند و با  شگفتی شاهد  بیر حمی نیر وهای سر کوب  رژیم ( سپاه پا سداران ، بسیجی ها ، اراذل و اوباش طر فدار رژیم با لباس شخصی )  بودند  ، در عین حال نیز جهان   شاهد دلاوری ها و قهر مانیهای بینظیر جوانان وخصو صا زنان  در ایران بود.
 در حمایت از مبارزات مردم به تنگ آمده از ستمهای این رژیم سر کوبگر در  داخل کشور، نیروهای سیاسی و مبارز خارج از کشور به همراهی ایرانیان بیشماری دست به تظاهرات و آکسیو نهای مختلف برای  دفاع از این مبارزات  زدند .با تمام فشارها و محدودیتهایی که رژیم  برای مردم ایجاد کرده و میکند ، باز هم تا کنون رژیم نتوانسته است که جلوی مبارزات مردم را سد نماید . برای روز چهاشنبه سوری با وجود اظهارات ” خامنه ای” دیکتاتور بر علیه شرکت مردم  در این جشن باستانی ، مطمئنا مردم به اراجیف و یا وه های ایشان گوش نخواهند داد و با شر کت میلیونی خود در جشن چهار شنبه سوری به اعتراض بر علیه “ولایت فقیه ” ، دولت کودتا و رژیم چمهوری اسلامی بر خواهند خاست .
 ما ، منظور اپوزیسیو ن مبارز و رادیکال ایرانی  در خارج از کشور ،باید  متحدا و با  اعلام همبستگی وبا  دفاع از مبارزات  مردم ایران بر علیه دولت جمهوری اسلامی و قوانین ضد بشری آن که با فرمان خمینی ” مر تجع و جلاد در سال ۱۳۵۷ شروع شده و  اوخود را  به عنوان ولی فقیه بر مسند قدرت نشاند و به تا سیس این رژیم  ارتجاعی اقدم کرد به پا خیزییم .
در روز ۲۲ بهمن  متا سفانه بر اثر بسیج بیش از حد نیروهای رژیم که تا دندان در مقابل مردم معترض مسلح بودند ، مردم نتوانستند در این روز به اعتراض خود به طور مو ثر دست بزنند . اما مبارزه ادامه دارد و مردم ناراضی از پا نخواهند نشست و تا نا بودی و سر نگونی رژیم جمهوری اسلامی به مبارزۀ خود در شکل های مختلف ادامه خواهند داد ، سر نوشن این رژیم ضد بشری هم مثل سایر رژیمهای دیکتا توری در طول تاریخ از این قا عده مثتثنی نیست و دیر یا زود رژیم جمهوری اسلامی با تمامی اعوان و انصار خویش به زباله دانی تاریخ پرت خواهد شد .ما باید با اتحا د مشترک همۀ نیروهای چپ و رادیکال در خارج از کشور به تشکیل  پلاتفرم وسیع و محکمی در مقابل رژیم  دست بزنیم و از مبارزات مردم برای رهایی از زیر بار ستم و دیکتاتوری جمهوری اسلامی حمایت وسیع و نقشه مند  بنما ئیم.
مرگ بر جمهوری اسلامی
مستحکم و گسترده تر باد مبارزات مردم بر علیه جمهوری اسلامی
پیش به سوی اتحاد و همبستگی بیشتر اپو زسیون انقلابی و مبارز

جهانشاه پروین