جنگ گسترده نیروهای ائتلاف و ایالات متحده بر علیه ولی فقیه یا قیام توده ای برای براندازی نظام اسلامی؟

نوید اخگر
در هیچ برهه ای از تاریخ ایران مسئولین مملکتی و سخنگویان نظام سیاسی در این کشور نه به خرفتی و بزدلی ملایان حاکم بوده اند و نه تا به این حد نادان سیاسی و پرت افتاده از واقعیت های روز.
آخر در کشوری که اقتصادش مال خر باشد، ولی فقیه اش منتسب به وحی گردد، امام زمانش در قعر چاه سیاه و مرطوب و تنگ و تاریک جمکران روزگار را سپری کند و رئیس جمهورش هاله از نور را بر گرد سر مبارک مشاهده نماید آیا باید از کُر ابله آخوندی انتظار بیشتری داشت؟

در حالی که مفسرین معتبر سیاسی جهان هر یک به نحوی خبر از آغاز حمله گسترده نیروهای ائتلاف و ایالات متحده به مراکز حساس رژیم دینی در ایران را میدهند به گفتار های آخوند جنتی در نماز جمعه این هفته توجه بفرمائید.

آخوند جنتی در نماز جمعه رو به آمریکا کرده میگوید:

" بیائید بنشینید ما زن و بچه مان را می آریم خودمان هم می آئیم شما هم زن و بچه تان را بیاورید خودتان را هم بیارید، توی یک بیابان در زیر آسمان دعا می کنیم خدایا هر که نا حق میگه عذابت را بر او نازل کن، حالا ما ببینیم شما حق میگوئید یا ما، این سند حقانیت اسلام است. "
آخوند جنتی میخواهد که پرزیدنت بوش دست زن بچه اش را بگیرد همراه حتما پرزیدنت ژاک شیراک و خانم آنجلا مرکل و تونی بلر و مارکارت بکت و کوندوالیزا رایس به بیابانی رهسپار شوند و در آنجا در کنار آخوند جنتی و مصباح یزدی و ولی فقیه و احمدی نژاد و حتما هیتلر و موسولینی و عهد و عیال دست بدعا بردارند و از خداوند تبارک و تعالی بخواهند بر هر کس که حق نمی گوید بلا نازل کند.
این است نشان آشفته گوئی ها و عصاره از هم پاشیدگی و ترس وارد شده بر رژیم که با اولین سیلی وارد آمده بر گونه اش در اربیل تا عمق چاه جمکران را وا داده است. حمله کامپیوتریزه شده نیروهای مافوق مدرن  ائتلاف پیشکش.

مردم ایران توجه دارند این حرفها از دهان بالاترین مراجع قدرت سیاسی نظام دینی در ایران دارد بیرون میریزد، نظامی که خیال میکند اگر جنگی در ایران با ایالات متحده و نیروهای ائتلاف آغاز شود جنگی است همانند جنگ هشت ساله با صدام افلقی که آخوند ها بتوانند موج موج جوانهای این مملکت را بدنبال اسب سفید امام زمان بر روی میدانهای مین برای حفظ بیضه اسلام بدوانند.

به تفسیر آگاهان سیاسی در غرب
در صورت بروز جنگ حملات بسیار وسیع و گسترده و مداوم کامپیوتریزه شده تا سقوط نظام دینی بر علیه کلیه مواضع سیاسی ، استراتژیک نظامی و اتمی ملایان صورت خواهد پذیرفت چرا ؟

تنها به این دلیل بسیار ساده که نه ایالات متحده و نه نیروهای ائتلاف به نقطه ای رسانیده شده اند که دیگر نمی توانند دشمن را بحد کفایت زخمی کرده او را بحال خود رها کنند تا مجددا امنیت جهان و منطقه را با قدرت گیری مجدد و بطریقی دیگر نظاره گر باشند.

اینکه با از هم پاشی شالوده نظام دینی مردم اتوماتیک به خیابانها خواهند آمد جای هیچ شک و شبهه ای را باقی نمی گذارد، زیرا چه کسی است که نداند کارگرانی که تا بیش از ۲ سال حقوق دریافت نکرده اند، زنانی که در عرض ۲۸ سال به اشد وجه با انواع حجاب اجباری و سرکوب تمار عیار و سنگسار و شکنجه و زندان روبرو بوده اند، دانشجویانی و مبارزین و آزادیخواهانی که هر یک به نارنجک ضامن کشیده ای بدل گشته اند و مردم محروم از کلیه فروشان تا خود فروشان و حتی خانواده هائی که مجبور به فروش کودکانشان شده اند  و کارتون خوابها و خیابان خوابها برای سرنگونی این نظام فاسد وارد صحنه خواهند شد.
آنگاه که شیرازه این رژیم از هم بگسلد.

بعنوان یک انسان، جنگ و نتایج ویرانگرش را در تمامی ابعاد رد کرده و میکنم ولی این رژیم جامعه جهانی را در تهدید بر علیه امنیتش در ایران ، در عراق ، در افغانستان، در آفریقا، در لبنان، در فلسطین، و با بیش از ۴۵۰ عملیات تروریستی که در سراسر جهان براه انداخته به نقطه ای رسانیده که قطع نظر از تمامی عوارض مخرب جنگ شورای امنیت ، دبیر کل سازمان ملل، ارگانهای سیاسی بین المللی و اکثر دولت های خارجی و حتی مفسران سیاسی بیطرف و باز حتی دولت های عربی منطقه و نیروهای اسلامی بنیادگرا که تا دیروز همنوا با رژیم عمل میکردند جنگ بر علیه این رژیم را تنها راه حل دستیابی به امنیت جهانی ، صلح و ثبات در منطقه و رسیدن به دمکراسی برای ایران میدانند.
گفتار روز سه شنبه دبیر کل سازمان ملل مبنی بر اینکه حمله نظامی به ایران باید با تائید شورای امنیت باشد که جنجال زیادی در میان رژیمیان براه انداخت گویای حاد بودن جنگ احتمالی آینده است.

رژیم مذهبی ایران که با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست پس از ۱۸ سال مخفی کاریهای اتمی وارد میدان شده بود و جداره سیاسی خود را در خارج و داخل فعال نموده بود و از منتها الیه راست تا منتها الیه چپ نما نظیر سکت دست ساز انورخوجه ای و دُم و دنبالچه های شقه شده مائوئیست های  سه جهانی چینی و طوفانی تا کیسه کش های حمام های سیاسی خانه دائی جان یوسف را به یقه درانی برای حق "ملی" ! و مسلم بمب اتمی برای احمدی نژاد و ولی فقیه بعنوان توده های همیشه در صحنه ی خود به جهانیان معرفی میکرد
به چنان شکستی تاریخی گردن نهاده است که آنالیزی از گفتار سران وا داده و از هم در رفته رژیم در هفته های اخیر عمق گیجی و از هم پاشیدگی نظام اسلامی را نمایان میکند، گفتار آخوند جنتی در نماز جمعه این هفته نمونه بارز آن است، رژیمی که نه میتوانند بر علیه حمله امپریالیست ها بر علیه کنسولگری اربیل موضع گیری نمایند و نه میتوانند با نشان دادن موشکهای شهاب یک و دو سه به جنگ شیطان بزرگ و امپریالیسم خونخوار بروند.

امریکای جهان خوار با نواختن یک سیلی دیپلماتیک نظامی به صورت ولی فقیه در اربیل  میخواست ارزیابی کند و ببیند که عمق این از هم گسستگی تا کجاست، این  سیلی نظامی از هم گسستگی نظام دینی و جداره سیاسی آن را تا اعماق چاه جمکران  بر غرب نمایان کرد.

رژیم که مرتب اد
عا کرده که میخواهد با ساختن نیروگاه اتمی بوشهر به نیروی برق برای مصارف داخلی دست یابد با ضربه بسیار کوبنده ای از طرف سایت حکومتی اکونومیست  مواجه گردید.

سایت حکومتی ایران اکونومیست: مینویسد:
"اتلاف بیش از سی هزار گیگاوات ساعت برق در سال در شبکه برق وزارت نیرو، معادل تولید ۳۰ نیروگاه هسته‌ای مانند نیروگاه بوشهر است."
به ولی فقیه و احمدی نژاد و سران رژیم باید گفت ساختن نیروگاه اتمی بوشهر پیشکش، قاچ زین اتلاف سی هزار گیگاوات برق  که معادل ۳۰ نیروگاه اتمی بوشهر است را بچسبید.
سالانه بیش از دو میلیارد دلار انرژی برق، به دلیل ناکارآمدی و مشکلات فنی و غیرفنی پیش از تحویل به مصرف‌کننده هدر می‌رود، با اقدامات مناسب، می‌توان این میزان را به نصف کاهش داد. یعنی برقی معادل با ۱۵ نیروگاه اتمی بوشهر را بدست آورد

بنا بر گزارش یک نهاد نظارتی در دوره سابق وزارت نیرو، سالانه ۵/۱۸ درصد از برق تولیدی کشور در جریان انتقال و توزیع هدر می‌رود. ارزش این انرژی بنا بر قیمت‌های یارانه‌ای سوخت، بیش از هزار میلیارد تومان و بنا بر قیمت‌های جهانی، بالغ بر دو میلیارد دلار است.
اتلاف بیش از سی هزار گیگاوات ساعت برق در سال در شبکه برق وزارت نیرو، معادل تولید ۳۰ نیروگاه هسته‌ای مانند نیروگاه بوشهر است.
حال باز نیروهائی برای رژیم که فقط برای دست یابی به بمب اتم و گروگان گرفتن مردم ایران و به خطر انداختن امنیت جهانی گام بر میدارند سینه چاک کنند و مبارزات ضد امریالیستی بنمایند و معتقد باشند که جامعه سرمایه داری است که نمی خواهد ایران زیر سلطه آخوند ها مدارج ترقی و دست یابی به انرژی مصرفی مردم را بدست آورد.

تاریخ شنبه ۲۰ ماه ژانویه سال ۲۰۰۷ میلادی    سوئد استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/
Nawid_akhgar@hotmail.com