در بیانیه پایانی اجلاس خبرگان رهبری تاکید شد

 ایجاد همدلی، آرامش و وحدت را حول تخم رهبری در شرایط فعلی ضروری میدانیم
 بیانیه هفتمین اجلا س رسمی مجلس خبرگان رهبری “دوره ی چهارم” صادر شد.
 به گزارش خبرگزاری تیف متن این بیانیه به این شرح است: “اللهم انا تخم الیک فی دوله الاحمار تعز بها بیضتنا و اهله الاجاکشنا بها النفاق و اهله”
 انقلاب اسلامی ، موهبتی الهی بود که در خرییتی ابدی در دنیای معاصر شکل گرفت و الله جاکش را حیاتی مجدد بخشید و پایه های فرهنگ انسان ستیزانه را محکم کرد . این نظام تخمی – که یکی از ارزشمندترین هدایای الله جاکش به امت اسلام است – با یاری و مددهای خاصه ی الله جاکش، در طول ٣٠ سال، توفیق و توان خویش را در ریدن به انسان و تاریخ به اثبات رساند و راه پیشرفت را بر روی همه جاکشای اسلامی گشود و عملا این نکته را به اثبات رساند که اسلام در همه ی شرایط، توان ریدن به بشریت را به خوبی دارد.
 مجلس خبرگان رهبری، سی و یکمین سال به بارنشستن حاکمیت الله جاکش را به همه آخوند های عمامه دار و بی عمامه تبریک میگوید و در پایان هفتمین اجلاس رسمی، مقادیری مزخرف و زرت و پرت را تقدیم میدارد: …. ١- خداوند جاکش را به خاطر داشتن تفکری تخمی، دست خری، تاپاله شناس و …..همیشه شکرگزاریم و بر خود لازم میدانیم از حضور با صلابت، به یادماندنی و کهریزکی این بسیج و لباس شخصی و وحوش اسلام در ٩ دی و ٢٢ بهمن هشتاد و هشت، صمیمانه تشکر نماییم.
 ٢- حوادث بعد از انتخابات اخیر، گرچه خسارتهای مادی و معنوی جبران ناپذیری را در سطح اسلامی، به دنبال داشت؛ اما در مقابل، برکاتی نیز در پی داشت که موجب شناسایی میلیونها انسان و تفکیک نیروهای جاکش از بقیه انسانها گردید و صحنه ای عملی برای امتحان همه ما دیوسها ی اسلامی حاکم بود. نتیجه ی این امتحان بزرگ و تاریخی، قبولی الله جاکش و رسولان قرمساق و نمایش آنان و متاسفانه بالا رفتن شعور و آگاهی بقیه مردم شد. از دستیابی به بصیرت اسلامی، همه ما به شدت خرکیف شدیم .این دوره ی پرمحنت، با رهبری شایسته و هدایت هوشمندانه و داهیانه ی یک راس رهبر اسلامی و انقلابی “مدظله تخمی” و حضور باصلابت و همه جانبه ی جانوران بسیج و نیروی انتظامی و لباس شخصی، پایان پذیرفت و برگ زرین دیگری را به موفقیتهای بیضه های اسلامی در گذر از تاریخ انسان افزود. تفکر در خصوص حوادث گذشته، هر جاکش منصفی را به تواضع در برابر تخم اسلام هر چه بیشتر و عظمت اصل تاپاله ایی ولایت مطلقه فقیه – به عنوان عزیزترین یادگار حضرت خدای جاکش – و رسول پفیوز مسلک وامیدارد. حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مقام هرجاکش اسلامی و تلاش گسترده برای تحقق رهنمودهای دینی در تمامی عرصه ها ضروری بوده و بر همه ما پوشیده نیست. همچنین جلو گیری از ایجاد صفا و همدلی و آرامش و وحدت برای انسانها در چشمانداز بیست ساله و دیگر برنامه ها، حول محور تاپا له ایی دین و خدا و کتاب را در شرایط فعلی ضروری میدانیم.
 ٣- صبر انقلابی مسلمانان شریف حوضه و خبرگان و نظام اسلامی – که نشانگر وزن بالای تخم اسلام و توان مدیریت بحران با کمک نظم نوین است – پس از دادن فرصتهای متعدد به مردم، برای توبه و بازگشت به دامن خرییت ناب محمدی در ٩ دی به پایان رسید و با زدن مهر مردودی بر تخم خدا و اسلام، برای همیشه، آنان را از ذهنیت سیاسی خود حذف نمود و بر ذهنییت نظم نوین تثبیت کرد .۴
– پایان یافتن و سلامتی در هر روزی برای ما نعمتی است، به معنای بودن و این به معنی بودن در جامعه نیست؛ از این رو به همه انسانها و تاریخ توصیه میکنیم همسو با ریدن های دلسوزانه و راهگشای مقام الله جاکش، با پرهیز از سکوت و تبری جستن شفاف از گره افکنیهای منافقانه و فتنه انگیز، وظیفه ی خویش را متناسب با مقتضیات زمان ایفا نمایند. ۵
-از مسئولان و نیروهای قرمساق امنیتی و انتظامی – که برای حفظ و برقراری اسلام به خصوص در جریانات اخیر، تلاش زایدالوصفی داشته اند – قدردانی نموده، مزید توفیقاتشان را از درگاه الله جاکش خواستاریم و از همه ی آنان انتظار داریم با برخورد کهریزکی با هر نوع حرکت انسانی و بحران آفرین و رعایت اصل جاکشی اسلامی و جذب حداکثری و دفع حداقلی، اجازه ی خدشه دار شدن امنیت اسلام را به هیچ کس ندهند. همچنین دستگیری عبدالمالک ریگی را با کمک قدرت اطلاعاتی نظم نوین – به الله جاکش و سربازان گمنام امام زمان پفیوز تبریک میگوییم.
 ۶-پیروزیهای درخشان دانشمندان اسلامی در زمینه های مختلف علمی از جمله در علوم لیزری، پزشکی، نانوتکنولوژی تخما تیکی، صنایع هوا فضا و هسته أی در مستراح، نشانه ای از ظرفیت و توان بالای اسلام برای تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی اسلام و شکست انسان در تاریخ است. این موفقیتهای چشمگیر، همچنین موفقیتهای بزرگ مسئولان قرمساق و دانشمندان اسلامی در دستیابی به تکنولوژیهای کهریزکی اسلامی در سالهای اخیر به خصوص ساختن گوز سنج، گامی استوار و موثر در بازدارندگی گوز میدانیم و از همه ی نماز گزاران متعهد تشکر نموده و از تمامی مسئولان، خدمتگزاری و تلاش همه جانبه را – به نحوی که شایسته ی الله دیوس باشد – خواستاریم.
٧-در پایان ضمن تجدید عهد با تخم و گوز امام راحل (ره) و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری “دول ظله” و پاسداران جهل و تاریکی ، از خودمان میخواهیم صنف جاکشهای عزیز را در حفظ اسلام گرانقدر موفق دارد و این ریدن را به دست صاحب اصلی اش امام عصر “ارواحنا لتراب مقدمه الفداء” ادامه دهد . برای امام دیوس، تجاوز گران والا مقام و همچنین برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس اسلامی، رحمت تاپاله ایی و تخمی اسلامی مسئلت مینماییم
.
 والسلام علیکم و گوز الله و برکاته ریق. مجلس خبرگان رهبری ۵/١٢/٨٨

یارو تو کافه مست میکنه، داد می زنه همه آخوندا جاکشن! بغلیش یه سقلمه بهش می زنه میگه خیلی حرف بدی زدی! یارو می گه ببخشید شما آخوندی؟ طرف یه نگاه بهش میندازه، میگه نه، جاکشم!

 
اسماعیل هوشیار
۲۵٫۰۲٫۲۰۱۰
ژنو