” ماجرا ” ی سایت اتحاد کارگرى

مسئول سایت اتحاد کارگرى(صدیق جھانى) درجواب نوشتۀ من:اَزادی بیان به سبک سایت”اتحاد کارگری”  مطلبی بنام:”جواب نامه‌ بھروز شادیمقدم” درج نمود که توضیحاتی را لازم دارد.

نوشته است:

“ماجرااین است که‌ چند ماه‌ قبل نامبرده‌ مطلبى براى ما ارسال کرد و رفیق شاھو از جانب سایت اتحاد کارگرى طى یاد داشتى براى وى توضیح داد که‌ بخاطر جانبداریش از جریان نئوتوده‌اى” با انتشار مطلبش و یا ھر گونه‌ اظھار نظرى که‌ بوى از این جریان ضد کارگرى را بدھد، خودارى مى ورزد. با این حال مطلب اخیرش ھم شمول ھمین سیاست مى شود.”

باید بگویم تا به حال نه از طرف این سایت و نه از شاهو نامی ایمیلی دریافت نکرده ام.
این از”ماجرا” ی ساختگی گفته شده. وحکم ممنوع القلم بودن من و رای یک طرفه (بازهم روش یکطرفه) صادرکردن اَن سایت.
 
اما جملۀ : “بخاطرجانبداریش ازجریان نئوتوده‌اى”با انتشار مطلبش و یا ھر گونه‌ اظھار نظرى که‌ بوى از این جریان ضد کارگرى را بدھد، خودارى مى ورزد. با این حال مطلب اخیرش ھم شمول ھمین سیاست مى شود.”

این دیگرخیلی استالینیستی مابانه است و ازبحث” جانبداری “من از نئوتوده ای هم میگذارم ،چون از این سایت ومسئولش تا به حال در برخورد به نوشته های من درمورد بحث نئوده ایسم مطلبی ندیده ایم.

واما “ماجرا”ی واقعی این بود که سایت فوق بارها مطالب انتقادی دیگران را در مورد نوشته های من اَگاهانه درج کرده و بدلیل مخالفت ودوریش از مطالب من، عمدا” از درج اَنها خود داری میکند.

سایت اتحاد کارگرى باید بداند که پناه بردن به نظر و مطلب دیگران درمخالفت با نظرات دیگری و ساختن ماجرا ها، درد نظریش را دوانمیکند.

بهروز شادیمقدم  ۲۰۱۰ . ۲٫ ۲ ۲
http://shadochdt.wordpress.com
shadi_behr@yahoo.de