فعالیت های با شکوه و درس های آن

بی گمان فعالیتها و اقدامات با شکوه تشکیلات بریتانیای حزب حکمتیست “فعالین حزب حکمتیست بساط مراسم ٢٢ بهمن جمهوری اسلامی را برچیدند!” و”لندن”ی کوچکتر از برلین و منچستر”  در هفتۀ  گذاشته؛  انسانهای شریف و آزادیخواه زیادی را خوشنود کرد.باعث امیدواری بیشتر و اعتماد بنفس آزادیخواهان در مقابل عوامل جمهوری اسلامی شد. این فعالیت ها و اقدامات نشان دادند هر وقت کمونیست ها (متشکل) نیرویشان به کاربگیرند کارشان از کیفیت عالی تری برخوردار خواهد بود. بعلاوه نشان داد مبارزین دروغین “جنبش سبز” چقدر پوچ و ضد آزادی کارگر هستند . (جلسه یاد بود منتظری و بازرگان در شب ۸  فوریه توسط جریانات مرتجع) وقتی که با افشاگری ما از کلیت جمهوری اسلامی از جمله آن مرتجعین رو برو می شوند، چگونه مورد حمله آنها قرار گرفتیم.

وهمچنین  در کنفرانس “اهل بیت” و “پرس تی وی” ( تلویزیون جمهوری اسلامی) به زبان انگلیسی و فارسی تحت عنوان “انقلاب ۵٧ شوکی که به دنیا وارد آمد”، در دانشگاه لندن در شب ۱۱ فوریه وقتی بساط شان را جمع کردیم چگونه آن چند نفر سبزی که در ابتدا آنجا بودند چشم دیدن ما را نداشتند و تحمل ما را نکردند و به کمک  “طرفداران جناح سیاه” شتافتند و ما را از پلیس میترساندند! برای هزاران بار این نشان داد اشخاص صادق و بی شیله پیله ای که می خواهند از شر جمهوری اسلامی نجات پیدا کنند از این ببعد باید به صف مبارزین راستین ضد جمهوری اسلامی یعنی بصف ما بپیوندند. زیرا نمی توان با خشت خام جلوی طوفان را گرفت! همچنین این نکته را مشخص تر نمود افراد شریف و کمونیست پراکنده در جامعه زیاد هستند، ولی چون متشکل  نیستند، چون نیرویشان در ظرفی گرد نیاورده اند هزار نفرشان قادر به بهم زدن بساط جهوری اسلامی در جای مشخص نیستند.

بعلاوه  این اقدامات عمق دروغ و  حماقت آنهایی که این مدت جا و مکان دو نیرو را عوض کرده اند مشخص کرد:  ما را که ۳۰ سال است علیه حکومت جمهوری اسلامی مبارزه کرده و تا سرنگونی،  آن را ادامه خواهیم داد “ضد انقلاب” ، “جغد انقلاب” و پاسیف غیره نامیدند  و اما نیروها و اشخاصی که ۳۰ سال است در خدمت نظام بوده و هستند  ناگهان نزد آنها سرنگون طلب، مردمی و انقلابی  می شوند.درسهایی این دو حرکت اخیر تمایز ما را با کل اپوزسیون به وضوح نشان داد.

 نکته دیگر در مورد بی بی سی است. بی بی سی اگر مراسم مضحکه “انقلاب ۵٧ شوکی که به دنیا وارد آمد” از طرف اهل بیت” و “پرس تی وی”  تلویزیون جمهوری اسلامی در دانشگاه لندن بهم نمی خورد، آن را مورد پوشش خبری قرار می دانند! اما هنگامی که این بساط توسط حزب حکمتیست جمع میشود، خفقان می گیرند و به مردم نمی گوید چه کسانی آن بساط را به هم زدند!  ضمن اطلاع کامل از ماجرا آن را آگاهانه سانسور کردند. شرم بر بی بی سی باد که در به در به دنبال عطسه آیت الله ها می گردد تا جامعه را تحمیق کند؛ اما در بغل گوشش آن فعالیت های با شکوۀ ما را سانسور می کنند.