مجرم لباس قربانی به تن میکند! لطفا تشریفتان را کم کنید!

بهرام مدرسی
www.bahrambahram.blog.com
بالاخره بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر بعد از هضم  "سانحه ای"  که بر سر رییس جمهورشان در ۲۰ آذر در دانشگاه پلی تکنیک آمد٬ به حرف آمدند و در اقدامی شجاعانه  با درج عکس و نام دانشجویان معترض "لمپن" ها را به همه "برادران مسول" معرفی کرده اند. 

انتخاب چنین نامی از طرف اینان برای دانشجویان معترض خالی از لطف نیست٬ اما واقعیتی را هم بیان میکند. کسانی که در همان تجمع ریس جمهور عزیزشان٬ زدند و زخمی کردند٬ کسانی که نه فقط در ۲۰ آذر بلکه کل کارنامه حضورشان در دانشگاه ها مملو از اعمال درخشان ضرب و شتم و فحش و اهانت و نشان دادن اخلاق والای اسلامیشان است٬ امروز به معترضین لمپن میگویند! کفش و کلاه سر کرده اند و پنجه بکس هایشان را فعلا در "حوزه" ها جا گذاشته اند و "محترم" شده اند! اگر فکر میکنید که این "برادران" واقعا امروز "محترمند"  در اشتباهید! دلیل یک شعار است که جدا به خال زد!
دانشگاه پادگان نیست!     دانشگاه پادگان نیست!!      دانشگاه پادگان نیست!!!!
 نه در امیرکبیر٬ بلکه در کل مراکز تحصیلی که به مناسبت ۱۶ آذر و بعد از آن امکان تحرکی را داشتند. در سطح کل کشور!
"برادران"  اما چه خاکی باید به سر کنند؟ قمه و پنجه بکس و اطلاعات و کمیته انظباطی و زدن و فشار و توهین نتیجه اش شعاری شد که امروز شعار همه است! دانشگاه پادگان نیست! پادگان نیست به این معنی که ملت دیگر حضور شما را در دانشگاه ها تحمل نمیکنند! این را فهمیده اند٬ مجرم لباس قربانی به تن میکند! و برای این "تاکتیک" بغایت "نورانی" چه ناخن ها که نجویدند و چه جلز و ولز ها که نکشیدند!

اقدام پلیسی و اطلاعاتی  این ارگان "دانشجویی" در معرفی دانشجویان معترض یکبار دیگر درستی شعار و خواست اخراج همه نیروهای انتظامی از دانشگاه ها را نشان میدهد. این "برادران" نمیفهمند که خود آنها بخش مهمی از مشکل   عموم دانشجویان معترضی یا بقول آنها  "لمپن" هایی است که حضور این "فداکاران" اسلام را دیگر در دانشگاه ها تحمل نمیکنند!

برادران بسیج دانشجویی!
در این که نظام شما سابقه ای طولانی در سرکوب و کشتار دارد٬ شکی نیست! در ظرفیت شما و نظامتان در سرکوب کسی شکی ندارد٬ در اینکه اگر وقتش برسد دوباره کفش و کلاه را کنار میگذاریدو قمه و پنجه بوکس هایتان را نشان میدهد٬ کسی شکی ندارد! شما نه ارگان دانشجویی که ارگان سرکوب هستید! در این هم نه ما و نه شما شکی نداریم!
اما!
یک چیز را هم شما فراموش نکنید: کارایی شما و انجمن هایتان هم به سر آمده٬ نه جامعه جامعه سالهای ۶۰ است و نه دانشگاه  دانشگاه سالهای ۶۰! امروز عکس چند نفر را منتشر کردید؟ ده نفر؟ صد نفر؟ جدا فکر میکنید که مشکل شما همین چند نفر هستند؟ با نسلی که دیگر شما را در دانشگاه ها تحمل نمیکند چه میکنید؟ دوربین هایتان را بیاورید٬ به تک تک دانشگاه های آن مملکت سری بزنید و از همه دانشجویان عکس بگیرید! لیست "لمپن ها" بسیار بلند تر از آن چند نفری است که با افتخار نامشان را هم در سایتتان آورده اید! نام صدها هزار دانشجوی دیگر را به لیستتان اضافه کنید. عکس هایشان را منتشر کنید! این اما همه ما را در تکرار محکم یک شعار مصمم تر میکند!
دانشگاه پادگان نیست!
لطفا تشریفتان را کم کنید! بروید بیرون دانشگاه به اسم های واقعی ارگانهایتان کار کنید! دانشگاه پادگان نیست!