خانم رایس! وزاری محترم امورخارجه اتحادیه اروپا! …

نقض حقوق بشر ،تروریزم اسلامی در ایران و منطقه ، سانسور اینترنتی _ ماهواره ای و احترام به آزادی بیان را به قطعنامه۱۷۳۷ شورای امنیت بر علیه ایران پیوند دهید!

نوید اخگر

Naiwd_Akhgar@hotmail.com

به گزارش وزارت امور خارجه امریکا  پالا دوبریانسکی ، معاونت دموکراسی و امور جهانی وزیر امور خارجه ، در ۲۰ دسامبر گفت وزارت امور خارجه در نسخه سالانه بعدی گزارش حقوق بشر آزادی اینترنت را هم ذکر خواهد کرد.

در یک اقدام بسیار مثبت خانم کاندولیزا رایس گروهی را در وزارت خارجه امریکا برای حداکثر سازی جریان آزاد اطلاعات و افکار و حداقل سازی موفقیت رژیمهای سرکوبگر در سانسور ایجاد نمود.

سانسور ،ترور در سطح اینترنت و ماهواره برای از بین بردن آزادی بیان که در کنار ترور فیزیکی و تروریزم اسلامی عمل میکند بایستی همپای مبارزه با ترور و خشنونت اسلامی ملایان در ایران و در سطح بین المللی در دستور کار جامعه جهانی قرار داشته باشد.

ترور در سطح اینترنت و ماهواره به آزادی بیان و حقوق فردی انسانها لطمات جدی وارد میآورد  از طرفی پروسه دمکراتیزه کردن جوامع دیکتاتوری از نوع ایران را با اختلالات جدی مواجه میکند و به توسعه بنیادگرائی مستقیما کمک میرساند و از طرف دیگر بطور زیر بنائی چون استراتژیکمان نافی توسعه اقصادی و سیاسی  ایران در تبادلات بین المللی میگردد در تقابل مستقیم با جامعه جهانی و سیاستهای بین المللی قرار داشته که باید با آن رسما و گسترده مبارزه ضد تروریستی انجام گیرد.

بستن یک سایت اینترنتی و یا یک وب لاگ شخصی شاید در ظاهر و درصورت بعنوان نقض حقوق فردی  یک نفر و یا یک جریان اجتماعی مطرح باشد ولی در اساس چون در تقابل با  مبارزه با تروریزم بین المللی و در تقابل با توسعه اقتصادی و سیاسی جوامع عقب مانده عمل میکند و چوبی میگردد در لای چرخ سیاستگذاریهای جهانی باید در در دستور کار مستقیم جامعه جهانی نیز قرار داشته باشد.

سانسور اینترنت در ایران تا جائی پیشرفته است که:
 وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی اعلام کرد: سایت های اینترنتی ووبلاگ ها  بایدخودراثبت الکترونیکی کنند.

خانم رایس! وزرای خارجه اتحادیه اروپا!
پیوند دادن قطع سانسور اینترنت و ماهوار  و احترام به آزادی بیان و حقوق بشر در ایران و قطع کمک های تروریستی رژیم ملایان به گروههای بنیاد گرا و تروریستی منطقه  نظیر حماس، حزب الله لبنان، جیش المهدی مقتدا صدر و انواع سکت های مذهبی منطقه بایستی در پیوند با قطعنامه شورای امنیت قرار گیرد.

رادیو دویچه وله آلمان خبر داده است که در ماههای اخیر رژیم ایران کمکی بالغ بر ۱۸۰ ملیون دلار را تحت پوشش امور خیریه به حزب الله لبنان رسانیده است.

خلف العلیان رئیس شورای گفتگوی ملی عراق درمصاحبه با تلویزیون العربیه ضمن اشاره به دخالتهای رژیم ایران درعراق گفت : « رژیم ایران به شبه نظامیان ‌ارتش مهدی به‌صورت نامحدود کمک می کند به‌نحوی که در دو ماه بیش از ۲۷۵میلیون دلار به‌ارتش مهدی به‌منظور بازسازی تشکیلات آن پرداخت کرده است».
روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی خبر داد: رژیم ایران هزینه مالی قرارداد فروش تسلیحات روسیه به سوریه را تامین می کند به نوشته این روزنامه « یکی از مهمترین اهداف سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو امضای قراردادهای تسلیحاتی با روسیه است. موشکهای زمین به هوا با قابلیت هدف قراردادن جنگنده های نظامی و نوسازی تانکهای ارتش سوریه اصلی ترین خواسته های دمشق از مسکو می باشد. یک کارشناس امور دفاعی روسیه گفت بخشی از هزینه های خرید تسلیحاتی سوریه از روسیه را رژیم ایران تامین می کند.

این در حالی است که مردم ایران در سرمای زمستانی گاه تا  ۱۰ و پانزده درجه زیر صفر  در فلاکت و بد بختی بسر میبرند ،در کشور که بر دریائی از گاز و نفت خوابیده رژیم با بذر و بخشش های نجومی برای استقرار تر ور و تروریزم در منطقه مردم به گروگان گرفته ایران را در زیر شدید ترین فشار های و شدائد روزانه قرار داده است.
 
هفته نامه لبنانی الانباء ارگان حزب سوسیالیست پیشرو این کشور فاش کرد که رژیم ایران از طریق تونلهای مخفی در مرز سوریه سلاح و مهمات برای حزب الله می فرستد تا این گروه به جنگ افروزی در لبنان بپردازد.

رژیم جمهوری اسلامی سراسر اروپا را از طریق سفارتخانه هایش به مرکز ترور و جاسوسی و باج گیری بر علیه ایرانیان بدل کرده است بطور که  دولت سوئد هفته گذشته تاب تحملش به آنجا رسید که برای جلوگیری و به حداقل رساندن فعالیتهای امنیتی رژیم اسلامی دو مامور  وزارت اطلاعات رژیم را در سوئد که در سفارت و در رابطه با سفارت ملایان در استکهلم کار میکردند افشا نمود.

خانم رایس، وزرای محترم خارجه کشور های اروپائی!
پیوند دستیابی رژیم اسلامی به بمب اتم و انرژی هسته ای به قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنیت لازم هست ولی  کافی نیست.
پیوند دادن  قطع نقض حقوق بشر  و احترام به آزادی بیان و قطع سانسور اینترنتی و ماهواره ای و مطبوعاتی و احترام به آزادیهای فردی در ایران و قطع جاسوسی بر علیه ایرانیان در خارج از مرز ها و قطع  اعمال تروریستی رژیم در منطقه و پایان دادن به کمک های مالی و تسلیحاتی به سکت های بنیادگرای مذهبی در منطقه بایستی با قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنیت سازمان ملل پیوند بخورد.

با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید!

یکشنبه تاریخ ۷ ماه ژانویه سال ۲۰۰۷ میلادی   سوئد   استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/