ولی فقیه رهبر مسلمین جهان! پس از اعدام صدام حتی در میان قشریون مذهبی همراه با دولت نوری المالکی بدار معنویت آویز شدند.

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

از دیدگاه حقوق انسانها در عراق کشوری که ملیونها نفر بعلت خشنونت های فرقه ای و داخلی و دخالت های رژیم ایران و سوریه از آنجا مهاجرت کرده و صد ها هزار کشته و زخمی و زندانی دارد.
در کشوری که میبایست پس از صدام سیکل حقوق بشر مبتنی تفکری جدید و نافی خشونت به جهانیان نشان داده شود.

عراق کشوری که بیش از ۷۰ در صد رهبران سیاسی اش در درون دولت هر کدام به نوعی آلوده رژیم مذهبی ولی فقیه و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی آن هستند

عراق کشوری که شبه نظامیانش و وابستگان به مقتدا صدر و جیش المهدی و وزارت اطلاعات و دستگاهای سرکوب ولی فقیه نظیر سپاه پاسداران و بسیج و مدارس طلاب علوم دینی تا رگ و ریشه جامعه نفوذ کرده اند و تا سرنگون نشدن ولی فقیه و رژیم اسلامی از بیت رهبری بطور روزانه تغذیه مالی ، تسلیحاتی و آموزشی میشوندو تهدیدی نه تنها بر علیه ثبات و امنیت در عراق به حساب میآیند که کل منطقه خاور میانه را به تهدیدی جدی و نظامی برخاسته اند.

عراق کشوری که آلودگان دستگاه ولایت در هنگام اعدام صدام به چنان افتضاحی آلوده میشوند که حتی مذهبیون قشری مسلمان نظیر جبهه اسلامی ، مسلمانان اردن و فلسطین و اخوان المسلمین و مسلمانان عراق و مصر و ….. بر علیه دستگاه ولی فقیه به شعار دادن میپردازند،گویا  هژمونی معنوی ولی فقیه نیز همراه صدام در میان حتی مسلمانان قشری نیز بردار سقوط آویز گشته است. فیلم اعدام صدام به خوبی به جامعه جهانی نشان داد که ولی فقیه و جلادان و شبه نظامیانش در عراق و وزارت اطلاعات در داخل ایران در هنگام اعدام مخالفین چه بر سر آنان آورده و میآورند.

عراق کشوری که رئیس جمهورش آقای جلال طالبانی اظهار میدارد که من اطلاعی و دخالتی در امر اعدام صدام نداشتم و نخست وزیرش آقای نوری المالکی به نماینده آمریکا که از وی خواسته بود تا چندی دیگر اعدام صدام را به تاخیر بیاندازد گفته است که اعدام مورد تائید رئیس جمهور یعنی آقای طالبانی  رسیده است یعنی اینکه مجال بازی هائی از نوع کی بود کی بود من نبودم را نداریم.

به گفته ناظران و تحلیل گران سیاسی خاور میانه، شکاف ایجاد شده در میان  مذهبیون قشری و مسلمانان منطقه در رابطه با اعدام صدام که سقوط آزاد ولی فقیه در میان این اقشار را نیز همراه داشت اگر چه به برداشته شدن هر چه بیشتر ماسک از چهره موذی گری ها و دخالت های گسترده رژیم اسلامی در کشور عراق منجر شد ولی به هر جهت حداقل تا سقوط نظام ضد بشری جمهوری اسلامی در ایران ما نه تنها شاهد امنیت و آرامش برای مردم عراق و منطقه نخواهیم بود که بر عکس هر قدم خشونت آمیز از این دست پیت بنزینی است که بر روی آتش افروخته شده در عراق ریخته خواهد شد و برنده اولین و آخرین هر نا امنی و بی ثباتی در آن کشور و دیگر کشور های منطقه رژیم جمهوری اسلامی خواهد بود.

جامعه جهانی باید به گستره تحریمهای تسلیحاتی، نفتی، اقتصادی ، سیاسی، دیپلماتیک حتی ورزشی و فرهنگی بر علیه رژیم ولی فقیه بطور گستره دامن بزند، به یاری اپوزیسیون سرنگونی خواه برخیزد و با نفی شعار های رفرمیستی و با گرایش آشکار به اقدامات سرنگونی طلبانه در جهت ثبات ، صلح و امنیت منطقه که ایران و  عراق نیز جزو آن است اقدام نماید.

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/