جمهوری اسلامی مسئول جان محمود صالحی است!

اطلاعیه کمپین آزادی محمود صالحی
جمهوری اسلامی در نهایت وحشی گری و در بد ترین شرایط ممکن  بیش از پیش بر آزار و فشار جسمی و روحی به محمود صالحی در زندان افزوده است. بیماری شدید محمود و نگرانی روز افزون خانواده اش با وجود تائید و هشدار پزشک در مورد وضعیت جسمی نگران کننده  او، برای زندان بانان و مقامات حکومت اسلامی پشیزی ارزش نداشته است.

 فشار و تحقیر محمود صالحی و همچنین دیگر کارگران و آزادیخواهان زندانی، فشار و تحقیر همه کارگران و آزادیخواهان ایران است. شما را به مقابله گسترده بر علیه این فشار و تحقیر و برای آزادی فوری و بدون قید و شرط محمود صالحی فرا میخوانم.

 به دلیل رفتار ضد انسانی جمهوری اسلامی، محمود صالحی در زندان دست به اعتصاب غذا زده است. این اقدام محمود با توجه به وضعیت جسمی وخیمی که دارد به مراتب او را با خطر جدی تری روبرو کرده است. روشن است که جمهوری اسلامی مسئول هر نوع اتفاقی است که برای محمود صالحی پیش بیائید!
 همینجا  مصررانه از محمود درخواست میکنم که برای تداوم توان مقاومت و مبارزه موثر تر خود با این حکومت ضد کارگری به اعتصاب غذا خود پایان دهد. اعتصاب غذا شیوه مناسب مبارزه نیست و ادامه آن مخاطرات جدی میتواند داشته باشد.

مردم آزادیخواه!
رفقای کارگر!

جان محمود صالحی در خطر است! بچه های محمود،  همسر و بستگانش،  چشم امید به اقدامی از جانب ما دوخته اند. محمود را در وضعیت بسیار وخیمی در زندان نگه داشته اند تا ما کارگران و مردم معترض دست از اعتراض و تلاش برای درجه ای از رفاه و بهتر زیستن، بکشیم. زندانی کردن محمود صالحی، شیست امانی، دستگری و تهدید و اخراج دانشجویان، زنان و مردم معترض، همگی با هدف به تمکین کشاندن ما در جریان است. ما کارگران و مردم نباید به این دهن کجی جمهوری اسلامی تن دهیم. اعتراض چند مرکز مهم کارگری، اعتضاب کارگر برق و نفت و ماشین سازی، نه تنها این دوستان را آزاد میکند بکه جمهوری اسلامی را در سراشیبی سقوظ قرار خواهد داد. به این توحش و بربریت باید اعتراض کرد. دفاع از کارگر و دانشجو و زن زندانی وظیفه ماست. این کار از ما ساخته است، آزادی محمود و شیست و بقیه کارگران و مردم معترض در دستان ماست. ما توان این را داریم و اگر تکانی بخوریم نه تنها در زندانها را باز میکنیم، بلکه دست توحش و بربریت اسلامی را بر سرنوشت خود قطع خواهیم کرد. به این توحش اعتراض کنیم و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط محمود صالحی و شیست امانی و بقیه زندانیان شویم. این تنها راه آزادی محمود و بقیه زندانیان است، این تنها راه  عقب راندن رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی و این تنها راه سعادت ما مردم است. اتحاد ما کارگران و اعتراض متحد ما جمهوری اسلامی را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد، این را نباید از خود و فرزندانمان دریغ کنیم. محمو صالحی باید فوری آزاد و معالجه شود، جمهوری اسلامی مسئول جان محمود است.

کمپین آزادی محمود صالحی
برهان دیوارگر          
آدرس  ایمیل جهت تماس : borhandivargar2006@yahoo.com
آدرس وبلاگ کمپین : http://kampin.blogfa.com
 ١٢ ژوئن ٢٠٠٧