به؛ مسئولین سایت روزنه ٬ موضوع ؛ پخش اکاذیب و ترور شخصیت علیه شخص من

به؛ مسئولین سایت روزنه
از؛ اسماعیل مولودی
رونوشت؛ سازمانهای سیاسی، تشکلهای کارگری و هواداران منصور حکمت!
موضوع ؛ پخش اکاذیب و ترور شخصیت علیه شخص من

سایت روزنه چند روز است اکاذیبی غیر سیاسی و ضد کمونیستی را علیه من درج کرده است. این اکاذیب دست پخت آن بخش از رهبری حزب کمونیست کارگری است که  طراح کودتای شکست خورده پلنوم ۲۶ علیه منصور حکمت بودند. این کودتا چیان میتوانند هر ادعای پوچی را علیه من بنویسند، بحثی نیست.

 اما سایت روزنه بعنوان یک رسانه جمعی طبق قانون دفاع از حرمت انسان حق ندارد اکاذیب و اتهامات ثابت نشده در یک دادگاه منصف را علیه افراد پخش کند. طبق قانون مطبوعات در سوئد و اروپا این جرم سنگینی است.  بنابراین درخواست میکنم این اتهام نامه بی پایه علیه شحص من را از روی سایت بردارید.

منصور حکمت سایت روزنه را بنیاد گذاشت که پاسدار آزادی بیقید و شرط بیان و حرمت آزادی
نظر انسانها باشد.
منصور حکمت سایت روزنه را بنیاد گذاشت که نشان دهد حتی مخالفین سیاسی او حق داشته  باشند که  نظرات سیاسی شان را رو به جامعه پخش کنند.
منصور حکمت حرمت و کرامت انسان را نقطه حرکت خود گرفت، تا زنده بود بدان پایبند و متعهد بود.
من دوست ندارم بخاطر عشق به منصور حکمت و کمونیسم کارگری سایت روزنه که منصور حکمت بنیادش را گذاشته  بدادگاه بکشم.

بنابراین اجازه دهید  سایت روزنه که یادگار منصور حکمت است همچنان بر خط دفاع از حرمت انسان و آزادی بیقید و شرط بیان بماند.  فورا این کذب نامه علیه شخص من را از روی سایت روزنه بردارید.
البته محض اطلاع شما من نظراتم را بفارسی و سوئدی پخش خواهم کرد. ولی اجازه بدهید که سایت روزنه همچنان مثل خواست منصور حکمت پاسدار آزادی فردی و اجتماعی انسانها و پاسدار آزادی بیقید و شرط بیان باشد.

با احترام

اسماعیل مولودی

۱۲ دسامبر ۲۰۰۶