احمدی نژاد و فاشیزم مذهبی را از جامعه جهانی طرد کنید به حمایت از اپوزیسیون رژیم برخیزید!

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

رژیم اسلامی به کنفرانس مجدد نفی هولوکاست احمدی نژاد در تهران و حضور جانیان نازیسم و جنایتکاران کوکلوکس کلان نظیر دیوید دوک و نافیان هولوکاست وبا وجود یهود ستیزان جهان در تهران و همزمان دیدار هانیه و پرداخت ملیونها دلار به وی در حالی که کارگران ایران در اقصا نقاط کشور در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق هایشان دست به اعتراض میزنند و زنان ایران از زور فقر به تن فروشی گسترده روی میآورند و انباشتن زرادخانه  تسلیحاتی حسن نصرالله در پی سرنگونی دولت فواد سینیوره در لبنان و کشتار و ترور روزانه در عراق و ادامه غنی سازی و دست یابی به بمب اتم ادامه میدهد و جامعه جهانی را به تهدید جدی و عملی برخاسته است.

اینجاست که باید همصدا با آقای الی ویزل برنده راستین جایزه صلح نوبل و از بازماندگان هولوکاست  با رسا ترین فریاد از جامعه جهانی خواست احمدی نژاد را از جامعه جهانی طرد کنند.

آیا جای خالی اصلاح طلب" غیر قلابی" گیرنده جایزه صلح نوبل خانم شیرین عبادی را در این مرحله حساس تاریخی که رژیم در سورنای جنگ با جهان میدمد و سکوت معنی دار ایشان در حمایت از نفی هولوکاست و کنفرانس های ضد صلح ارتجاع مذهبی را احساس نمی کنید؟

خانم عبادی!
 اگر جایزه صلح نوبل امروز در این برهه خطیر جنگی بکار گرفته نشود خواهشمندم مصارف این جایزه را برای حداقل حامیان سینه چاکتان توضیح بیشتر بفرمائید.
 
  سرکوب و دسگیری گسترده دانشجویان دلیر که با شعار ها سکولاریستی و پرچم های خونین رنگ خویش به میدان نبرد شتافته اند و عکس پادو سمبل فاشیزم مذهبی احمدی نژاد را در جلو دیدگانش در دانشگاه تهران سمبلیک سرنگون میکنند و به آتش میکشند گواه این است که اولا این جنبش از مرز اعتراض های" مدنی " و تیتیش مامانی که خواست همان اندک جدا افتادگان از مردم و جنبش رهائی بخش توده ای است گذشته است و با فرو افتادن اولین برج و بارو این جنبش انقلابی و توده ای که توسط پیام های رسا و غیر قابل انکار سرنگونی و به آتش کشیدن پای به میدان رزم گذارده میرود تا بنیان نگرش فاشیزم ، مذهب و دین سالاری را به چالش سرنگونی بکشد.

آیا میشود همانند بعضی خوش نشینانان عقب مانده خارج کشوری که سر در خورجین اطلاعاتی و وزارتی دارند این حرکت ها را در چهار چوب گذشته و خواست های " مدنی "  توجیه و تفسیر کرد و نیز چون بعضی دیگر خواستار شویم مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند؟ رهبری که میگویند از زور فشار های عصبی و سرطان رشد یاینده به بخش اوژانس بیمارستانی در تهران انتقال یافته و خطر وداع با یاران داخلی و خارجی را در چند قدمی خود دارد؟

درسی که دانشجویان بازگشته از دو تجربه عظیم تاریخی یعنی تجربه استحاله و اصلاحات بعنوان پشتوانه مبارزاتی خود دارند خود نیز به نحو گویائی نافی هر گونه گرایش به حرکت های به اصطلاح  " مدنی "  است که همین دانشجویان را در قریب به دو دهه در پرده ابهام وابستگی های  جناحی در درون رژیم  پای در زنجیر کرده بود. سرنگون کردن  سمبلیک عکس احمدی نژاد و به آتش کشیدن تصویر منحوس وی پیامیست بس رسا به مردم ایران و جامعه جهانی و رسیدن به فاز جدید مبارزاتی.
  تبلیغ و تفسیر حرکت های رادیکال و انقلابی دانشجوئی مجددا در قالب حرکت های به اصطلاح  "مدنی " که از ما بهتران نیز معنی آنرا میدانند اگر چه سمبلیک در تضاد آشکار با رادیکالیزم و ده ها و و و ی دیگر …….. عمل میکند اما بطور مشخص در زبان دیپلماتیک یعنی خریدن فرجه بقاء برای رژیمی که دارد جنگ را به مردم ایران و خاور میانه تحمیل میکند و نه تنها خویش را که فناتیزم مذهبی و فاشیزم نهادینه شده در این مذهب را که روزانه در انظار بین المللی سر میبرد و شکنجه میکند و خیابانهای کشور های منطقه را پر از لاشه و اجساد قربانیان خود کرده است به سلاح هسته ای مجهز نماید.

جامعه جهانی راهی ندارد جز اینکه حق مشروع مقاومت قهری را در مقابل این رژیم تروریست به رسمیت بشناسد و همچون سالیان حمایت از نلسن ماندلا و جنبش آزادیبخش آفریقای جنوبی برای نیفتادن منطقه به دامان جنگی سراسری امروز را به فردا نیفکند
گفتار آقای الی ویزل برنده راستین جایزه صلح نویل و از بازماندگان هولوکاست که احمدی نژاد و نئو نازیست ها و کوکلوکس کلان ها نافی آن هستند باید پرچم جامعه جهانی برای طرد رژیم و سمبل آن احمدی نژاد گردد.

جامعه جهانی!
 حمایت از اپوزیسیون ایران را از امروز  به فردا نیفکنید خطر جدی تروریزم اسلام گرای فاشیستی  بیخ گوش جامعه جهانی لانه کرده است  در برخورد تان به فاشیزم مذهبی ایران به عنوان نقطه شرارت و تروریزم بین المللی همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید.

 

تاریخ چهارشنبه ۱۳ ماه دسامبر سال ۲۰۰۶ میلادی  سوئد استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/