کلیسا از سرچشمه گندیده و ضد کودک است!

اعظم کم گویان

سکس در بین مقدسین و نزدیکان به خدا

اخیرا پاپ بندیکت شانزدهم، برای یک سفر شش روزه وارد آمریکا شد و جورج بوش از وی بطور بیسابقه ای استفبال کرد. پاپ بندیکت شانزدهم هنگام سفر به آمریکا، در صحبت با خبرنگاران در هواپیما گفت نخواهد گذاشت آزاردهندگان جنسی کودکان، به کسوت کشیشی در آیند.او گفت که کلیسای کاتولیک هر آن چه را که در توان دارد، برای التیام دادن آسیبی که این کشیشان وارد کرده اند، انجام می دهد.

طی سال های اخیر، کلیسای کاتولیک آمریکا درگیر صدها رسوایی بزرگ مربوط به آزار جنسی کودکان توسط دست اندرکاران رده بالای خود و مقامات بیشماری در سلسله مراتب کلیسا بوده و این کلیسا برای حل این ماجراها تا کنون حدود دو میلیارد دلار غرامت پرداخته است. ماجراى لاپوشانى افتضاحات اخلاقى کلیساى کاتولیک توسط کاردینال اعظم کلیساى کاتولیک در بوستون ایالت ماساچوست آمریکا سوژه داغ رسانه ها و موضوع نفرت و انزجار افکار عمومى در نیمه اول سال ٢٠٠٢ بود. کاردینال اعظم برنارد لا طى ۱۰ سال گذشته مبالغ قابل توجهى از اموال کلیسا از قبیل ۶٠ درصد سهام و ٩٨ درصد سپرده ها و برخى از مستغلات کلیسا را فروخته و بابت غرامت به قربانیان سو استفاده هاى جنسى کشیشان کلیسا پرداخته است. در بوستون، کاردینال مزبور و کلیساى کاتولیک مالک ٢۴٩ قطعه مستغلات هستند که قیمت آنها بالغ بر ٢٢٠ میلیون دلار است. در ایالت تگزاس در شهر دالاس نیز در سال ١٩٩٨، کاردینال کلیسا ٢٣ میلیون دلار غرامت به قربانیان شاکى پرداخته است. در اواسط ١٩٩٠ نیز در شهر سانتافى هم ۴٠ میلیون دلار غرامت به قربانیان جنایات کلیسا پرداخت گردید. در سال ١٩٩٨، در کالیفرنیا دو برادر که توسط کشیشى به نام اولیور فرانسیس اوگریدى به مدت بیش از ده سال مورد سو استفاده جنسى قرار گرفته بودند، ٣٠ میلیون دلار غرامت دریافت کردند.

از ژانویه ٢٠٠٢ تا اواسط ژوئن همانسال، ٣٠٠ کیس آزار جنسى در ١۶ ایالت آمریکا علیه مقامات کلیسا به دادگاه ارائه شده است. قضیه افتضاحات در بوستون، وقایع مشابه و مکرر در ایالات دیگر را برملا کرد. چند صد کیس هم تاکنون بطور غیررسمى حل و فصل شده اند. انتظار مى رود که چند صد کیس دیگر شکایت از کلیسا به دادگاه ارائه شود. هر روز تعدادى در مناطق مختلف آمریکا به دادگاه شکایت مى کنند. آگاهان مى گویند که حل و فصل این شکایات سالها طول مى کشد. تاکنون در نیویورک ۶٠ کیس، در کنتاکى ١٢٢، در ماساچوست ٧٣، نیوهمپشایر ۴١ و در کالیفرنیا اخیرا ٢۵ مورد دیگر از کلیسا به دادگاه شکایت شده است و این روند مستمرا ادامه دارد. در شیکاگو کاردینال ها مشغول فروش سهام و مستغلات کلیسا براى پرداخت مخارج شکایات از آزار جنسى کشیش ها هستند. حدود ٢۵٠ کشیش کلیساى کاتولیک در سراسر آمریکا اخراج شده یا استعفا داده اند. کلیساها دچار بحران همه جانبه شده اند. از سالهاى دهه ١٩٨٠ که افتضاحات آزار جنسى کشیشان شروع به رو شدن کرد، کلیساى کاتولیک مبالغى حدود ٣٠٠ دلار تا ١ بیلیون دلار بابت حل و فصل شکایتها پرداخته اند.

طى چند سال گذشته مردم روزمره شاهد اخبار افتضاحات ضد اخلاقى مسئولین و رده هاى مختلف کلیساهاى کاتولیک و پروتستان را در ایرلند، استرالیا، ایالتهاى متعددى در آمریکا، کانادا، انگلستان، اسکاتلند، آفریقاى جنوبى، ایتالیا و لهستان درج کردند. این وقایع نه فقط موجب ورشکستگى مالى بلکه اساسا نشانه ورشکستگى اخلاقى و بى اعتبارى مطلق کلیساى دستگاه کلیسا و مسیحیت هستند.

جد و جهد پاپ در سفر به آمریکا براى مشروعیت اخلاقى دادن به مسیحیت و سیستم کلیسا و سلسله مراتب آن و تدام نفوذ جهنمى و ضد بشرى این نهادهاست. براى این است که کودکان دبستانى و نسلهاى بعد در کتابهاى درسى بخوانند که پاپ و مسیحیت از آنچه که مقدسین این دین در قرن ٢١ بر سر کودکان بیگناه و انسانها می آورند، متاسف است و می خواهد از بروز آن در اینده جلوگیری کند. این تلاشها براى مشروع و تطهیر کردن خدا، مسیحیت و اخلاق مسیحى است.

پدوفیلى بدترین نمونه جنایت در حق کودکانى است که از ابتدائى ترین ابزار براى دفاع از خود محروم هستند. علائم و زخمهاى ناشى از رابطه جنسى و آزار جنسى قابل مشاهده اند، اما احساس گناه و دردى که کودکان بخاطر تجاوز جسمى متحمل مى شوند، بلافاصله آشکار و علنى نمى شوند، بخصوص که غالبا شهادت متجاوزین که مقامات سلسله مراتب مذهبى هستند بر شهادت کودکان ترجیح داده مى شوند. در این مورد کشیش ها، اسقف ها و کاردینال هاى کاتولیک و پروتستان ید طولائى دارند و این عمل جنایتکارانه بخشى از تاریخ آلوده و ضد انسانى مسیحیت است. در دین اسلام، محمد پیغمبر آن که مظهر تمام فضایل این دین محسوب مى شود، با ازدواج با عایشه ٩ ساله بدترین نمونه هاى پدوفیلى و آزار کودکان را ارائه داده است. آزار کودکان تا قرن ٢١ باید به تاریخ و موزه ها سپرده مى شد، اما ما شاهد وقوع و تکرار بدترین نمونه هاى آن هستیم.

این وقایع نمایش مکررى از تاریخ ننگین دستگاه مسیحیت، و تبلور بى اخلاقى عمیق این نهاد ضدبشرى است. این موجودات وحشى که عمل شنیع سو استفاده جنسى از کودکان در طول تاریخ ٢٠٠٠ ساله مسیحیت جز ذات شان شده، خود را مرجع تشخیص خیر و شر مردم و سعادت اخلاقى جامعه هم جا مى زنند. اینها که یکى از وظایف الهى شان پایمال کردن حقوق و آزادیهاى جنسى مردم است و نیازهاى جنسى نرمال و انسانى زن و مرد را از زبان خدا و کتاب الهى و کلیساى شان معصیت مى دانند، کودکان بیگناه را قربانى تمایلات جنسى بیمار و ارضاى روان درهم پیچیده خود مى کنند.

اینها باید تاوان اعمال شنیع خود و بى اخلاقى عمیق اصول ضد انسانى مسیحیت را به جامعه بشرى پس بدهند. افشاى این رسوائیها و محاکمه این روحانیون، اولین قدم است. مردم باید از شر فساد و ریاکارى دائمى روحانیت و اخلاقیات رسواى دینى و پاپ و دستگاه مسیحیت خلاص شوند!

سو استفاده جنسى از
کودکان جرم سنگینى است که این موجودات مخوف و منحط باید بخاطر آن شدیدا مجازات شده و در انظار مردم بى آبروتر و رسواتر شوند. دست دین باید از همه جنبه هاى زندگى کودکان کوتاه شود!

بدون خدا و دین جهان جاى بهترى براى زندگى کردن است!

بدون خدا و دین انسانیت آسوده مى شود!