پیش بسوی ١۶ آذر روز دانشجو!

۵۶ سال از اولین جرقه یک حرکت مبارزاتی دانشجوئی میگذرد ، روزیکه یادآور همبستگی جنبش دانشجوئی بامبارزات آزادیخواهانه مردم ایران است .

در شرایط حساس سیاسی جدید و بحران پیش رو و ددمنشی رژیم جمهوری اسلامی در ایران دیگر صدای اعتراض به وضع موجود دانشجو در محیط دانشگاه محدود نمیماند و در طنین صدای مبارزات آزادیخواهانه توده های بجان آمده ،مبارزات زنان وجوانان ومبارزات کارگری و خواستهای برحقشان و جنبش انقلابی مردم کردستان با ۳۰ سال سابقه مبارزاتی ، قرار میگیرد وگامی دیگر بجلو برمیدارد .

این همراهی و همبستگی مبارزاتی پیش شرط موفقیت در مسیر مبارزه است . بیشک پشتیبانی جنبش کارگری از مبارزات شفاف وبرحق دانشجوئی و رادیکالیزه کردن هر چه بیشتر و وسیعتر این جنبش در دانشگاهها و درهم آمیختن این جنبشها و در کنار هم قرار گرفتنشان ضامن به عقب راندن ارتجاع و پیشرویهای گام به گام و فراهم نمودن فضائی سالم و سیاسی برای رسیدن به شرایطی که بازسازی تشکلها ی مختلف در محیطهای کار و زیست بخصوص تشکلهای کارگری برای نیل به آرمانهای انسانی و سوسیالیزم و دنیائی مملو از عشق و محبت ، رفاه و آسایش .

بیائید در ۵۶ امین سالگرد روز دانشجو در ۱۶ آذر باتاکید بر مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه مردم ایران رژیم هار اسلامی ایران را هرچه بیشتر در منگنه قرارداده و باپشتیبانی از این مبارزات برحق صدای غریو آنها را بهر شیوه ممکن درهر کجای این کره خاکی منعکس و تقویت کنیم و خود را در کنار آنان بدانیم .

زنده باد ۱۶ آذر  روز دانشجو !

دانشجو ، کارگر ، اتحاد ، اتحاد !

زنده باد مبارزات برحق جنبش دانشجوئی !

زنده باد  آزادی ، برابری ، حکومت کارگری !

 

به امید  پیروزی !

آذر ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

اردشیر نصراله بیگی