حکومت کارگری یا انسانی یا ایرانی

جنبشی که بعد از ۲۲ خرداد به رهبری بخشی ازاتجاع حاکم به خیابانها سرا زیر شد و تاامروز امواج آن آرام نگرفته در کل چیزی جز اعتراض قشر متوسط جامعه  به فشار منگنه ای فرهنگی سیاسی حاکم بر جامعه نیست دراین که تک تک عناصر این جنبش را چه کسانی با چه خواستگاه طبقاتی تشکیل  میدهندهیچ خاصیت رادیکالی به آن نمیدهد.تنها وتنها معیاری که بدرستی میتوان با آن این جنبش را معک زد شعار های حک شده بر پرچم آن است که چیزی جز ارتجاع سبز برای استمرار و تضمین تولید ارزش اضافی وستم مضاعف بر گرده کارگران نیست. هر گونه تلاشی با هر بهانه ای که دل به رادیکال کردن این جنبش ببندد ودر پی در آوردن کبوتران سفید از این کیسه چرک خون باشد  دانسته یا ندانسته قدم دراه سنت حزب توده گذاشته است.

 "آزادی برابری حکومت کارگری" این شعاری است سالها هواداران(نظرات منصور حکمت) موسوم به" کمونیست کارگری" برای انقلاب پیش رو تدارک دیده بودند این شعار شامل سه قسمت است اول آزادی بدون قید وشرط سیاسی دوم برابری و عدالت اقتصادی سوم حکومت کارگری یا شوراهای مسلح کارگران که هر قسمت بطور کامل در برنامه حد اقل "یک دنیای بهتر" بطور مشروح توضیح داده شده است اما مدت زمانی است که جمع حمید تقوایی بدنبال  ناامید شدن از تبدیل سبز پوشان حسینی به هواداران حکومت کارگری در "ظاهر" با مطرح کردن  "آزادی برابری حکومت انسانی" امید به آن بسته اند که سبز پوشان حسینی گول بخورند وبادادن این شعار مدتی سرگرم شوند بعدآ که عادت به  "انسان" کردند سر پیچ بعدی که کارگران را دیدند راحتر کلاهشان را برای انقلاب کارگری بر دارند.
تا کنون چه اشکها و مداحی هایی که در وصف "انسانی"نریخته و نگفته اند . تصور کنید اگر همین شعار را یک هفته زودتراز این ها مثلآ "حکمتیستها"داده بودند.
اما براستی کجا وچگونه این شعار مطرح شد بعد از چند ماهی که عزاداران حسینی باشعار یاحسین یا میر حسین راه بجایی نبردند با پمپاژ تلویزیون های ماهواره ای شعار "آزادی برابری حکومت ایرانی" شعار ایرانیان حسینی شد  آقایان چپ غیر "حاشیه ای" که رهبر ودر متن "انقلاب" بودند دیدند با همه این برنامه های تلویزیونی که در "کنج تک تک خانه های مردم" رفته بودند باز هم از شعار های این جمع خبری نیست فکر کردند اگر جای لغت کارگری را با انسانی عوض کنند  آن موقع است که امکان انقلاب سواری فراهم خواهد شد. خبر بدی که برایتان دارم این است که این جنبش توان رفتن پای این شعار را هم ندارد پس یک راه دیگر برایتان میماند  انهم این است که شما شعار "آزادی برابری حکومت ایرانی" را بدهید که شخصآ فکر نمیکنم با ترکیب فعلی تان این کار امکان پذیر باشد.