وصیت نامه برادرم ماجد مصطفى سلطانى … تقدیم به‌ خانواده‌ اعدام شدگان! تقدیم به‌ خانواده‌ رفیق احسان فتاحیان!

وصیت نامه رفیق جانباخته ماجد مصطفى سلطانى

فارسى       کوردى


تقدیم به‌ خانواده‌ اعدام شدگان

 تقدیم به‌ خانواده‌ رفیق احسان فتاحیان!

 خانواده‌ محترم رفیق احسان فتاحیان! سلام گرم و خالصانه‌ام راپذیرا باشید.
   با شنیدن اعدام رفیق احسان همگی ما داغدار شدیم و یاد آور زخمهای عمیق و دردناک خودمان شد. از صمیم قلب به‌ یکایک شما تسلیت میگویم.  مطمئن باشید این مصیبت جانگداز تنها بر دوش شما سنگینی نمیکند بلکه‌ سنگینی آن بر دوش تمام انسانهایست که‌ قلبشان برای رهایی انسان از هر گونه‌ ظلم و نابرابری میطپد. امروزه‌ هزاران کس از گوشه‌ وکنار این کره‌ زمین خود را شریک و سهیم درد و رنج شما میداند و گرچه‌ جسمان دوریم اما قلبأ و روحأ خود را در نزد شما احساس میکنیم.
عزیزان!  اینکه‌ بار اول نبوده‌ جنایتکاران جمهوری اسلامی به‌ خیال خام خود با اعدام و تیرباران عزیزانمان هر صدای آزادی خواهی  کارگران و محرومان جامعه‌ و ملت ستمدیده‌ کرد را خفه‌ میکنند بلکه‌ هدیه‌ جمهوری اسلامی  به‌ ملت کرد فانتوم، توپ و تانک بود و از بدو به‌ قدرت رسیدنش با زبان تفنگ و گلوله‌ با ما حرف زد. هنوز خون ریخته‌ مردم ستم دیده‌ و زحمتکش سنندج در نوروز ۱۳۵۸ خشک نشده‌ بود که‌ با حمله‌ ۲۸ مردادش و کشتار جمعی در سرتاسر کردستان حمام خون براه‌ انداخت. جمهوری اسلامی در طول عمر ننگینش به‌ فکر سرکوب هر صدای اعتراضی بوده‌ و فکر میکند با این گونه‌ جنایت میتواند شعله‌های آتش خشم محرومان جامعه‌ را مهار کند بی خبر از اینکه‌ " هر شب ستاره‌ای به‌ زمین میکشند و باز آسمان ما غرق ستاره‌هاست". 
  شما خانواده‌، وابستگان رفقا و دوستان محترم رفیق احسان اطمینان داشته‌ باشید تا ظلم و بی حقوقی انسان  موجود باشد مبارزه‌ و تلاش برای ریشه‌ کن کردن آن موجود است در نتیجه‌  راه‌ احسانها، ماجدها، بیژن چهرازیها و احمد شعبانیها ادامه‌ دارد. بیش از سی سال اعدام، شکنجه‌ و کشت و کشتار جنایتکاران جمهوری اسلامی نتوانسته‌ و نخواهد توانست جلو مبارزه‌ و تلاش توده‌های به‌ ستوه‌ آمده‌ را بگیر و این راه‌ ادامه‌ دارد.
جهت اطلاع شما عزیزان! چهار برادر من نیز به‌ دست جلادان جمهوری اسلامی تیرباران شده‌اند. کاک حسین وکاک امین سوم شهریور سال ۱۳۵۸ در پادگان مریوان و کاک ماجد و کاک امجد هشتم تیر ماه‌ سال ۱۳۶۰ در زندان تبریز. موقعی که‌ کاک ماجد از حکم اعدامش مطلع میشود آخرین نامه‌ و سفارشهایش را برای کۆمه‌ڵه‌ و خانواده‌ام می نویسد و بوسیله‌ خانواده‌ یک نفر زندانی بدستمان رسید که‌ اینک من آنرا به‌ خانواده‌ی همه‌ اعدام شدگان تقدیم میدارم قابل توجه‌ است که‌ کاک ماجد از دستگیری امجد اطلاع نداشته‌ و در نامه‌اش حال امجد را هم می پرسد و در میدان تیر از وجود همدیگر اطلاع پیدا میکنند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
مستحکم باد همبستگیمان
ملکه‌ مصطفی سلطانی
۲۰۰۹-۱۱-۱۲