بمناسبت اعدام زندانی سیاسی احسان فتاحیان در زندان سنندج

طبق گزارش خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، امروز چهارشنبه ۱۱ نوامبر ۲۰۰۹  احسان فتاحیان در زندان سنندج اعدام شد.

«علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری رژیم اسلامی ایران در کردستان گفت که صبح امروز حکم دادگاه در خصوص اتهامات احسان فتاحیان در زندان سنندج اجرا شد. جرم احسان فتاحیان اقدام علیه امنیت ملی از طریق اقدامات مسلحانه از جکله جرائم ارتکابی فتاحیان بود.»

احسان فتاحیان پیشمرگ  سازمان زحمتکشان توسط نیروهای جمهوری اسلامی دستگیر شده بود و طبق اخبار رسانه ها در اولین دادگاهی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ، احسان فتاحیان  به ۱۰ سال زندان محکوم میشود و در دادگاهی تجدید نظر به اعدام محکوم شده و امروز این عمل جنایتکارانه اسلامی اجراء میگردد. 

من به سهم خود،  جانباختن  احسان فتاحیان را به خانواده ، دوستان و رفقا و همرزمان احسان فتاحیان  تسلیت میگویم. 

درمورد این جنایت مشخص جمهوری اسلامی ، دو نکته مهم وجود دارد که مورد اشاره قرار میدهم:

اول اینکه جمهوری اسلامی  در دادگاه تجدید نظر، حکم دادگاه قبلی را لغو و آنرا از حکم ۱۰ سال حبس، به اعدام تغییر میدهد. این تغییر حکم نشان میدهد که جمهوری اسلامی تا آن حد زیر فشار اعتراضات توده ای و مقاومتهای مبارزاتی است که تحمل هیچ مقاومت در مقابل خود را نداشته و هر گونه استقامت زندانیان مبارز و انقلابی را بدین گونه پاسخ میدهد.

رژیم پوسیده و انگل جمهوری اسلامی  در کابوس مرگ بسر میبرد، از همین رو ، از هیچ جنایاتی فروگذار نمیکند. 

نکته دوم، مقاومت و استقامت این جوان انقلابی است . مقاومت و استقامت احسان در زندان رژیم جنایتکار، سمبل خواست توده های وسیع و مبارزی است که در فرصت مناسب رژیم جنایتکار اسلامی ایران ، این ننگ بشریت را به زباله دان تاریخ می اندازند.  
 
 
گرامی باد یاد جوان مبارز و انقلابی احسان فتاحیان  !