آیا میدانستید که ….؟

hoshyaresmaeil@yahoo.com  

آیا میدانستید که شورای امنییت سازمان دولتهای متحد در تاریخ ۲۰ اکتبر عملیات نظامی در سیستان و بلوچستان را محکوم کردند و به رژیم  اسلام دلداری و قول دادند تا از او حمایت و ضمانت و کمکش کنند ؟

آیا میدانستید حقوق بشر دولتها و قانون شورای امنییت یعنی چه ؟ یعنی چراغ سبز به رژیم اسلام میدهند تا اعدامها را بیشتر کنند و رژیم هم مشغول است .

آیا میدانستید سازمان ملل و شورای امنییت چه تاریخچه ایی دارند چرا به وجود آمدند و چه میکنند ؟

آیا میدانستید سازمان ملل اساسا به وجود نیامد تا مشکلی از مردم حل کند بلکه به وجود آمد تا دولتها و اراذل و دزدها با طرح و برنامه و قانونی از مردم دنیا سواری بگیرند .

آیا میدانستید درآمد مایکل جوردن از کمپانی نایک بیشتر از درآمد تمام کارکنان این کمپانی در مالزی است ؟

آیا میدانستید کشتی الیزابت دوم بابت هر گالن سوختی که میسوزاند فقط یک متر حرکت میکند چون یک رسم تخمی سلطنتی است !

آیا میدانستید رشد تعداد ماشینها در جهان ۳ برابر رشد انسان است ؟

آیا میدانستید در هر دقیقه یک نسل موجود زنده در جهان منقرض میشود ؟

آیا میدانستید بیش از یک میلیارد آدم نان ندارند بخورند ؟

آیا میدانستید نزدیک به ۲ میلیارد انسان از آب آشامیدنی محروم هستند ؟

آیا میدانستید نزدیک به ۲ میلیارد انسان از برق محروم هستند ؟

آیا میدانستید که میلیارد چند صفر دارد و چه فرقی بین یک انسان با صفر جلوی عدد است ؟

آیا میدانستید در عوض اسلام نسبت به کاتولیک رشد صعودی داشته و از این موضوع همه هیجان زده هستند ؟

آیا میدانستید یک عده جاکش سیاسی در عرض چند ماه کل کره زمین را رنگ سبز زدند تا یه دریا دوغ درست کنند ؟

آیا میدانستید منظور شیرین عبادی ، گنجی ، نبوی ، رجوی ، بهنود ، سازگارا ، سروش ، نوری زاده و…..از تفسیر درست از قرآن چیست ؟

آیا میدانستید شرط مبنایی هر تفسیری از قرآن ، ابتدا آویزان شدن از تخم نظم نوین است ؟

آیا میدانستید ابراهیم نبوی خیلی دوست دارد کشتار دهه ۶۰ توسط اسلام و رفقایش را فراموش کند ، ولی رفقایش و عاملان آن کشتار را فراموش نکند ؟

آیا میدانستید برای استفاده از تفاسیر جدید از اسلام و قرآن و…..اگر از مواد نرم کننده سبز استفاده کنید دردش کمتر است ؟

آیا میدانستید فرخ نگهدار به همه سبزهای تخمی خارج کشور یه سور زد و اعلام کرد باید از رهبری خامنه ایی دفاع کرد تا جنبش سبز جوجه دهد ؟

آیا میدانستید که رنگ سبز ولایت و نظم نوین چه خواصی داره ؟ برای مواقع بیکاری ، بیعاری ، بیذاری ، بی ذاتی ، بیماری ، سیرابی ، ۱۴ معصوم ، ۱۴۰۰ امام و سایر بستگان…..گنجی و نبوی و سازگارا و بهنود و شیرین عبادی و سروش و نوری زاده و داریوش همایون وبقیه ها ، لطفا کف کنید .

آیا میدانستید اخیرا جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا گفته : امریکا به هیچ نیروی دموکراتیکی پشت نمیکند ، ولی دموکراسی را هم دیکته نمیکند ؟

آیا میدانستید منظور معاون رئیس جمهور امریکا از دموکراسی و دموکراتیک چیست ؟

آیا میدانستید دموکراتیک از نظر نظم نوین این است که هر فرد یا جریا نی اجازه دهد تا نظم نون تا دسته به او بچپاند و نیروی دموکراتیک ، خوشش هم بیاید . در این صورت معلوم است امریکا به هیچ کس پشت  نمیکند بلکه همیشه پشت نیروهای دموکراتیک ایستاده و آماده است . مبارک خامنه ایی و احمدی نژاد و مسلمانان سکولار و موج سبز خارج .

آیا میدانستید منظور امریکا از دموکراسی هم همان بلایی است که به سر مردم افغان و عراق و ایران و بقیه جاها….میآورد ؟

آیا میدانستید فرق اسلام حاکم و اسلام دموکراتیک چیه ؟ هیچی . یعنی همان فرقی که بین پشگل گوسفند با تاپاله گاو است . شکل فرق دارد .

آیا میدانستید آقای رضا پهلوی برای بازماندگان پاسدارانی که در سیستان و بلوچستان کشته شدند پیام تسلیت و همدردی فرستاد ؟

آیا میدانستید که از نظر سیاسی و فکری بازماندگان آن پاسداران چه کسانی هستند ؟ خامنه ایی و احمدی نژاد و سایر بستگان…

آیا میدانستید آقای رضا پهلوی که او را شاهزاده ایران معرفی میکنند با ایزد دانا و ایران زمین زیاد حرف میزند که از نظر سیاسی قابل تعریف نیست ؟

آیا میدانستید رضا پهلوی در پیام خود اعلام کرد : گلوله را جایگزین واژه نکنیم . چون از درون خشم چیزی جز خشم بیرون نمیآید ؟

آیا میدانستید که هر عکس العملی از طرف مردم ، نتیجه بلافصل کهریزک و اوین و شکنجه و کشتار و تجاوز اسلامی است ؟

آیا میدانستید وقتی نظم نوین و خامنه ایی با هم به حجله میروند و سوار مردم میشوند از ایزد دانا و هیچ شعر و شعاری کاری بر نمیآید به جز خود مردم که دست به سلاح میبرند ؟

آیا میدانستید که در قسمت دوم فیلم قیصر که سازنده اش سبزینه های نظم نوین شده اند کارگردان تا دلتان بخواهد با نقشهای بی بدیل خان دایی و داداشهای آق منگل مواجه بود اما کسی حاضر نبود قیصر شود . قیصر واقعی این قسمت نسل جوانی است در داخل ایران که میداند با این رژیم به زبان شاهنامه و پند و اندرز نمیشود حرف زد . قیصر این قیام اصلا خان دایی را نمیشناسد . سبزینه های ریقوی خارج از کشور هم فقط  میدانند " خان دایی " چیست و بد جوری در شاهنامه و مدنییت گم شده اند .

آیا میدانستید که سبزینه های خارج از کشور همه خان دایی شده اند و با افکاری کهنه ، بچه گانه ، احمقانه ….زور میزنند تا قیصر