حکومت وزیران چماق بدست را به زیر خواهیم کشید

وزرای  دزد و قاتل ، رهبر جانی و جنایتکار، نمایندگان مجلس فاسد، رئیس جمهورتیر خلاص زن !
این اسامی و بسیاری دیگر از این دست، وجه مشخصه سران و دست اندر کاران حکومتی است که تنها با اعمال این توحش قادر به ادامه حیات بوده است.

نظام اسلامی ایران یعنی حکومت  یک مشت قصاب، جلاد،  فاسد، دزد و متقلب.  به این عکس نگاه کنید  تاریخ   سی سالۀ این نظام ضد بشری، بجز جنایت و کشتار بی حد و مرز از مردم، چیز دیگری را نمی توان در آن پیدا کرد.  جلادی را که در این عکس مشاهده می کنید بعد چندین ماه ضرب وشتم در خیابانها علیه مردم و شکنجه و تجاوز در زندانها، مشمول پاداش از جانب دیگر مسئولین نظام شده است و جایگاه  وزیردادگسترِی نظامِ اسلامی به او اعطا شده است. جای تعجب نیست چرا که این حکومت و قوانین پوسیده آن بر همین ارکان استوار است.
                                                                                                                                در قاموس رژیم فاشیستی اسلامی، هر جنایتکاری از مسئولین نظام نشان دهد که  بی رحم تر، خونریزتر و ظرفیت و استعداد جنایاتش  بیشتر است، مسئولیت  و مقامی بالاتررا برای حفاظت از نظام در حال سقوط نصیب خود خواهد کرد.  چون توانایی و استعداد و بی رحمی اودر کشتار  و خون ریزی علیه مردم برای رهبران اسلامی  در نظر گرفته می شود و همانند این جانی که در این عکس می بینید باید اوج ضد بشری بودن خود را نشان داده باشد ، اولین شرط و کنکور مسئولیت پذیری این نظام و این سیستم این چنین است. چون اصل این  نظام ، بنای این سیستم، بر روی جوی خون بنا  نهاده شده است. چون درخت اسلام با خون زنده است. با کشتار و خون ریزی ثمر می دهد. باید خون به پایش ریخته شود تا زنده بماند. اگر غیر از این باشد، یک روز هم نمی تواند سرپا بماند. پس باید فتوای جهاد داد. نمی خواهد به تاریخ گذشته بر گردید تا چیزی را به  اثبات برسانید ، فقط  کافی است که  پنج سال جنایاتِ  طالبان در افغانستان را در نظر داشته باشید و به سی سال قتل ومثله کردن آدم ها و دزدی و فساد  و حمله به دست رنج  فقیر ترین اقشار جامعه از طرف رژیم اسلامی ایران  نظری افکنید تا تاریخ گذشته را امروز زنده ببینید. تا ابعاد هولناک  جنایات بیشمار این نظام ضد انسانی را در یابید و تا رهبران و دست اندر کاران این نظام فاشیستی را بشناسید که هر کدام پرونده ای به سنگینی این کرۀ ارض از جنایات و دزدی و غار ت اموال مردم را زیر بغل دارند . به این دلیل است که جنایتکار ترین آدم ها همه وزیر و ناظر و رهبران این  حکومت هستند.

مرتضی بختیاری اخیرا وزیر دادگستری شده است. ایشان حکمشان را  در اعتراضات اخیردر خیابانها  علیه مردم ایران گرفتند. این کنکور رژیم اسلامی ایران است که این عالی جنابان در آن قبول می شوند و به مقامهای بالاتربرای کشتار بیشتر ارتقاء می یابند. به نقش ایشان در این عکس  توجه کنید وبه نقش همکارش آقای طائب توجه داشته باشید ؟! حسین طائب فرماندۀ گروهای  وحشی بسیج هم پس از جنایات بیشمارش در سرکوبیهای اخیرو پس از اعتراضات وسیع مردم بویژه از جانب روزنامه نگاران و وبلاک نویسان از جنایاتش پرده برداشتند. همچنین بخاطر بازتاب بین المللی اجرای فرمانهایی که دریافت می کرد ناچار شدند او را از فرماندهی بسیج بر کنار کنند. رژیم فاشیستها به پاس خدمات این  دوره از جنایاتش  مدال طلایی را به گردن او آویختند و در سپاه پاسداران  مسئولیتی مهم تر و حساس تری را به او وا گذار کردند. نظامی که رئیس جمهورش تیر خلاص زن باشد باید زمام دارانش و کابینه اش از متقلب ترین و فاسدترین مهرها باشند چون این جانوران اسلامی لازم و ملزوم  و مکمل یکدیگرند.

باید محمدرضا رحیمی با دکترای تقلبی اش معاون اول چنین رئیس جمهوری و کامران دانشجوهم وزیر علوم در این دولت باشد. به گفتۀ مجلۀ علمی نیچر، این جناب وزیر امسال  ( ۲۰۰۹) مقاله ای منتشر کردند که از مقالۀ یک دانشمند کره ای کپی برداری کرده است که ماجرای این تقلب و دزدی در دست بر رسی است. وزیران  این باند فاشیستی  بد جوری گرفتار شده اند . روزنامۀ لیبراسیون چاپ پاریس از یک سرقت دیگر خبر می دهد. که جناب آقای حمید بهبهانی وزیرِ راه وترابری قسمتهائی از مقاله های یک استاد دانشگاه و یک پژوهشگر علوم دریایی را به سرقت برده است و بنام خود در سال ۲۰۰۶ آنرا در دانشگاهِ علم و صنعت به چاپ رسانده است. تقلب و دزدی و سرقت وجنایت در حکومت این قاتلان، از اصول پایه ای برای بقای حکومت اسلامی است.

اما مدتهاست که  دستشان برای همه مردم در ایران و در سطح بین المللی رو شده است. مردم انقلابی و آزادیخواه ایران دیگر نخواهند گذاشت که این حکومت به عمر ننگین و پوسیده خود ادامه دهد.
در حرکت انقلابی مردم و پس از این چهارماه نبرد در خیابانها، نیروهای فاشیسم اسلامی در مقابل اعتراضات میلیونی بشدت ضعیف و فرسوده شده اند. در بین افکار عمومی جهانی منزوی تر از هر زمانی بسر می برد. انقلاب مردم برای سرنگونی رژیم اسلامی آنچنان عرصه را بر نیروهای رژیم تنگ کرده است که. سرلشکر محمدعلی جعفری فرماندۀ کل سپاهِ پاسداران مجبور می شود که مسئولین بسیج دانشجویی ۳۱۳ دانشگاه کشور را جمع کند  و خطرفرو پاشی  و در هم کوبیدن  حکومت اسلامی توسط انقلاب مردم را به آنان گوشزد کند . او خطاب به بسیجیان اعلام کرد که اگر خطری پیش آید شماها منتظر فرمان از بالا نباشید و خود شخصاٌ عمل کنید و بدینوسیله به اوباش بسیجی حکم قتل و چاقوکشی داد چون جعفری بخوبی می داند که نطامِ اسلامی بر انبار باروت خوابیده است. باید به ایشان گفت در مقابل انقلاب مردم و در مقابل این طوفان کوبنده که گوشه های کوچکی از آن را در
چهارماه اخیر دیده اید، نه سران و دست اندر کاران نظام و نه مزدوران چاقوکش و تفنگ بدست، توان مقابله با آن را نخواهید داشت.

زنده باد انقلاب
 زنده باد انسانیت
محمدامین کمانگر
 ۴ اکتبر ۲۰۰۹