کارنامه سیاه حکومت جمهوری اسلامی…

کارنامه رژیم منفور و جنایتکارحکومت ملایان در ایران به علت بی لیاقتی در تمام عرصه ها ی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و به علت عدم کفایت مدیریت و بی برنامگی گسترده درون حاکمیت و وجود حرص و طمع و ریا و ترویزو دزدی تا سقوط قهقرائی پیش رفته است.

وجود بیش از سه میملیون و نیم معتاد که نیمی از آنان جوانان زیر ۲۵ سال میباشد و بیکاری ۳۰% و تورم ۲۵ تا ۳۰% و رشوه و فساد همگیر و فحشا در سطح گسترده جامعه مان را فرا گرفته است. با وجود درامد از فروش روزانه بیش از سه میلیون بشکه نفت رژیم ورشکسته اقتصادی است و  رهبری رژیم به خاطرنداشتن پایگاه مردمی و از دست دادن اعتبارش در معرض سقوط قرار گرفته است.

کسانی که فکر می کنند که این حکومت متعلق به موسوی و کروبی و یا رفسنجانی و خاتمی در ایران و یا گنجی و همراهانش در خارج از کشور است در اشتباهند و همانند سران جمهوری اسلامی که ادعا می کنند که این حکومت ناشی از دسیسه های کشور های خارجی است. حاکمیت نادان و دیوانه که چشم بصیرت خود را بر روی مبارزه پی گیر و وحدت مردمی را که برای براندازی و نا بودی حکومت راه عزم خود را جزم کرده اند و از هین طریق نمی- خواهند بشنوند و یا ببینند که مردم تا نابودی حکومت جلادان همچنان به مبارزه خود ادامه می دهند.
 

عشرت قبادپور