راه حل انقلابى

در طی سالهای اخیر تعقیب قضایی، احضار و بازداشت مدافعین حقوق زن، مدافعین حقوق کارگری و فعالان دانشجوی برای تغییر قوانین تبعیض آمیز شدت یافته است. نشریه های  الکترونیکی و سایتها و وبلاگها از سوی دفتر اینترنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقامات قضایی مسدود شده و مسئولانشان تحت نام تشویش اذهان عمومی تبلیغ علیه نظام، از طریق انتشار اخبار کذب دستگیر می شوند و بعضاً به اعدام محکوم می شوند. روزانه تعدادی از دانشجویان دانشگاههای مختلف به دادگاه احضار می شوند و رهبران علنی کارگری ضرب و شتم و زندانی و ترور می شوند.

اعتراضات مردم، کارگران، معلمان سرکوب می شوند. خشونت جمهوری اسلامی ایران بر علیه زنان توسط قوانین رایج از جمله  نداشتن حق طلاق و حضانت کودک، قانون صیغه و چندهمسری و با وجود توانایی جمهوری اسلامی در نهادینه کردن اسلام در کل جامعه، بر زندگی زنان تحمیل  می گردد.
مافیای فروش کودکان و دختران جوان به دیگر کشورها در کنار مافیای پخش مواد مخدر توسط  سران رژیم دردی جانکاه را بر دیگر مشکلات مردم افزوده است. بازار تقاضا در زمینه فروش تن زنان توسط اوباش اسلامی، سن تن فروشی قانونی (ازدواج اسلامی)را به زیر ۱۲ سال رسانده است پدیده فرار از خانه و کودکان  خیابانی به امری لاعلاج تبدیل شده است. خودکشی و خودسوزی برای رهایی از یک زندگی خفت بار به تنها راه نجات برای عده ای مبدل گشته است . اینها فقط گوشه هایی از زندگی انسانهایی است که در زندانی با وسعت بزرگی به نام ایران زندگی می کنند، این ها تنها گوشه ای از مصیبت هایی هستند که مردم تحت حکومت اسلامی می کشند.
انقلاب مردم در ایران برای پایان دادن به همه این مصیبت ها در جریان است. انقلابی انسانی برای پایان دادن به همه این چرک و کثافات اسلامی و برقراری حکومتی انسانی، برای داشتن رفاه، امنیت، آزادی و برابری . هیچ کس نمی تواند تصور کند با چنین تصویری که در بالا آمد، که تنها گوشه کوچکی از وضعیت واقعی مردم در ایران است، میلیون ها انسان به خیابان ها آمده اند که فقط به اصلاحات کوچکی آن هم در حکومت اسلامی! رضایت دهند.
انقلاب شروع شده است و می رود بساط آپارتاید جنسی، کودک آزاری قانونی، انواع تبعیضات و دزدی و چپاول را در هم بپیچد.

زنده باد آزادی و برابری
مرگ  بر جمهوری اسلامی