اگر خمینی زنده بود ؟خردجال «جنبش سبز» و کروبی

مهدی کروبی در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی »استامیا »مدعی است که اگر «آیت الله خمینی زنده بود انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران را باطل میکرد وخشونت ها وقتل های صورت گرفته را نیز محکوم میکرد». این ادعای بی اساس کروبی را البته باید یک نوع فریبکاری دانست زیرا که بدرستی علی خامنه ای از سلک خود خمینی میباشد. نگاهی به گذشته وتاریخ جمهوری اسلامی در طی سی ساله گذشته این دروغ بزرگ کروبی را تاریخا رد میکند.

کروبی که خود همراه با حسین موسوی از مسئولین جنایت تحت حاکمیت خمینی بوده اند امروز ادعایی را میکند که میخواهد دست خود و ارباب قبلی اش وولی اش را تاریخا بشوید. ولی نگاهی به تاریخ سی ساله گذشته بویژه در زمان خمینی وولایت او نشان میدهد که دقیقا خامنه ای همان خطی را با مخالفین سیاسی خود در پیش گرفته است که خمینی در زمان حیاتش در مقابل مخالفینش داشت.
دستور کشتار زندانیان سیاسی که حتی صدای ولی عهد او یعنی منتظری را هم در آورد شاهد این مدعاست . فخلشی ها وتهمت ها وا فتراهای زمان بعد از استقرار جمهوری اسلامی به گروههای مخالف سیاسی را هنوز نسل ما فراموش نکرده است که چگونه شیوه ای بسیار ضد انسانی به تبلیغات علیه نیروهای سیاسی میپرداختند وهزاران تهمت وا فترا به آنان در روزی نامه هایشان به مخالفین سیاسی خود در زمان بعد از استقرار جمهوری اسلامی میزدند. کروبی بهتر است که اگر عمری برایش باقی بماند و  بگذارد که نسل پنجاه و هفت کاملا سر به دامان خا ک بگذارد وبعد مدعی عدالت خواهی  خمینی گردد. همان خمینی که بارها دستور قتل عام نیروهای سیاسی را به صرف عقیده شان صادر کرده است . همان کسی که دستور میداد که قلمها را بشکنید و به شکل امروزی علی خامنه ای همه چیز را به دشمن خارجی وصل میکرد تا بتواند توجیحی برای سرکوبگری داشته باشد.
بعد از این نیز به امثال کروبی وموسوی ، حجاریان ، گنجی ودیگر مدعیان جدید آزادی خواهی بایستی  یادآور شد که شماها همتان از همان جنس ارتجاع  خمینی هستید وفرقی بین شما و خامنه ای طی سالیان حکومت جمهوری اسلامی نبوده است . ادعاهای آ زادی خواهانه شما تنها در یک جنگ قدرت است وگرنه ماهیت شما هم از همان جنس خمینی است و امروز هم بهمین دلیل به یاد عدالت خواهی خمینی افتاده اید.
مردم ایران صدایشان با آنچه که بنام «جنبش سبز» خردرجال برایش میسازند بسیار متفاوت است. ماهیت خواسته های مردم ایران ماهیتی مترقیانه و آزادی خواهانه دارد که با ماهیت نیروهای ارتجاعی مانند شما واز اپوزیسیونی که از جنس شماست هیچ قرابتی ندارد. خردجال جنبش سبز با عث تنها ضربه زدن به حرکت مردم ایران است وبی جهت نیست که سردمداران این خردجال ارتجاعی نیز کسانی میباشند که سالیان در خدمت همین خمینی که مسئول هزاران قتل در ایران بوده است میباشند.
جناب کروبی بروید این صحنه گردانی ارتجاعی خود را در جایی دیگر پهن کنید وجنبش مردم ایران از خردجالی خواسته های خود تحت نام خمینی وخمینی صفتی راحت بگذارید. کل جناحهای رژیم اسلامی چه سران خردجال سبز وچه خامنه ای ورفسنجانی بحثشان قدرت است وغارت و هیچ فرقی باهم نمیکنند این را گذشته این پدیده نشان میدهد و همچنین این را تاریخ گذشته صحنه گردانهای خردجالی بنام  جنبش سبز نشان میدهد . رنگ شما حنایی ندارد . خامنه ای وسرکوبگری اش ادامه همان خط «امام راحل »شماست. جناب کروبی  همین گفته های شما در مورد خمینی  ماهیت ارتجاعی وسرکوبگری شما وجریان خردجال جنبش سبز را نشان میدهد که خمینی را هنوز مرجع آزادی خواهی خود میدانند. در یک کلام خمینی در گذشته همین کارهایی را کرده است که خامنه ای نیز سالهاست انجام میدهد و اگر او هم زنده بود در سرکوب برای حفظ «اسلام عزیز» بخوان قدرت خود ذره ای به جز آنچه که خامنه ای امروز عمل میکند انجام نمیداد وبی جهت نیست که خامنه ای در سخنرانی اخیر خودش که بر سرکوب تاکید داشت بر «امام» خود ورفتار او با «مقامات بالاتر» مانند بنی صدر تاکید داشت وامثال کروبی و موسوی را با همان گفتار ورفتار «امام» خمینی  کروبی  تهدید میکرد که امروز کروبی میخواهد او را گونه ای دیگر به عرضه کند که انگار خمینی سرکوبگر نبوده است و اگر امروز بود کار دیگری جز آنچه خامنه  ای انجام میدهد ، عمل میکرد.