چالش بزرگ هفت تپه یا خطای فاحش شهلا دانشفر

در نقد مقاله “کارگران نیشکر هفت تپه در چالشی بزرگ نوشته شهلا دانشفر 

شهلا دانشفر از رهبری حزب کمونیست کارگری در نوشته ای خطاب به کارگران هفت تپه از آنان خواسته است تا تکلیف خودشان را هر چه زودتر با افراد پارکابی نظیر محمد خنیفر و مسلم چشمه خاور یکسره کنند۔ به زعم شهلا دانشفر تنش موجود در هفت تپه و هجوم به خنیفر، در واقع واکنش نامناسب کارگران به همین نشست است. ایشان گفته اند روش مناسب برای اعتراض به پارکابی های رییسی یعنی محمد خنیفر و مسلم چشمه خاور، چاقوکشی نیست و برای دادن نمونه مناسب، از بیانیه محمود صالحی یاد کرده اند.
من واقعا در حیریتم در آن حزب کمونیست باصطلاح کارگری یک نفر پیدا نمی شود به رفیقمان بگوید هفت تپه گرسنه است و هیچ کاری به شوی انتخابات ندارد۔ بگوید دعوا در هفت تپه سر قطع حقابه است و حقوق های معوقه، سر لب های تشنه است و شکم های گرسنه۔ تنش و بلوا در هفت تپه نتیجه غارت شرکت توسط عوامل کارفرمای مخلوع است. تنش پیش از حضور کارگران فوق الذکر در آن نشست وجود داشته نه پس از آن۔ اصلا شرکت در این نشست و گفتگو با نمایندگان مجلس اگر خطاست که هست برای فرونشاندن همین تنش ها بوده است۔ بی خبری و بی ربطی به طبقه کارگر بر آدمهای منزوی و جاه طلب حرجی نیست اما آخر ناسلامتی شما بطور صوری هم که باشد حزب هستید و خیرسرتان کمونیست کارگری.
حزب کمونیست کارگری متاسفانه در موقعیت بسیار غم انگیزی قرار گرفته است۔ این سرنوشت تراژیک حزبی است که روزی قرار بود کارگری باشد و مدافع انقلاب کارگری اما در پوپولیسم غرق گردید. از همین موضع پوپولیستی و سرنگونی طلبی محض است که این حزب هیچ خطایی را از کارگران گرسنه و مستاصل برنمی تابد و نمی بخشد اما به روی آدمخواران فرشگردی لبخند می زند۔
جهت اطلاع شهلا دانشفر به عرض می رساند انها که به روی خنیفر چاقو کشیدند مزدوران اسدبیگی بودند و عوامل ایجاد تنش و تفرقه۔ هدف اصلی اشان سوءاستفاده از این موقعیت و آسیب رساندن به نمایندگانی است که برای خلع ید جنگیدند از جمله اسماعیل بخشی. برخلاف گفته شما کارگران نه فقط هم طبقه ای و همسنگران خود را می بخشند بلکه از انها مثل مردمک چشم در برابر مزدوران اسدبیگی و شعبان بی مخ های حکومت محافظت می کنند۔ و باز جهت اطلاع بیشتر، همسویی شما با محمود صالحی ها در تخریب رهبران جنبش کارگری تازگی ندارد۔
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate