اسلام یعنی دیکتاتوری و توتالیتاریسم محض‎

اسلام یعنی دیکتاتوری و توتالیتاریسم محض با هر تعریف و هر برداشتی اعم از جدید و قدیم و با هر قرائت منحط قرون وسطائی پیچیده شده در لفافه های زرق و برقی امروزی.

فصل انتصابات شیخی آخوندی اسلامی این بار میرود که در فضاهای منحط تر از هر زمانی خود نمائی کند و استراتژیکمان آینده ای بسا سیاه تر و مخوف تر از ازگذشته را در صحنه سیاسی و بین المللی و اقتصادی برای مردم ایران را رقم بزند.

حتی آنانی که به رقابت بین شیخ و آخوند و اسلام دل خوش کرده بودند باید بروند در آخر صف پشت سر عربستان سعودی که هیچ انتخاباتی برگزار نمیکند قرار بگیرند، آنچه بنام دمکراسی یا حرکات دمکراتیک در سطح جهان و در تئوری جریان دارد در اسلام با حضور و وجود امام و امامت و دستورات داده شده قرآنی و حضور توتالیتاریسم آخوندی و افکار منجمد زن ستیز مرد سالارانه لچک و چارقد و چند همسری رذیلانه ای که امامان مسلمانم و بدستور قرآن پایه گذاری کرده اند را رد کرده و امکان نزدیک شدن به حرکات و فعل و انفعالات دمکراتیک را در یک جامعه کلا سلب میکند.

نظام آخوندی اسلامی مشخصا میگوید مردم چه حقی دارند که در یک جامعه اسلامی انتخاب کنند زیرا آنان مهجوران فاقد فکری هستند که باید توسط دیکتاتور و ولی فقیه رهبری شوند، این را قرآن به تاکید گفته که از خدا و از رسول و از رهبران مذهبی اطاعت کنید یا ایها الذین آمنو اطیوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم از ولی امر اطاعت کنید،! حال این ولی امر بر طبق کدام پروسه خونریز بر صدر نشسته بگذیرم شما فقط باید اطاعت کنید.

علی خامنه ای و آخوند های رذل آدمخوار چون احساس خطر کرده اند و میدانند که دیگر مردم گول جناح بندی های آخوندی اسلامی رذالت پیشگی را نمیخورند و ۷۵ ملیون در زیر خط فقر و تن فروشی و فحشا و کلیه فروشی و کودک فروشی زندگی میکنند بر انتصابات خودی هم پشت میکنند و علی خامنه ای سوگلی های حرم خود را از لیست رای و رای کشی حذف میکنند چون میدانند که مردم کف خیابان با توجه به فلاکت روزانه ای که درگیر آن هستند به حمایت از انتصابات بر نخواهند خواست.

جامعه بین المللی باید تسمه های خود برای امنیت شهروندانش بسا محکم تر از قبل ببندد زیرا ترور اسلامی تصفیه شده و یکدست گذشته با رهبری کشتارگرانی مانند رئیسی بسا خونریز تر از گذشته در اقدام به جنگ و ترور قدم بر خواهد برداشت.

یک قلم ریختن بیش از دو هزار موشک دست ساز آخوندی بر روی مردم اسرائیل نشانه روشنی است از اینکه بیاموزیم که عملکرد آخوند یک دست شده کشتار گر در آینده چه خواهد بود. و نیروهای سیاسی بجای شرکت در عزاداری های حسینی که علی خامنه ای براه میاندازد با دست آویز مردم محروم فلسطین در طور ها و دام وزارت اطلاعات گیر نکنند.

رژیم اسلامی علی خامنه ای چهار نعل بسوی دستیابی به بمب اتم و غنی سازی ۶۰ در صدی و ۹۰ در صدی به پیش میتازد که در درجه اول اسرائیل با پرواز بیش از ۲۰۰۰ موشک برفراز شهر هایش در هفته های گذشته حق دارد احساس خطر کرده و در رفع این تهدید برآید و دیگر اینکه پرزیدنت بایدن باید عینک ساده لوحی را از چشمان خویش برداشته و خطر پشت گوشش را بدتر از خطر هیتلر برای امنیت مردم امریکا و اسرائیل و جهان جدی بگیرد. و مردم ایران راهی جز قیام برای سرنگوئی این جرثومه های نکبت و عقب ماندگی و سرکوب و کشتار اسلامی ندارند و تا تیغ تیز سرنگونی بر روی اسلام وآخوند عمل نکند جامعه ایران به آزادی و دمکراسی و پیشرفت نخواهد رسید

نوید اخگر

سوم ماه جون سال ۲۰۲۱ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate