تجمع معلمان کارنامه سبز، کادر درمان بیمارستان بوعلی و سه خبر دیگر

اطلاعیه خبری

تجمع معلمان کارنامه سبز، کادر درمان بیمارستان بوعلی و سه خبر دیگر

– روز ۸ خرداد جمعی از قبول شدگان آزمون استخدامی که کارنامه سبز خطاب میشوند در اعتراض به عدم استخدامشان در آموزش و پرورش مقابل وزارت آموزش و پرورش دست به اعتراض زدند. این چندمین تجمع این معلمان در اعتراض به استخدام های موقت و بلاتکلیفی شغلی شان است.

– روز ۶ خرداد کادر درمان و  کارکنان درمانی بیمارستان «بوعلی»، وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در تهران، در اعتراض به پایین بودن حقوقها و مدیریت فاسد و ناکارآمد دست به تجمع زدند.

– روز ۶ خرداد کارکنان خدماتی آموزش و پرورش شاهرود  در اعتراض به دریافتی کم، سختی گذران زندگی و شرایط شغلی نابسامان خود در برابر دفتر نماینده مجلس اسلامی در شاهرود تجمع کردند.  آنها در سخنانشان با گفتن اینکه حقوق  سه میلیون و پانصد هزار تومان پاسخگوی زندگی آنها نیست صدای اعتراضشان را بلند کردند. آنها در پاسخ به سخنان مسئولینی که زیر فشار تجمع کنندگان حضور پیدا کرده بودند با اعتراض فریاد زدند از  آن آقا زاده هایی که آنجا نشسته اند بپرسید ببینید با سه میلیون و پانصد هزار تومان میتوانند زندگی کنند.

– روز ۵ خرداد گروهی از جوانان بیکار در شهرستان بهبهان در استان خوزستان در اعتراض به بیکاری و عدم بکارگیری خود در پالایشگاه بید بلند ۲ خلیج فارس و پارتی بازی در استخدام ها محل برگزاری نماز جمعه این شهر را به صحنه اعتراض خود تبدیل کردند.  تجمع کنندگان شعار نوشته هایی از جمله «زندان را می‌پذیریم ذلت نمی‌پذیریم، ما تشویش کننده اذهان عمومی و نشر اکاذیب نیستیم فقط حقمان را می‌خواهیم، کیست ما را یاری کند و …» در دست داشتند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۸ خرداد۱۴۰۰،  ۲۹ مه  ٢٠٢١

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate