با سخنرانی خامنه ای سیاست خارجی و داخلی رژیم اسلامی بر سرش ویران میشود

بعد از برملا شدن خیانت ها و جنایات رژیم توسط جواد ظریف بنام سیاست صحنه (سپاه پاسداران) در فایل صوتی چندین ساعته اش و بحرانی که برایشان در سطح بین المللی و نیز داخلی پدید آورد علی خامنه ای به صحنه آمد و اظهار داشت که وزارت خارجه یک مامور اجرائی است نه تصمیم گیرنده و تعین کنند خط و خطوط سیاسی بین المللی.

خامنه ای آب پاکی را بر روی دستان انتخابات، دمکراسی سیاست خارجی و داخلی و ابهامات مردم ایران و منطقه و جهان ریخت و نقش ولی مطلقه فقیه و سپاه پاسداران را بعنوان حاکمین مطلق روشن کرد و دیکتاتور را از زیر پرده خارج نمود.

هر چند که همه از سالیان قبل این این موضوعات را دریافته بودند و خاتمی بعنوان رئیس جمهور نظام هم با زبان الکن خویش گفته بود که یک آبدار چی در سامانه جمهوری اسلامی بیش نیست و همه چیز مانند گفته های جواد ظریف در دست سپاه پاسداران است که همچون اختاپوسی بر سرنوشت داخلی و خارجی ایران و منطقه خاور میانه حاکم شده و به خونریزی و جنگ با پشتوانه ولی فقیه ادامه میدهد.

جای بسی تاسف که آقای بایدن مایل است این سپاه پاسداران را از لیست تروریستی خارج کند تا دست باز تری در ترور و جنگ پیدا کند و بیشتر از امروز مردم ایران و منطقه و جهان را به گروگان بگیرید و اسلام عزیز را در سطح جهان به پیروزی برساند و کاخ سفید را به حسینیه تبدیل نموده و در نهایت آخوند و سپاه پاسداران را به بمب اتم مجهز نماید

خامنه ای توجه نکرد که اعلام چنین گاف بزرگی کل انتصابات و انتخابات قلابی رژیم خودش را نیر ویران میکند وقتی تمام ارگانهای خویش را مامور و معذور اعلام میکنی آنهم وزارت خارجه پر اهمیت ترین مکان تصمیم گیری تاریخی یک کشور را اعم از فروش دریای خزر تا فروش خلیج فارس پس چگونه مردم به ارگانهای دیگری مانند مجلس شورای اسلامی تو که آنها هم مامور ولی فقیه و سپاه پاسداران هستند اعتماد کرده رای بدهند؟

و یا در انتخابات شرکت کنند؟ خامنه ای بخوبی و در تکمیل گفته های ظریف چهره منحوس یک دیکتاتوری منحط نظامی اسلامی را به نمایش گذاشت .

حرفهای ظریف پارامتر های جدیدی را در سطح بین المللی در جلو روی نیروهای سیاسی ایران قرار داد است نگاه به روسیه نگاه به سپاه پاسداران و تنظیم رابطه با اینان سالیان نیروهای سیاسی و چپ ایران را از موضع گیری بنفع مردم ایران بازداشته است مثلا در اتخاذ ورود به سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید حتی نیروهائی نظیر حزب کمونیست کارگری این پا و آن پا میکنند به سخنان حمید تقوائی در تاریخ دیروز ۲ ماه می ۲۰۲۱ از تلویزیون کانال جدید با خانم بهاری که از ایشان در مورد بایکوت اقتصادی رژیم میپرسید توجه کنید حمید تقوائی مرتب سنگینی بار این تصمیم را بروی شانه جامعه میانداخت و خودش شانه خالی میکرد بجای اینکه راه نشان دهد پرچم آزادگی را بر دوش بکشد و راه بایکوت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی رژیم آپارتهاید اسلامی را نشان دهد.

البته ناگفته نماند که حزب کمونیست کارگری راه سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید را تا نیمه راه آمده است و از بایکوت اقتصادی طفره میرود و آنرا بر دوش خواست مردم و نیروهای مردمی که باید این بایکوت را بخواهند میاندازد باید از حمید تقوائی پرسید مسئولیت شخص خود شما و حزب شما چه میشود؟ باید دانست که این سیاست دست جامعه جهانی و رئیس جمهور امریکا بایدن و مماشات گران اروپائی را در نگاه داشتن رژیم جمهوری اسلامی خواهد بست پس برای آزادی مردم ایران و منطقه و جهان از وجود منحوس اسلام و آخوند و این نظام تروریستی همه گروه های چپ از جمله حزب کمونیست کارگری اقدام نموده آنرا به پارول اول خواست های خود در جهت سرنگونی بیفزایند

نویداخگر

سوم ماه می سال ۲۰۲۱ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate