افغانستان طمعه لذیذ و جدید امریکا به جمهوری اسلامی…

افغانستان طمعه لذیذ و جدید امریکا به جمهوری اسلامی آیا جنگ اسرائیل و جمهوری اسلامی در شرف انجام است‎

جو بایدن اعلام کرده است که امریکا نیروهای خود را از افغانستان خارج میکند و همانطور که جهان مستحضر هست وقتی نیروهای امریکائی عراق را ترک گفتند زمین بازی در دست آخوند های حاکم بر ایران افتاد.

خالی کردن افغانستانی که زیر سیطره طالبانی که آن کشور را به خاک خون کشیده و مستقیما با همکاری نیروهای فاشیزم اسلامی روزگار میگذراند آیا دستخوشی است به آخوند ها برای رسیدن به برجام ؟

آیا این سیاست یعنی بخشیدن افغانستان به آخوند، آتش جنگ را بین فاشیزم اسلامی خامنه ای با کشور اسرائیل دامن نمیزند؟

انفجار مهیب سانتریفوژ های نطنز که به گفته ناظران بین المللی یک اقدام نظامی امنیتی فوق العاده بحساب میآید اگر چه کل سامانه اتمی فاشیزم اسلامی را منهدم نکرد ولی خسارات بسیار مهمی بر آن وارد کرد که رسیدن به نقطه کنونی احتیاج به ماه ها و شاید سالی زمان داشته باشد.

افق دید جامعه جهانی میبایستی توقف دادن به حرکت سامانه اتمی ایران و غنی سازی اتمی بدست رژیم ترور اسلامی باشد.

با بیرون کشیدن نیروهای نظامی امریکا از افغانستان تنها جایگزین برای پر کردن این خلاء نیروهای دست ساز جمهوری اسلامی است.

تضاد منافع بین نیروهای اسرائیلی و امریکائی از آنجائی آغاز میشود که دولت آقای بایدن قول خارج کردن سپاه پاسداران را از لیست های تروریستی داده و نیروهایش را از افغانستان به نفع نیروی نظامی فاشیزم اسلامی خارج میکند و دست آخوند فاجعه را برای گسترش فعالیت های اتمی با دادن انواع پوئن های سیاسی اقتصادی دیپلماتیک باز میگذارد و برنامه ای برای محدود و از دور خارج کردن موشک های بالستیک جمهوری اسلامی و مقابله با نیروهای تروریستی اسلامی

نیابتی در عراق افغانستان سوریه یمن و کشورهای آفریقائی و امریکای جنوبی ندارد

آگاهان سیاسی معتقدند که اسرائیل جهت تامین امنیت شهروندانش در مقابل تهدیدات اتمی از نوع غنی سازی ۶۰ در صدی که کاربردی جز بمب اتم و نیز مجهز کردن موشک های دور برد به کلاهک های هسته ای ندارد باید وارد عمل شود. اسرائیل تا همثین جا هم از خود بیش از اندازه صبوری نشان داده است.

آگاهان سیاسی معتقدند حمله نظامی به پایگاه های نظامی جمهوری اسلامی بسیار محتمل است و انتظار نمیرود آقای بایدن مسیری غیر از مسیر مماشات حسین اوباما را با فاشیزم اسلامی ایران بپیماید.

در صورت حمله نظامی به سامانه های نظامی فاشیزم اسلامی از طرف اسرائیل موقعیتهای مختلفی جهت از هم پاشی نظام آخوندی اسلامی پدیدار خواهد شد که مردم ایران میتوانند جهت سرنگونی کل نظام فاشیستی از آن سود بجویند

نوید اخگر

۱۵ ماه آوریل سال ۲۰۲۱ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate