جريان چيست؟

چرا سرا ن دولت های سرمایه داری و سران احزاب راست در ایران به کمونیستها و چپ ها فحش و تهمت میزنند ؟
باید بگویم متاسفانه امروز در سراسر دنیا تنها نظام و سیستم سرمایه داری حاکم است. عملکرد و جنایتهای این نظام استثمارگر و جنگ افروز فقرو فلاکت را بر بشر امروزی تحمیل کرده است. ماهیت و عملکرد این سیستم بر کسی پوشیده نیست . برای نمونه جنگهایی که در طول حاکمیت این نظام زور و کپک زده به وقوع پیوسته است باعث خانه خرابی ، اوارگی و تلف شدن میلیونها انسان شده است که فقط و فقط به خاطر سود بیشتر و ادامه حاکمیت کثیف شان میباشد.
طبق امار ژورنالیستهای نان به نرخ روز خور وبه اصطلاح سازمان ملل و حقوق بشر که در خدمت نظام موجود هستند نشان میدهد که در هر ثانیه در دنیا پنج کودک میمیرد، یعنی در یک دقیقه ۳۰۰ کودک فقط به خاطر عدم تغذیه و نداشتن امکانات پزشکی میمیرند. چه کسی مقصر است ؟ نظام سرمایه داری یا کمونیستها ؟
شروع جنگهای یوگسلاوی، رواندا، عراق، افغانستان وسوریه …. باعث کشته شدن، اوراگی و بی خانمانی میلیونها انسان گردید. مقصر و عامل این جنایات چه کسانی بودند؟ نظام حاکم سرمایه داری یا کمونیستها؟
حکومت جمهوری اسلامی چهل دو سال است که زندگی ، حرمت و کرامت انسانها را به گروگان گرفته و هزاران هزار انسان بی گناه را اعدام کرده است. خمینی دست نشانده و ساخته کدام سیستم بود و چه کسی اورا به حاکمیت گمارد ؟ نظام حاکم سرمایه داری یا کمونیستها؟
سازمان دادن طالبان ، القاعده ، داعش، اخوان المسلمین ، بوک الحرام وتمامی گروههای فاشیستی اسلامی تروریست و ضد زن از کمک تسلیحاتی و مالی کدام سیستم برخوردار هستند؟ نظام حاکم سرمایه داری یا کمونیستها؟
همگی بیاد داریم هنگامیکه ترامپ برای ریاست جمهوری امریکا کاندید و بعدها نیز رئیس جمهور شد ، بارها و بارها در سخنانش میگفت: تا من سر کار هستم نمیگذارم سیستم کمونیستی پیاده شود. ترامپ و حاکمان سرمایه جهانی به خوبی اگاه هستند که اگر کمونیستها سر کار بیایند دیگر خبری از استثمار انسان از انسان و کار مزدی وجود نخواهد داشت . اگر قدرت در دست کمونیستها و طبقه کارگر باشد خدمات پزشکی ، تحصیلات ، حمل ونقل ، خدمات اجتماعی همه و همه مجانی میشود .
چند روز پیش ویدئویی از احمد نژاد تیر خلاص زن و شکنجه گر گوش میدادم . او در لوای انتقاد از سران و اوباشاان دولت اسلام که خود ا یکی از کثیفترین انها بوده و هست ، شیادی و نگرانی خود را در مورد اینکه چرا اسلام ضعیف شده است، بیان میکرد. احمدی نژاد میگفت :اسلام ضربه سنگینی خورده است، مگر کمونیستها توانسته باشند این ضربه را به اسلام بزنند.
باید به احمدی نژاد این مهره کثیف جمهوری اسلامی خونخوار گفت: تو در عوض دروغگویی ، یاوه گویی و تهمت زدن به کمونیستها بهتر نیست که امار کشته شد گان سال شصت و شش و شصت وهفت
، گورهای دستجمعی و قبرهای بی نام نشان جوانان را که با دستور خمینی جلاد اعدام نمودید، افشاگری کنید . تو بایستی سرمایه خامنه ای جلاد و کل سران اوباش اسلام و شخص خودت را به مردم ایران اعلام کنی .
چند سال پیش خالد عزیزی دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران در یک سخنرانی رو به جامعه ایران اعلام کرد که مفتی زاده انسان خوب ، مبارز و طرفدار کرد بوده است اما تقصیر کمونیستها و چپ ها بوده است که او را به سوی جمهوری اسلامی سوق داده اند . خالد عزیزی مسلما بیاد دارد که مفتی زاده خائن ، یک مسلمان جهادی و مهره ایدئولوژیک اسلامی خمینی دجال بود که دستش به خون صدها انسان ازادیخواه و شرافتمند در کردستان سرخ بود. خالد عزیزی ضد کمونیست بیاد دارد که مفتی زاده خائن ، پایه گذار سازمان پیشمرگان مسلمان(جاش) در کردستان در سال ۱۳۵۷ بود. خالد عزیزی دقیقا می داند که مفتی زاده برای سرکوب و کشتار مردمی که به دفاع از دستاوردهای بر حق انقلاب بپا خواسته بودند ، با آنها جنگید.
دیروز ویدئویی از مصاحبه صادق زیبا کلام یکی از مهرهای کثیف جمهوری اسلامی که در تمام جنایتهای جمهوری اسلامی ایران شریک بوده است ، را با رادیو اسرائیل مشاهده نمودم. گوینده رادیو اسرائیل از زیبا کلام پرسید : چرا حکومت جمهوری اسلامی شعار مرگ براسرائیل را سرمیدهد؟ زیبا کلام این مهره سوخته و شریک جرم جمهوری اسلامی و عامل سرکوب مردم ایران بی شرمانه در جواب گوینده رادیو اسرائیل گفت : شعارمرگ بر اسرائیل جز سیاست جمهوری اسلامی ایران نبود اما عامل اصلی شعار مرگ بر اسرائیل و یا مرگ بر امریکا فقط کمونیستها بودند . زیبا کلام فراموش کرده است که شرط ماموریت خمینی از طرف کشورهای غربی و دولتهای جهانی سرمایه داری در مرحله اول سرکوب و اعدام کمونیستها بود. زیبا کلام فراموش کرده است که دانشجویان پیرو خط امام جلاد خمینی سفارت امریکا را اشغال کردند.
زیبا کلام یادش می اید که خمینی جلاد، شیعیان لبنان را علیه صدام حسین و دولت اسرائیل به قیام فرا خواند و ان جنگ خانمان سوز ایران و عراق را به جامعه ایران تحمیل کرد .زیبا کلام یادش رفته که دستور حمله به کردستان از طرف خمینی و بنی صدر رئیس جمهور وقت ایران صادر شد .
زیبا کلام خائن و امثال او باید بفهمند که حاکمان سرمایه سیستم سرمایه داری، دیگر مورد اعتماد مردم دنیا نیستند و نود در صد مردم دنیا از این سیستم بردگی عبور کرده اند . کارگران ، زحمکشان ، ازادیخواهان و انسانهای شرافمتند و در راس همه آنها زنان ، دیگر سیستم های امروزی را قبول ندارند . آنها دنبال راه و سیستمی هستند که از خودشان باشد که ان هم راهی جز کمونیسم و سوسیالیسم نیست .
آزادی و برابری ، حکومت کارگری
ابراهیم باتمانی
۰۵.۰۴.۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate