حکم اعدام شریفه محمدی لغو شد! / کمیته سراسری لغو اعدام شریفه محمدی

حکم اعدام شریفه محمدی لغو شد!

مبارزه متحدانه، متشکل و سراسری برای لغو و ممنوعیت اعدام یک ضرورت است!

با تبریک نقض حکم اعدام شریفه، تا آزادی او و دیگر زندانیان سیاسی از پا نخواهیم نشست!

خبر نقض حکم اعدام شریفه محمدی فعال کارگری نشان از همبستگی طبقاتی جنبش کارگری و تمام آزادیخواهانی دارد که در این مدت با تمام نیرو و توان خود در اشکال کمپنها، کمیته های و کارزارهای بر علیه لغو اعدام به مبارزه برخاستند. با مبارزه پیگیر خود در داخل و در سنگر زندانها، سه شنبه های نه به اعدام و در سطح بین المللی و نهادهای کارگری برای لغو اعدام شریفه و زندانیان دیگری که در لیست اعدامند، رژیم سرکوبگر و مستبد جمهوری اسلامی را زیر فشار و قدمها به عقب راندند.

  

چنين اعتراض و مبارزه ای که در شرايط اختناق آميز در ایران، و در زير سنگين ترين تهديدها و دستگيری ها، در کف خیابان، در سنگر زندانها و در محل کار و زندگی صورت می گيرد، حاصل تلاش های خستگی ناپذير و مستمری است که فعالين کارگری و صدها انسان آزادیخواه و برابری طلب در ايران و خارج کشور، در طی سال ها به انجام رسانده اند و اکنون با یک صدا شدن شاهد جوانه زدن موفقيت های آنیم.

این اتحاد و همبستگی نشان از آن دارد حمله عوامل جمهوری اسلامی  به فعالین کارگری و سیاسی، همانگونه که هیچگاه بی جواب نمانده است، اینبار هم برای رژیم حاکم بی درد سر نخواهد بود.

” کمیته سراسری لغو اعدام شریفه محمدی” ضمن تبریک لغو این حکم ظالمانه همواره برای آزادی این فعال کارگری و دیگر زندانیان سیاسی محکوم به اعدام و یا دارای احکام، به مبارزه ادامه داده و با تمام توان در کنار کمپنها و کارزارهای دیگر بر علیه لغو اعدام برای رهائی تمام فعالین در بند تلاش خواهد نمود. 

آزادی کارگران زندانی و کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی 

در گرو اتحاد و مبارزه طبقاتی است!

کمیته سراسری لغو اعدام شریفه محمدی

۱۲ اکتبر ۲۰۲۴


Google Translate