هشدار علیه فضای جنگی! نه به جنگ!

هشدار

علیه فضای جنگی! نه به جنگ!

تهدیدات نظامی اسرائیل و آمریكا، هشداری به طبقه كارگر و مردم ایران و همه نیروهای اپوزیسیون مخالف جنگ است كه برای ممانعت از آن تلاش كنند. طبقه كارگر و جنبش كمونیستی باید همه قدرت خود را برای ممانعت از این فاجعه به میدان آورند.

کارگران! مردم!

وسوسه دخالت و حمله نظامی به هر بهانه ای محکوم و مردود است. طبقه کارگر ایران، تشکلهای کارگری و رهبران و فعالین کارگران، زنان وجوانان و اقشار اجتماعی دیگر، باید آگاهانه، مصمم و فعالانه در مقابل این سیاست ضد بشری قد علم کنند. و با قطعنامه ها و بیانیه ها و در تجمعات کارگری و توده ای در محل های کار و زندگی، علیه این سناریوی سیاه بایستند. بورژوازی افسار گسیخته بین المللی باید پیام شما را بشنود. مهار این قلدری و زورگویی و لشکرکشی ها تنها در دستان شما است. کار و زندگی و شهر و مسکن ما، نباید بازیچه دست رقابت نیروهای ارتجاعی شود.

هر نوع حمایت از میلیتاریسم دول آمریکا و اسراییل، هر نوع حمایت از جمهوری اسلامی به بهانه خطر دشمن خارجی، به هر بهانه ای که صورت بگیرد، شریک شدن در پروژه جنایتکارانه نیروهای بورژوایی علیه طبقه کارگر و علیه مردم ایران است و باید محکوم شود. هر تیرى كه از طرف ارتجاع و دولتهاى خارجى به ایران شلیك شود، در خدمت بقا جمهوری اسلامی و علیه مردم ایران است. این جنگ بر طول عمر جمهوری اسلامی می افزاید. این پروژه تنها در شرایط تسلیم، انتظار، و خودفریبی نسبت به “عواقب مثبت” آن، میتواند به اجرا در آید. برای جلوگیری از جنگ نیروهای ارتجاعی باید به میدان آمد.

حمله آمریکا یا اسرائیل میدان گسترده ای برای تحرک جریانات ارتجاعی از بسیج و جریانات دیگر مسلح اسلامی تا دارودسته های قومی و گانگسترهای سیاسی را باز خواهد کرد. عواقب این پروژه جنایتکارانه، جنگی است که علنا میخواهد تقابل مردم با رژیم ایران برای حق کارگر، حق زن، حق کودک و دانشجو و معلم و برای آزادی و برابری همه شهروندان را به حاشیه براند.

هر نوع خوش بینی به پروژهای تغییر رژیم توسط آمریکا و اسراییل، هرنوع حمایت از جمهوری اسلامی تحت نام خطر دشمن خارجی، عیله شما و منافع شما ،علیه امنیت و زندگی و آینده شما است و باید محکوم شود.

تنها راهی که وجود دارد، متشکل شدن، متحد و قدرتمند شدن صف مستقل طبقه کارگر و مردم ایران برای عقب راندن ارتجاع اسلامی و خارج کردن زندگی خود از کنترل جمهوری اسلامی است

توفیق محمدی

اکتبر ۲۰۲۴


Google Translate