توطئه ای آشکار علیه مبارزات کارگران مبارز و مردم آزادیخواه ایران

خبر کوتاه !

روزنامه دست راستی فیگارو در فرانسه نوشت :

فیگارو طرح تغییر رژیم ایران را خطرناک خواند و از نتانیاهو خواست از آن صرف‌نظر کند.

نتشر شده در: ۱۰/۱۰/۲۰۲۴ – ۱۶:۲۴

توطئه ای آشکار علیه مبارزات کارگران مبارز و مردم آزادیخواه ایران

اسماعیل مولودی ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴

این مقاله گویای این حقیقت است که رژیمهای سرمایه داری غرب شریک دزد و رفیق قافله اند. اولا نمیخواهند رژیم ایران برانداخته شود دوما از قبل جنگ خاورمیانه و سازمان دادن مزدوران نیابتی خود مثل اسراییل و ایران میخواهند ناآرامی و کشتار در خاورمیانه ادامه یابد. به دو منظور یک سرکوب صداهای آزادیخواهی در منطقه . دوم فروش اسلحه برای چپاول همگی ثروتهای موجود در منطقه چه بصورت مستقیم و یا بصورت مزدوران منطقه ای خود.

اما خارج از اینها رژیم های غربی از تغییر حاکیمت ایران میترسند، زیرا آگاه هستند که تنفر وخشم انقلابی مردم بجان آمده از رژیم ایران میتواند افسار را از دست غربی ها بگیرند. تمامی فاشیسم و سیستم حاکم را بزیر بکشند. این مقاله فیگارو گویای یک واقعیت دیگری هم هست و آن اینکه تمامی نمایش روحوضی دفاع از حقوق بشر، دفاع از زنان و مردم ایران و راه انداختن ملیجکی مثل رضا ربع پهلوی و دیگر گروهای مزدور در منطقه و یا ادعای خواست آزادی زندانیان سیاسی در ایران . همه و همه برای سرپا نگهداشتن فاشیسم اسلامی در منطقه و بخصوص در ایران است. زیرا جنبش قدرتمندی که مثل آتش زیر خاکستر است. دشمن واقعی سیستم سرمایه داری در ایران میباشد.

غربی ها دوست هیچکدام از جنبش های برابری طلبی و آزادیخواهی در دنیا نیستند. بنیاد سرمایه داری بر ایجا اختلاف راه انداختن جنگ و ایجاد بازار برای سود سرمایه است.

در نتیجه:

در همین چهل و چند سال حاکمیت فاشیسم اسلامی در ایران. رژیم های غربی بارها نمایش رو حوضی و بنام دفاع از حقوق بشر راه انداخته اند و مردم ایران به ریش این مسخره بازی ها خندیده است. همچنین در این مدت ما آگاه هستیم که سرمایه داری جهانی با ایجاد تفرقه بین جامعه در اشل های مختلف. مثل باد زدن ناسیونالیسم و به صحنه آوردن نژادپرستی ، استفاده از مذهب و عقب نگاه داشتن اکثریت مردم جامعه از وضعیت موجود. گسترش دادن ترس و بی هویتی انسانها، تحمیل فقر بر مردم جامعه ، از سرنگونی سیستم سرمایه داری جلوگیری کرده است.

برای همه انسانهای سوسیالیست و برابری طلب باید روشن باشد که تنها به میدان آمدن متحدانه طبقه کارگرآگاه و سوسیالیست جهانی میتواند پوزه فاشیسم سرمایه داری را به خاک بمالد. برای این بر همه انسانهای سوسیالیست و آزادیخواه و برابری طلب در ایران واجب است که فاسد بودن سیستم سرمایه داری را افشا و رسوا کنند. ما فعالین سوسیالیست این نسل امر خطیری در پیش رو داریم . ایجاد اتحاد و همبستگی طبقاتی و نیز روشنگری و افشای هر چه بیشتر سیستم فاسد سرمایه داری با تمامی ترفند هایش. بخصوص در ایران اتحاد بین طبقه کارگر و جنبش آزادیخواهی را باید تقویت و متحد کرد. زیرا تنها با اتحاد و همبستگی طبقاتی میتوان فاشیسم حاکم را به زیر کشید و توطئه های سرمایه داران برای سرپا نگهداشتین فاشیسم حاکم برایران را بگور سپرد.

زنده باد اتحاد و همبستگی ما

زنده باد سوسیالیسم.

اسماعیل مولودی ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴


Google Translate