کلاغ به کلاغ می‌گه روت سیاه , نتانیاهو و بیانات او خطاب به مردم ایران

کلاغ به کلاغ می‌گه روت سیاه

نتانیاهو و بیانات او خطاب به مردم ایران

با احترام به کلاغ و رنگ زیبای سیاه

جنایات ج. ا. ایران و نفرت عمیق مردم از این رژیم فاشیستی مذهبی که همه رکورد های منفی را در حق مردم شریف و مبارز ایران شکسته است سبب شده است که فاشیست جنایتکاری مثل نتانیاهو این حق را به خود بدهد که رزیلانه و فریبکارانه خود را دوستدار مردم ایران و حامی آنان بر ضد رژیم ضد بشری اسلامی ایران قلمداد کند.

نتانیاهو و حکومت فاشیستی او که در قتل‌عام مردم فلسطین و مردم لبنان خود را در صدر همه جنایتکاران تاریخ قرار داده‌اند و چک سفید آمریکا را هم دارند، می‌دانند که مردم آنقدر از خامنه‌ای و رژیمش متنفرند که در آنجا گوش‌های شنوا و همپیمانانی پیدا خواهند کرد. و چه جریان و گروهی بهتر از فاشیست‌های سلطنت طلب که بر خلاف سوگندهای مداومشان در دفاع از خاک وطن و تمامیت ارضی، ولی در وجود نتانیاهو متحد طبیعی خود را یافته‌اند و مثل ستون پنجم این فرد که به خاطر جنایت علیه بشریت تحت تعقیب است، عمل می‌کنند.

کشتن و ترور اسماعیل حنیه، حسن نصرالله و همه فرماندهان ریز و درشت سپاه پاسداران ، حزب‌الله و حماس تاسف و محکومیت آزادیخواهان را بدنبال ندارد و کمتر شدن این افراد می‌تواند مفید هم باشد با این تذکر که همه آنها قابل جایگزینی و بازسازی هستند ولی کشتار مردم عادی که شماره آنها از مرز ۵۰ هزار نفر گذشته، آوارگی میلیونها نفر و ویرانی محل زیست میلیون‌ها نفر دیگر که دهه ها زمان برای باز سازی زمان لازم است باید از طرف انسانهایی که حتی بویی از انسانیت برده‌اند محکوم و عاملان آن را افشا و بشدت محکوم کنند. نباید اجازه داد تحت لوای تنفر از ج. ا.،مردم ایران و  اسرائیل به چنین سرنوشتی دچار شوند. جنگ به هیچ کس رحم نخواهد کرد و تر و خشک با هم خواهند سوخت. نگذاریم تنفر ما را از عقل سلیم  بی بهره کند. ما انقلابی و بشردوست هستیم و مخالف هر دو رژیم ضد مردمی هستیم.

اسرائیل با پشتیبانی صد در صدی آمریکا قادر خواهد بود غزه، لبنان و حتی ایران را به قول طرفداران ایرانی نتانیاهو ، شخم بزند و کشتار و ویرانی کم نظیری را باعث شود ولی هیچ وقت از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد و امنیت اسرائیل و اعتبار جهانی آن بیش از پیش لطمه خواهد دید. کشوری چند میلیونی کوچک  و حکومت جنایتکاری که همه نرم‌های بین‌المللی برایش ارزشی ندارد و تنها قدرتش در راندن و کشتن میلیونی مردم بی دفاع  در منطقه است تا کنون موفق به شکست حماس و حزب‌الله هم نشده در ایران هم موفق نخواهد شد ولی امکان آن را دارد که با کمک آمریکا ایران را به سرزمینی سوخته با میلیونها کشته تبدیل کند. و آنچه که باعث تأسف است شماری مردم ساده اندیش به چنین هیولایی دل خوش کرده اند.

در عالم واقع ولی : کسانی که دل به جنایتکاری مثل نتانیاهو بسته‌اند باید بدانند که رژیم او حتی از لحاظ نظامی هم قادر به شکست ج. ا. نیست. و یا صحیح تر برد اسرائیل حتی با وجود پشتیبانی آمریکا بهیچ وجه قطعی نیست. قدرت نظامی جمهوری اسلامی بسیار بالا و مخصوصا فن‌آوری موشکی آن بسیار پیشرفته و قادر خواهد بود کشور کوچکی با مساحت کم مثل اسرائیل را با بزرگ‌ترین خطر دوران موجودیتش مواجه کند.

دشمن واقعی و مقتدر رژیم اسلامی ایران خود مردم ایران هستند. همبستگی و اتحاد این مردم بزرگ ترین خطر برای موجودیت این رژیم است این تنها با درک واقعی از این قدرت و طرد دخالت های کشورهای ثالث است. دخالت نظامی آمریکا و اسرائیل فقط رنج و مصیبت بیشتر برای مردم ایران را بدنبال خواهد داشت. قدرت مردم متحد، بنیاد شکن  و انقلابی، سقوط ج. ا. را حتی با وجود همدستی و کمک روسیه و چین نمی‌تواند نجات دهد. سقوط رژیم توسط انقلابیون ایران کم تلفات ترین و منطقی‌ترین راه برای از بین بردن ج. ا. است.

حمید رحمانپور ۰۳.۱۰.۱۳۲۴


Google Translate