بیانیه در محکومیت حمله‌ی موشکی رژیم  اسلامی به خاک اسرائیل

بیانیه در محکومیت حمله‌ی موشکی رژیم  اسلامی به خاک اسرائیل

با نگرانی عمیق و تأسف فراوان، حمله‌ی موشکی شب گذشته‌ی رژیم اسلامی به خاک اسرائیل را محکوم می‌کنیم. این اقدام تجاوزکارانه نه تنها نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حاکمیت ملی اسرائیل است، بلکه موجب تشدید تنش‌ها در منطقه و به خطر انداختن جان غیرنظامیان بی‌گناه می‌شود. چنین اقدامات خصمانه‌ای تنها به گسترش خشونت و تقویت چرخه ی  نفرت و دشمنی میان ملت‌ها منجر می‌شود و راه را برای حل مسالمت‌آمیز و دیپلماتیک که برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه ضروری است، مسدود می‌کند. ما بر این باوریم که هیچ توجیهی برای استفاده از زور و خشونت علیه ملتی دیگر وجود ندارد و باید به جای جنگ و خونریزی، به گفتگو و تعامل سازنده روی آورد.

ما از جامعه‌ی جهانی‌ و سازمان‌های بین‌المللی درخواست می‌کنیم که این اقدام تجاوزکارانه را به شدیدترین وجه محکوم کنند. حفظ صلح و امنیت در منطقه، تنها از طریق احترام به حقوق ملت‌ها و پایبندی به قوانین بین‌المللی ممکن است. همچنان که در بیانیه به تاریخ ۰۲/۰۸/۲۰۲۴ در محکومیت سیاست جنگ طلبی رژیم در حمله‌ی اولش به خاک اسرائیل آمده تاکید کرده‌ایم حساب مردم ایران از این رژیم نکبت بار و منحوس اسلامی جداست. بنابراین اقدامات اسرائیل علیه این رژیم به هر سطح و شدت و هدفگذاری که باشد بایستی قویا از آسیب رساندن به منافع ملی ما و مردم تحت ستم ایران پرهیز گردد. در بیانیه‌ی مذکور ما به روشنی بیان کرده‌ایم:

«دولت اسرائیل باید بداند که حساب رژیم اسلامی از حساب مردم ایران جداست. بنابراین به هر طریقی و در هر سطحی که قصد مقابله با رژیم اسلامی و همدستانش را در داخل و خارج کشور ما دارند این امر نبایستی به هیچ روی بر استقلال، آزادی و منافع ملی مردم ایران آسیبی وارد آورد. اگر دولت اسرائیل جنگ خود را علیه تروریسم اسلامی و همدستانش تحت عنوان دفاع از خود و مردم اسرائیل به پیش می‌برد بایستی در مصاف با رژیم اسلامی کماکان بر همین سیاست باقی بماند و به هیچ روی مجاز نیست که اقدامات نظامی خود را به نحوی به پیش برد که در موضع تجاوزکارانه قرار بگیرد. »

در پایان، همدردی خود را با مردم اسرائیل و تمام کسانی که در این حمله دچار آسیب شده‌اند و نیز به ویژه قربانیان یورش ددمنشانه‌ی آدمکشان حماس و حزب الله و سایر مزدوران رژیم اسلامی ابراز کرده و برای قربانیان و خانواده‌هایشان آرزوی صبر و آرامش داریم. رژیم اسلامی با تمام دستگاه‌های سرکوبگر و نامردمی‌اش محکوم به فناست و به زودی مردم آگاه و آزادی‌خواه ایران با اراده‌ی انقلابی خود با این رژیم تسویه حساب نهایی خواهند کرد؛ و به این ترتیب پرونده‌ی نزدیک به نیم قرن رژیم پلید اسلامی که سراسر مشحون از جنایت، سرکوبگری، دزدی و خیانت علیه مردم ما به ویژه کارگران و زحمتکشان بوده است، برای همیشه بسته خواهد شد.

گرایش کمونیسم شورایی با تاکید بر حضور میلیونی و همبستگی کارگران و زحمتکشان، دانشجویان و دانش آموزان، زنان و جوانان و همه اقوام تحت ستم و با حرکت و صف‌بندی شورایی، خود را در کنار مردم ایران می‌داند و از تمام تلاش‌های آزادی‌خواهانه و دموکراتیک- انقلابی آنان برای رهایی و سرنگونی رژیم ارتجاعی حاکم پشتیبانی می‌کند.

آزادی برابری اداره شورایی

زن زندگی آزادی

مرگ بر استبداد زنده باد آزادی

گرایش کمونیسم شورایی

دوم اکتبر ۲۰۲۴ برابر ۱۱ مهر ۱۴۰۳


Google Translate