خامنه‌ای بازی را آغاز کرده که بازنده آن تنها خودش است!

خامنه‌ای بازی را آغاز کرده که بازنده آن تنها خودش است!

خبر کوتاه بود! رژیم ایران با بیش از صدها موشک به اسرائیل حمله کرد! برخلاف حمله پیش این بار به رغم منهدم شدن اکثر موشک‌ها اما متاسفانه چندین موشک به مرکز اسرائیل برخورد کردند که در نتیجه آن دو تن مصدوم شدند!

رژیم ایران در یک اقدام خطرناک و خلاف حقوق بین‌الملل آن هم در حالی که نه به خاک ایران تعرض شده بود، نه حتی شهروندان ایران کشته شدند! دست به تجاوز به اراضی قانونی اسرائیل زد! مقیاس حملات موشکی به حدی بود که میتوانست صدها تن را قربانی کند!

رژیم جمهوری اسلامی حاکم بر ایران که پیشتر با گروه‌های تروریستی خاورمیانه را به آشوب کشیده بود! این بار مستقیم باعث گسترش جنگ و آتش در خاورمیانه شده است! رژیم تهران این بار مردم ایران را که در فقر نگه‌داشته‌ را به سمت جنگ خانمان‌سوز برده است که نتیجه آن نامعلوم است!

پایوران رژیم ملاها توجیه می‌کنند که چون نیلفروشان سردار سپاه ایرانی بوده ما این حمله را انجام دادیم! باید در پاسخ گفت که سوال این است که سردار سپاه ایرانی در جلسه فرماندهان حزب‌الله برای حمله به اسرائیل چه می‌کرده؟ آیا تهدید به نابودی اسرائیل و شرکت در اجلاسی برای هماهنگی برای حمله به اسرائیل دلیل قانع کننده نبوده که ارتش دفاعی اسرائیل نیلفروشان را حذف کند؟ بدون شک این حق اسرائیل است که در هر زمان و هر مکان هر گروهی و فردی که موجودیتش را تهدید می‌کند مورد حمله قرار دهد! گروه‌هایی که برای موجودیت خود از غیرنظامیان سپر انسانی می‌سازند تا با سوار بر کلان تلفات غیرنظامی برای خود مشروعیت بخرند و در غرب مجامع حقوق‌بشری و جریانات سیاسی چپ-افراطی را فریب دهند و علیه اسرائیل هجمه جهانی درست کنند!

پایوران رژیم ملاها باید بدانند که اسرائیل با ایران جنگی هیچگاه نداشته و حتی آغازگر نبرد با جمهوری اسلامی نیز نبوده! بلکه این رهبری ملاها در تهران بوده که با شعار حذف اسرائیل و حمایت از گروه‌های تروریستی در حمله به اسرائیل و حملات موشکی به اسرائیل باعث آغاز جنگ بین ایران و اسرائیل شده‌اند و در همین جهت اسرائیل این حق را دارد بدون چون و چرا از خود دفاع کند!

همچنین باید دانست که جمهوری اسلامی جنگ خارجی را یک نعمت میداند! چرا که با یک جامعه عمیقاً اعتراضی روبرو است که نه می‌تواند خواسته‌های اقتصادی آنان برای بهبود معیشت را پاسخ دهد و نه توانایی دارد خواسته‌های دموکراتیک آزادی اجتماعی را برآورده کند! از همین رو با سیاست سرکوب در داخل و تروریسم-جنگ‌افروزی در خارج سعی کرده حکومت خود را دوام ببخشد!

پیش از رژیم ایران، اتحاد جماهیر شوروی نیز همین سیاست را داشت، مردم خود را سرکوب میکرد و با حمایت از احزاب کمونیست در سایر نقاط جهان و تلاش برای انقلابات متفاوت در جوامع عقب‌مانده سعی داشت هژمونی سیاسی و حکومت خود را گسترش دهد! نتیجه آن سیاست این بود که در دهه ۹۰ میلادی فروپاشی شد و از شوروی یک نام و نوستالژی ارتش سرخ نامید که تنها تاریخ درخشان آن مبارزه با فاشیسم هیتلری در جنگ جهانی دوم است و دیگر هیچ! همان‌گونه در رژیم جمهوری اسلامی هم تنها بخش درخشان تاریخ زمامداری آن مبارزه ارتش ایران تحت امر ملاها با ارتش متجاوز عراقی در جنگ هشت ساله است و دیگر هیچ!

همچنین جمهوری اسلامی باید بداند که جنگ خارجی در شرایط کنونی نه در جهت بقای آن بلکه این بار در جهت سرنگونی آن عمل میکند! فضای جامعه ایران الان با ایران سال ۱۳۵۹ که جنگ ایران و عراق آغاز شد متفاوت است! جامعه ایران بدون شک از حمله خارجی آن هم اگر اسرائیل باشد استقبال می‌کند و اسرائیل هم از این موضوع کاملا آگاه است! پیام ویدیویی نخست‌وزیر اسرائیل خطاب به مردم ایران و حمایتش از آزادی ایران خود استراتژی دولت بنیامین نتانیاهو را نشان میدهد! استراتژی که بر پایه نارضایتی جامعه ایران از جمهوری اسلامی چیده شده که با حمله به مراکز جمهوری اسلامی راه را برای قیام مردم ایران باز کند و برای همیشه خود از سیاست‌های جمهوری اسلامی خلاص کند!

در یک کلام می‌شود گفت که این بار علی خامنه‌ای بازی شطرنجی را آغاز کرده که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل تمام حرکات علی خامنه‌ای را از پیش میداند و با آرامش در حال پیشروی است تا رژیم ملاها را کیش و مات کند! کیش و ماتی که امیدوارم جامعه ایران آسیب نبیند و از این بازی خطرناکی که علی خامنه‌ای راه انداخته جان سالم به در ببرد!

 ووکاشین پاکروان


Google Translate