تداوم جنگ و تروریسم دولتهای فاشیست اسرائیل و ایران و همپیمانهایشان محکوم است!

تداوم جنگ و تروریسم دولتهای فاشیست اسرائیل و ایران و همپیمانهایشان محکوم است!

  امروز١١ مهر ١٤٠٣ ،به  دنبال شلیک١٨٠موشک فاقد ارزش”بازدارندگی”،توسط حکومت تروریست پرور جمهوری اسلامی ایران،  باعث شد که منطقه وارد فاز به مراتب بحرانی تری گردد!، و در صورت عملی کردن تهدید دولت حاکم راست ارتجاعی اسرائیل، که  گفته اند امشب به “منطقه خارومیان حمله خواهند کرد” میتواند کل منطقه خاورمیانه را وارد یک جنگ “تمام عیار” کنند. چنین شرایطی بدون تردید خاورمیانه را در باطلاق جنگ و خونریزی و کشتار و تروریسم بسیار وحشیانه و جنایتکارانه تر و طولانی تری فرو خواهد برد.

بدین ترتیب اعمال وحشیانه و تروریستی این دو دولت نامسئول و فاشیست مذهبی جان میلیونها انسان بیدفاع را به بازی گرفته و راهی بجز کشتار و نسل کشی و تروریسم افسار گسیخته را  در ماهیت خود جستجو نمیکنند. این جنایتکاران را تنها کارگران و مردم زحمتکش آگاه و متنفر از این جنایتکاران میتوانند افسار بزنند!

کارگران و مردم آزادیخواه!

علیه جنگ طلبی و ماجراجویی نظامی جمهوری اسلامی و حمایت مالی و تسلیحاتی مستمر آنها از نیروهای تروریست و آدمکشان مانند حماس، حزب الله، جهاد اسلامی، حشد شعبی، حوثی ها و کل “محور مقاومت”  و “حلال شیعه”، که از خود جمهوری اسلامی جانی تر وتروریستی تر هستند، بپاخیزید!

 با همان قدرت باید علیه کشتار جمعی و نسل کشی دولت فاشیست مذهبی نتانیاهو وحمایت مستمر دولت امریکا و غرب از آنان نیز باید به اعتراض گسترده دست زد!

ما کارگران و  مردم مبارز ایران با  کارگران و مردم اسرائیل سر جنگ نداریم!، ما  هر دو قربانی دست تروریسم دولتی و جنایات نسل کشی هستیم!، ما از هر دو حکومت فاشیست بورژوا-مذهبی نتانیاهو و خامنه ای منزجر هستیم و  خواهان سرنگونیشان میباشیم! ما خواهان فوری آتش بس و خاتمه دادن به این جنگ وحشیانه تروریستی ومسابقه ی آدمکشی از جانب هر دو دولت حاکم ضد انسانی هستیم!

ما خواهان تامین یک زندگی مسالمت آمیز با محقق کردن حقوق و امنیت کامل برابر شهروندان در فلسطین و اسرائیل هستیم! و باید  یک دولت آزاد و مدرن و مستقل فلسطینی هر چه زود تر تشکیل گردد.

این تنها راه پایان دادن به این توحش و کشمکش چندین دهه ی میباشد!

بله به آتش بس و صلح فوری!

نه به تداوم جنگ تروریستهای مذهبی و قومی در خاورمیانه و جهان!

زنده باد آزادی، برابری، امنیت و رفاه همگانی!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Iransocialist2017@gmail.com

١١  مهر ١٤٠٣

١ اکتبر ٢٠٢٤

 


Google Translate