آخوند یعنی جنایتکار!

همانطور که می دانید، در چند روز اخیر، یکبار دیگر رژیم فاشیست اسلامی ایران جنایت و کشتار شهروندان بلوچ را در دستور کار قرار داده است. ۴۲ سال زیر سایه ی رژیم فاشیست اسلامی ایران و چندین دهه زیر سلطه ی استبدادی پهلوی، مردم بلوچ درگیر حادترین نوع فقر و فلاکت و هزاران بدبختی دیگر بوده اند. شهروندان شریف بلوچ دیر زمانی به این نتیجه رسیده اند که هیچ یک از امیال و آرزوهای ولو سطحی زیر سایه ی این رژیم جنایتکار برآورده نخواهد شد،‌همان طور که در دوره ی استبداد پهلوی برآورده نشود . عبارات ٬٬ رژیم پهلوی٬٬ و ٬٬ رژیم جمهوری اسلامی ایران٬٬ برای شهروندان بلوچ،‌تداعی کننده جنایت و توحش است. در شرایط کنونی نیز، تنها جنایت و اعمال تروریستی این رژیم است که نصیب طبقه کارگر و اقشار فرودست بلوچستان شده است.

بالاخره جنایت رژیم و تحمیل فقر و فلاکت برنامه ریزی و سیستماتیک رژیم، بار دیگر قیام ارتش گرسنگان بلوچ را چون گل از خاک بیرون زد. قیام بلوچستان، فرزند فقر و فلاکت وحشتناک در این منطقه است. اما در این دوره سرکوب های تروریستی سپاه پاسداران بدون پاسخ نماند. اعتراضاتی که در چند روز گذشته در اعتراض به شرایط موجود و کلیت رژیم جنایتکار اسلامی ایران شکل گرفته در مواردی به درگیری نظامی کشیده شده است.

جنایت صورت گرفته سپاه تروریست پاسداران در بلوچستان،‌با موج خشونت و جنایت های این ارگان در کردستان بر علیه کولبران عزیز همزمان است. از یکسو بین جنایت های سپاه پاسداران در هر دو منطقه کشور و از سوی دیگر بین وضعیت سیاسی- اقتصادی و غیره هم در کردستان و هم در بلوچستان تفاوتی به چشم نمی خورد. یکی به بهانه ی کولبری و دیگری به بهانه ی سوختبری کشته می شود. خود رژیم به این مساله بیش از هر کَس دیگری واقف است و بی دلیل نیست که با قطع اینترنت سعی می کند مانع از سرایت این قیام شود. اما خوشبختانه، قیام بلوچستان با همان اهداف به شهرهای کرمانشاه، آمل و گویا به اصفهان نیز سرایت کرده است. در صورت تداوم قیام، به احتمال زیاد رویدادها و تحولات در بلوچستان و دیگر شهرهای ایران توجه افکار عمومی را در سطح بیشتری به خود جلب خواهد کرد و تاثیرات مثبتی را در در روند آینده و سرنگونی رژیم خواهد داشت.

نبود رهبری و سازماندهی منسجم و در همان حال حضور جریان رادیکال یکی از نقاط ضعف این جنبش است که باید در اسرع وقت بدان پاسخ داده شود. تجارب تاریخی – آخرین نمونه قیام گرسنگان در کردستان عراق بود- ثابت کرده اند که قیام های خودجوش همراه با تمامی جوش و خروش و روحیه ی انقلابی که یدک می کشند،‌احتمال می رود در صورت عدم سازماندهی قدرتمند و سیستماتیک در نهایت سرکوب شوند.

تجارب کردستان و هم چنین اتحاد بین مردم معترض کردستان با سایر نقاط ایران و بخصوص شهروندان بلوچ، با توجه به اینکه کردستان همیشه سنگر انقلاب و مقاومت علیه رژیم جنایتکار اسلامی ایران بوده، می تواند راهگشای مسائل بی شماری در قیام امروزی در بلوچستان داشته باشد. واضح است که جنبش ها و تحرکات سیاسی که در سالیان اخیر در کردستان شکل گرفته، فضای جامعه ی را رادیکالتر و دو قطبی تر کرده است. همچنین قیام های دی ماه ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ و عواقب آن، تجارب نوینی را برای طبقه کارگر ایران و تمام اقشار زحمتکش و کم درآمد در سطح سراسری ایران را به ارمغان آورد. هر یک از این تجارب موجب وارد شدن مبارزات بر حق قیام کنندگان بلوچ ( ستمدیدگان) به فاز نوینی خواهد شد. در همان حال باید بر سراسری بودن این قیام به عنوان نقطه عطفی توجه کنیم. به همان میزان که سطح مبارزات سراسری و همگانی شود،‌به همان میزان نیز فضا و روحیه ی قیام رادیکالتر خواهد شد. خلاصه می توان گفت، بر بستر چنین اتحادی است که موقعیت سطح مبارزات علیه رژیم تغییر خواهد کرد.

حال به موضع دیگر می پردازیم:

انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به مرحمت دول امپریالیستی غرب، جمهوری جنایتکار اسلامی ایران، شماری از احزاب و همچنین شخصیت های مذهبی و دیگر دار و دسته های تروریستی به خاک و خون کشیده شد و ثمره اش شکست انقلاب بر حقِ طبقه کارگر و توده های زحمتکش و کلیت جامعه بود. یکی از فرقه ها و گروه های تروریست که از خمینی جنایتکار و رژیم اش دفاع کردند آخوندهای کُرد بودند. احمد مفتی زاده ها و سایر مبلغین مرتجع اسلامی، از این دسته ضد انقلابی هایی که از خمینی جلاد ضمانت گرفته بودند،‌در مقابل مبارزات مردم سر بلند کردند. بار دیگر آخوندهای کُرد مرتجع فاشیست در مخالفت با مبارزات بر حق ستمدیدگان و مردم به ستوه آمده بلوچستان،‌شعارهای ضد انقلابی را سَر دادند. آخوندهای جنایتکار کُرد برای قانع کردن جامعه در مورد قیام کنندگان به عنوان اغتشاش گران ضد دین و همچنین راضی نگه داشتن سران جنایتکار رژیم اسلامی، یکبار دیگر با حاضر شدن در رسانه های صدا و سیما و با سخنرانی های خود، برای وفاداری خود به سرانِ رژیم جنایتکار اسلامی ایران ظاهر شدند. همین مرتجعین می گویند، معترضین پرچم هایی را سوزانده اند که کلمه ی الله و محمد رویش نوشته شده بود،‌پس این نتیجه را می توان گرفت که این ها معترض نیستند بلکه اوباش هایی هستند که قصد اغتشاش را دارند. این همان ٬٬ منطق٬٬ و تاکتیک ناب فاشیست ها و جنایتکارها ست. این آخوندهای مرتجع فسیل مآب که به درازای ۴۲ سال از عمر ننگین این رژیم در جنایت ها مشارکت داشته اند می خواهند به هر روشی که شده به مردم شریف کردستان تلقین کنند، قیام کنندگان یک مشت دیوانه و « شیطان هایی» هستند که جرات می دهند تا ملتی را که د ر اوج ٬٬رفاه٬٬، ٬٬خوشبختی٬٬ و ٬٬ آزادی٬٬ و ٬٬ امنیت٬٬ به سر می برند،‌مورد تهاجم قرار دهند. بنابراین دفاع از این ٬٬شیطان ها٬٬ی دین ستیز ، به ضرر کلیت جامعه است. خزعبلات این جنایتکار ان فسیل مآب که به کوچکترین آزادی، آسایش،‌رفاه و امنیت،‌علم و خرد و منطق،‌تکنولوژی و غیره رشک می برند، برای طبقه کارگر و تمامی توده های زحمتکش و قیام کنندگان نه مجاب کننده است و نه قابل پذیرش. کمتر کسی یافت می شود به این حقیقت دست نیافته باشد، که آخوندهای مرتجع کُرد در تمامی جنایت های رژیم جنایتکار ایران دست داشته اند. کارنامه ی جمهوری اسلامی ایران نشان داده که بین آخوندها ی کُرد و فارس و ترک و عرب تفاوتی وجود دارد.

تاکید من در نوشته بدان معنا نیست، که بین آخوند کُرد و فارس و عرب جدائی قائل باشم. در واقع، همگی این مرتجعین دو روی یک سکه اند و از هم جدایی ناپذیر. همه ی جریانات طرفدار اسلام به ٬٬خود ویژگی اسلام٬٬ معتقدند،‌مستقل از اینکه چه گرایش سیاسی دارند. کارنامه ی جمهوری اسلامی ایران این حقانیت را ثابت کرده است. مُلاهای مزدور از تمام نقاط ایران ،دست به این جنگ روانی رسانه ای کرده اند ( برای نمونه می توان به اظهارات مولوی احمدی و مصاحبه ناصر صمدی ٬٬ امام جمعه شهر اهل٬٬ در شبکه ی تلگرامی ٬٬ گزارشگران بلوچ٬٬ اشاره کرد).

آخوندهای مرتجع کُرد باید بدانند که زیر سایه ی همین پرچم الله اکبر، اوضاع طبقه کارگر و ستمدیدگان جامعه از همه ی لحاظ- بخصوص اقتصادی و سیاسی- به درازای ۴۲ سال ، روز به روز وخیم تر شده است. قیام بلوچستان و دیگر شهرهای ایران ربطی به دین خونخوار اسلام و توهمات دین ندارد. ریشه قیام را باید در دیکتاتوریسم رژیم، یعنی کشوری که اکثریت جامعه در زندان کبیری به وسعت ایران زندگی می کنند، جستجو کرد. این سیستم برخلاف اذهان بیمارگونه آخوندهای فسیل مآب، ساخته ذهن و اختراع من و شما نیست، بلکه واقعیتی است که روزانه ۹۹ درصد جامعه آنرا به معنای کلمه حس می کنند و می بینند.

در آینده ی نه چندان دور ، حسابت را کف دستانتان خواهیم گذاشت.

۲۷ فوریه ۲۰۲۱

مرگ بر رژیم فاشیست جمهوری اسلامی ایران

زنده باد انقلاب

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate