امروز یک سال دیگر از آن واقعه تلخ می‌گذرد، روزی که مهسا ژینا امینی …

امروز یک سال دیگر از آن واقعه تلخ می‌گذرد، روزی که مهسا ژینا امینی، دختری شجاع و بی‌گناه به دست ماموران گشت ارشاد به قتل رسید.
واقعه‌ تلخی که مردم ایران را متحد و او را به نماد امید و مقاومت بدل کرد. سالگرد او نه تنها یادآور از دست دادن مهساست، بلکه فداکاری ها و رشادت‌های فرزندان شجاع ایران در راه آزادی را به یادمان می‌‌آورد ، آنان که چشم‌هایشان را از دست دادند، مادرانی که به داغ فرزندانشان نشستند و عزیزانی که برای رسیدن به این مهم جانفشانی کردند و هم اکنون در حصر به سر میبرند.

“زن، زندگی، آزادی”، دیگر تنها یک شعار نیست، بلکه رمز پیروزی انقلاب مردمی است با دل‌های شکسته و چشمانی فدا شده که هنوز نور عدالت را می‌جویند. این انقلاب، قصه‌ی مادرانی است که با هر اشک، دردی عمیق را به همراه دارند و با هر لبخند، امید به آینده‌ای بهتر را در دل‌هایشان روشن نگه می‌دارند. آن‌ها شجاعانه درد زخم‌هایشان را تحمل می‌کنند، چون می‌دانند که هر فریاد، هر اشک، و هر زخم، گواه بر اراده‌ایست که هیچ سدی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

امروز ، به احترام مهسا دختر ایران، همه‌ی زنان،مردان، کودکان و مادران داغدار، عهد می‌بندیم که راه آن‌ها را ادامه دهیم و نگذاریم چراغی را که آنها با ایثار و فداکاری روشن کرده‌اند خاموش شود. هر قطره خون ریخته شده، هر چشمی که نورش خاموش شده، هر مادری که فرزندش را به خاک سپرده ، به ما یادآوری می‌کند که این انقلاب، مبارزه‌ایست برای انسانیت، کرامت،زندگی و آزادی ایران از چنگال اهریمن.

بیایید همدل و همصدا به سوی آینده‌ای حرکت کنیم که در آن، آزادی و آبادی ایران یک رویا نباشد.
ما متحد و بیداریم، پای عهدمان ایستاده‌ایم و با همه وجود فریاد میزنیم
قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان
زن، زندگی، آزادی!
زنده باد ایران


Google Translate