در حاشیه برائت نامه فائزه رفسنجانی که راه ابوی می رود!

در اخبار آمده که “دردنامه ای” از فائزه رفسنجانی که دو سالی می شود در زندان  بسر می برد البته نوع زندان خودیها، مورد نقد فعالین چپ و کمونیست قرار گرفته که حای بسیار تقدیر است.

در حاشیه این “دردنامه” که برائت نامه ای است بسیار سخیف در ادامه داستانهای “زندان در زندان” که اون اولهای حکومت خمینی ساخته شد تا کمونیستها و چپها را بجای زندانبان معرفی کند، نوشته شده.

فائزه خانم دیر تشریف آورده اند در این میدان و خوشبختانه دستشان را کمونیستها و فعالین آزادیخواه چپ خوب خوانده اند و کم نگذاشته اند در افشاگری از این دختر رفسنجانی که راه پدر می رود و درمانی هم برایش نیست بجز دیدن سرنگونی انقلای حکومتی که ابویش ساخت و طعمه اون جنایتکارانی شد که خودش پرداخت.

شگردهای نخ نمای این فائزه خانم در این “دردنامه” اینست که در کنار جلادان رژیم اسلامی بایستد و مبارزان راه آزادی در زندان را مورد حمله قرار دهد.آنها را به نفهمیدن “دموکراسی” متهم کند و از رای دادن به نظام جنایت اسلامی همچنان دفاع کند.

ایشان در این “دردنامه” سازی اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی دارد . البته این برائت نامه تا بحال به آزادیش کمک نکرده اما بعید نیست دل نازک دادستان بالاخره نرم شود یا ایشان مورد عفو ملوکانه واقع شود چرا که “ثابت کرده” چپها خودشان دیکتاتورند و در زندان رژیم اسلامی نمی گذارند این شیفتگان پزشکیان رای دهند بیچاره ها!

البته فائزه خانم  نگران اعدام ها و شکنجه های رژیم اسلامی نیست و این هم خانوادگیش را با رژیم اسلامی مرتب بیاد می آورد گرچه حاهائی لگدی می پراند تا پزی بدهد.همانطور که ابویش در طی دوران حکومتش گاهی لگذی می پراند و چوس ناله ای می کرد. 

رفسنجانی و حامیانش معرکه گردان اصلی قتلها و جنایات رژیم اسلامی بوده اند و حالا هم دعواهشان با “جناح مقابل” دعوای کفتارها و لاشخورهاست.

ایشان در دردنامه اش از خواب یک اوسکول دیگر می گوید که او را در زندان همین چپها کشته اند! اخر ادم معتقدی است.او به خوابهای اینجوری خیلی اعتقاد دارد.خوابهائی که درش چپها و کمونیستها جانیان هستند و نه این اراذل که در ایران حاکم بوده اند منجمله ابویش.

معلوم نیست چرا فک و فامیل این خانم فائزه  خوابی در مورد جنایات اکبر خان نمی بینند !

دوستان و خوانندگان فکر نکنند که این خانم  شخصا اهمیتی دارد در تاریخ بلکه متدهای نخ نمای او با همان ابویش  سر نیست شده و کمونیستها وچپها نخواهند گذاشت امثال ایشون و پزشکیانها و تازه نئولیبرال شده های ادمخوار خود را مبارز جلوه دهند و برای دزدیدن منافع مردم و اینده مردم به جنگ دروغین با رقیب حاکم ادامه دهند.

خیر! یکصدا می گوئیم که

 فائزه خانم دوران تو و ابوی خسلی وقت است تمام است.امثال تو اکبر گنجی ها و مخملبافها بوده اند که در زندان کتابها نوشتند داستانهای زندان در زندانشان را رژیم به فیلم تبدیل کردو در نوکری برای حکومت اسلامی و امپریالیستیها و صهیونیستها دست و پا می زنند.

رژیم اسلامی با همه جناح هایش باید توسط مردم زحمتکش ایران سرنگون شود این حکم  تاریخ را باید با کار و صبر و بردباری و سازماندهی و پیوند دادن علم و دانش رو به روز شده انقلاب به پیش برد.

“دردنامه های” شما حتی برای خود شما هم دردی دوا نمی کند !

منبع دیگر:

فائزه رفسنجانی در نامه‌ای که رسانه قوه قضاییه منتشر کرده جای زندانی و زندان‌بان را عوض کرده است(بهرام رحمانی)

azadi-b.com/?p=47846


Google Translate